Версия за печат

02718-2014-0140

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800103

Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив" към Държавно предприятие "Южноцентрално държавно предприятие" - Смолян, бул. "Шести Септември" № 93, За: Цветана Бързинска - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 643470, E-mail: dgsplovdiv@ucdp-smolian.com, Факс: 032 644106

Място/места за контакт: Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Електронен достъп до информация: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на железарски и строителни материали за нуждите на ТП ”ДГС - Пловдив"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив", гр. Пловдив, бул. 6-ти септември № 93.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на откритата процедура е "Доставка на железарски и строителни материали за нуждите на ТП ”ДГС - Пловдив" за срок от 24 месеца, съгласно Решение І – 179/30.04.2014 г. на Директора на ТП “Държавно горско стопанство – Пловдив“ (ТП “ДГС - Пловдив“) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка. Предметът на обществената поръчка включва: Периодични доставки на железарски и строителни материали, описани по вид и количество в Приложение №3 - Пълно описание на предмета на поръчката, неразделна част от настоящата документация, в зависимост от нуждите на възложителя. Доставяните железарски и строителни материали трябва да са оригинални и фабрично нови и да отговарят на всички нормативи и стандарти за качество в Република България. Същите при доставка трябва да бъдат придружени със съответните сертификати / декларации за съответствие, гаранционни карти и др., когато това е приложимо. Доставените материали и изделия за изпълнение на строителни и монтажни работи трябва да отговарят на техническите изисквания към строителните продукти, съгласно "Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти, приета с ПМС 325/06.12.2006., ДВ., бр. 106/2006г. Съответствието се удостоверява по реда на същата наредба. Изпълнителят носи пълна отговорност и дължи поправяне за своя сметка на всички вреди, в случай, че вложените железарски и строителни материали не са с нужното качество и доведат до влошаване качеството на ремонтните дейности и на обекта като цяло. Изпълнителят дължи подмяна за своя сметка на всички железарски и строителни материали, които не са с нужното качество, отговарящо на нормативите и стандартите в Република България. Доставките ще се извършват в административната сграда на ТП ”Държавно горско стопанство - Пловдив”, гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 93. Приемането на доставките ще се удостоверява с приемо – предавателен протокол, подписан от двете страни по договора или техни упълномощени представители. Разходите по доставката – транспорт, товарене, разтоварване, мита такси и т.н. са изцяло за сметка на Изпълнителя. Включените в Приложение №3 артикули не са задължителни по видове и количество и възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване. Железарските и строителни материали ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост. При промяна на потребностите, Възложителят може да коригира видовете и количествата в номенклатурния списък в рамките на предвидения финансов ресурс. Отделните доставки ще се извършват след писмена заявка от ТП “ДГС – Пловдив”. Заявените видове и количества железарски и строителни материали, които не са включени в номенклатурата, ще се заплащат с процент отстъпка, посочен в ценовата оферта от изпълнителя. Гаранционен срок/срок на годност на доставяните железарски и строителни материали - не по - малко от гаранционния срок/срока на годност, даден от производителя. Избраният изпълнител се задължава за своя сметка да замени всички дефектни или некачествени материали /железарски или строителни/. Срок за замяна на дефектни или некачествени железарски или строителни материали: до 5 /пет/ работни дни, считано от датата на уведомяване на изпълнителя, като всички разноски по замяната са изцяло за сметка на изпълнителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

44000000, 44316400

Описание:

Строителни конструкции и материали; помощни строителни материали (без електрически апарати)
Железарски изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
16788.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: К1 – обща цена за доставка на железарски и строителни материали– общата цена /К1/ се образува от сбора на единичните цени за всички артикули (железарски и строителни материали), описани в таблицата на ценовата оферта; тежест: 80
Критерий: К2 – процент отстъпка от артикули (железарски или строителни материали), неизброени в таблицата на ценовата оферта ; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 086 - 149550 от 30.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 50 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"АЛ И ИВ ФОРЕСТ КОНСУЛТ" ЕООД, гр. София, община Столична, р-н Надежда, ж. к. Надежда, ул. ХР. СИЛЯНОВ, бл. 315, вх. 5, ет. 2, ап. 58, Република България 1229, София, Тел.: 0876 700882, E-mail: aivforest@gmail.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 16788.9 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16788.9 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2014 г.