Версия за печат

00422-2014-0018

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул."Триадица" №2, За: Гинка Машова - държавен експерт в дирекция „ПХУРВСП”, Република България 1051, София, Тел.: 0359 28119418, E-mail: g.mashova@mlsp.government.bg, Факс: 0359 29884405

Място/места за контакт: Дирекция "Политика за хората с увреждания, равни възможности и социални помощи" (ПХУРВСП)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mlsp.government.bg/bg/index.asp.

Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандартДруго (моля пояснете): осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет) по проект „Равенството във вземането на решения в икономиката”, JUST/2012/PROG/GE/4122 по програма ПРОГРЕС на ЕК

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изработка и доставка на конферентни пакети, необходими за публичните събития по проекта (банер - 1 бр., информационни брошури - 500 бр., плакети за награди - 5 бр., папки - 500 бр., тефтери - 500 бр., чанти - 500 бр., календари - 500 бр., химикалки - 500 бр., тениски - 500 бр., флаш-памет - 500 бр.), в т.ч.: - изработка на банер, изработка и отпечатване на брошури и плакети за награди - проектиране, дизайн, редактиране и предпечатна подготовка (графична обработка на текст на български език, илюстрации), доставка на материалите на адреса на възложителя с визуализация съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране; - изработка на други конферентни материали (Toolkit), в т.ч. проектиране, дизайн, графично оформление и печат на папки, тефтери, календари, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет (USB) и доставка на адреса на възложителя с визуализация/брандиране съгласно изискванията за визуална идентификация на предоставеното от Европейския съюз финансиране.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22462000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Рекламни печатни материали


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 578911 от 09.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД04-111 / Обособена позиция №: / Заглавие:Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет) по проект „Равенството във вземането на решения в икономиката”, JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 по програма ПРОГРЕС на ЕК
V.1) Дата на сключване договора
16.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БГМап" ООД с ЕИК 131017461, ул."Свети Наум" №15, Република България 1421, София, Тел.: 02 9640105, E-mail: kostova@bgmap.bg, Факс: 02 9632667

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7823.32 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Равенство във вземането на решения в икономиката“ по Грантово споразумение JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 със средства по Програма „ПРОГРЕС” на Европейската комисия, направление „Равенство между половете"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

В изпълнение на дейностите по Проект „JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 „Равенство във вземането на решения в икономиката” по Програма „Прогрес” на Европейската комисия с решение №РЕ-ОП-23 от 25.03.2014 г. беше обявена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с обект услуга и предмет/наименование: „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития - три дискусионни форума, три информационни форума, тематично заседание на Националния съвет по равнопоставеността на жените и мъжете и заключителна конференция, изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет) по проект „Равенството във вземането на решения в икономиката”, JUST/2012/PROG/AG/GE/4122 по програма ПРОГРЕС на ЕК” с две обособени позиции: обособена позиция №1 „Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития - три дискусионни форума, три информационни форума, тематично заседание на Националния съвет по равнопоставеността на жените и мъжете и заключителна конференция” и обособена позиция №2 „Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет)”. В срока за подаване на оферти не бе подадена нито една оферта по обособена позиция №2. На основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП с решение №РЕ-ОП-38 от 19.05.2014 г. процедурата по тази позиция бе прекратена. След изтичане на срока за обжалване, на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП и без съществена промяна на първоначално обявените условия с решение №РЕ-ОП-44 от 02.06.2014 г. е открита процедура за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление с предмет "Изработка и доставка на конферентни пакети (банер, информационни брошури, календари, плакети за награди, папки, тефтери, чанти, химикалки, тениски, флаш-памет)” и е одобрена покана за обществената поръчка.