Версия за печат

00983-2014-0004

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: k0ndova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: ул."Марин Дринов" № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на компютърно оборудване и принадлежности

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ – Варна, ул."Марин Дринов"№ 55
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на компютърно оборудване и принадлежности, съгласно техническата спецификация, техническата и ценовата оферта, неразделна част от договора.Прогнозно количество: 43 броя от 17 вида техника. Посоченото количество е прогнозно. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества, съобразно нуждите си и финансовата си обезпеченост.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2014-0004

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 592082 от 17.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДДП-23 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на компютърно оборудване и принадлежности
V.1) Дата на сключване договора
16.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Вали компютърс“ ООД ЕИК 104518906, ул."Самуил" № 6, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 610909, E-mail: varna@vali.bg, Факс: 062 610921

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 54869 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

1.Европейския социален фонд по следните схеми от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”: 1.1.Схема BG051PO001-3.3.06, проект BG051PO001-3.3.06-0028 „Повишаване на научния потенциал и възможностите за кариерно развитие в областта на медицината, здравеопазването и биотехнологиите” 1.2. Схема BG051PO001-4.3.04, проект BG051PO001-4.3.04-0068 „Развитие на електронни форми на дистанционно обучение в системата на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна” 1.3. Схема BG051PO001-3.1.07, проект BG051PO001-3.1.07-0046 „Актуализиране и апробиране на учебните планове и програми на факултета по фармация при Медицински университет - Варна в съответствие с потребностите на фармацевтичния бизнес и изискванията на пазара на труда” 1.4. Схема BG051PO001-3.1.07, проект BG051PO001-3.1.07-0061 „Повишаване на комуникативната компетентност на студентите по медицина, дентална медицина, фармация, здравен мениджмънт и здравни грижи чрез оптимизиране и създаване на нови учебни програми по комуникация в областта на здравеопазването и специализиран чужд език, отговарящи на съвременните потребности на болниците и други лечебни заведения и на изискванията на модерната информационна среда” 2.Секторна програма ЕРАЗЪМ, програма „Учене през целия живот”

VI.2) Допълнителна информация

Допълнително заявените от Възложителя стоки, извън необходимите за изпълнение дейностите по проекти, ще се заплащат с бюджетни средства и собствени приходи на Възложителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор