00422-2014-0018
Технически редакции | ||
17.07.2014 13:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.07.2014 13:34 ч. : | 17/07/2014 13:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.07.2014 13:34 ч. : | 17/07/2014 13:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.07.2014 13:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на труда и социалната политика, ул."Триадица" №2, За: Гинка Машова - държавен експерт в дирекция „ПХУРВСП”, Република България 1051, София, Тел.: 0359 28119418, E-mail: g.mashova@mlsp.government.bg, Факс: 0359 29884405
Място/места за контакт: Дирекция "Политика за хората с увреждания, равни възможности и социални помощи" (ПХУРВСП)Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mlsp.government.bg/bg/index.asp.
Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандартДруго (моля пояснете): осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет) по проект „Равенството във вземането на решения в икономиката”, JUST/2012/PROG/GE/4122 по програма ПРОГРЕС на ЕК
Изработка и доставка на конферентни пакети, необходими за публичните събития по проекта (банер - 1 бр., информационни брошури - 500 бр., плакети за награди - 5 бр., папки - 500 бр., тефтери - 500 бр., чанти - 500 бр., календари - 500 бр., химикалки - 500 бр., тениски - 500 бр., флаш-памет - 500 бр.), в т.ч.: - изработка на банер, изработка и отпечатване на брошури и плакети за награди - проектиране, дизайн, редактиране и предпечатна подготовка (графична обработка на текст на български език, илюстрации), доставка на материалите на адреса на възложителя с визуализация съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране; - изработка на други конферентни материали (Toolkit), в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на папки, тефтери, календари, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет (USB) и доставка на адреса на възложителя с визуализация/брандиране съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране.
22000000, 22462000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"БГМап" ООД с ЕИК 131017461, ул."Свети Наум" №15, Република България 1421, София, Тел.: 02 9640105, E-mail: kostova@bgmap.bg, Факс: 02 9632667
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „Равенство във вземането на решения в икономиката“ по Грантово споразумение JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 със средства по Програма „ПРОГРЕС” на Европейската комисия, направление „Равенство между половете"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.07.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- открита процедура,
В изпълнение на дейностите по Проект „JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 „Равенство във вземането на решения в икономиката” по Програма „Прогрес” на Европейската комисия с решение №РЕ-ОП-23 от 25.03.2014 г. беше обявена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с обект услуга и предмет/наименование: „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития - три дискусионни форума, три информационни форума, тематично заседание на Националния съвет по равнопоставеността на жените и мъжете и заключителна конференция, изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет) по проект „Равенството във вземането на решения в икономиката”, JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 по програма ПРОГРЕС на ЕК” с две обособени позиции: обособена позиция №1 „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития - три дискусионни форума, три информационни форума, тематично заседание на Националния съвет по равнопоставеността на жените и мъжете и заключителна конференция” и обособена позиция №2 „Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет)”. В срока за подаване на оферти не бе подадена нито една оферта по обособена позиция №2. На основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП с решение №РЕ-ОП-38 от 19.05.2014 г. процедурата по тази позиция бе прекратена. След изтичане на срока за обжалване, на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП и без съществена промяна на първоначално обявените условия с решение №РЕ-ОП-44 от 02.06.2014 г. е открита процедура за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление с предмет "Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет)” и е одобрена покана за обществената поръчка.