Версия за печат

00031-2014-0001

BG-Малко Търново: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. "Малкотърновска комуна" №3, За: Красимира Георгиева, Диана Филчева, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3184, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: отдел "ОПСД"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.malkotarnovo.org.

Адрес на профила на купувача: www.malkotarnovo.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за разработване и въвеждане на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на политики; Изготвяне на междинна оценка на Общински план за развитие 2007-2013 на община Малко Търново, Разработване на пакет анализ, проучвания, изследвания, необходими за разработване на Общински план за развитие на Община Малко Търново 2014-2020 във връзка с изпълнение на проект на община Малко Търново с наименование: „Подобряване на процеса на разработване и прилагане на политики в община Малко Търново“, Договор № 13-13-137 от 27.11.2013г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І „Добро управление“, подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Услугата ще се изпълнява на територията на Община Малко Търново. Някои от видовете работи магат да се извъшват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответната дейност.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Избор на изпълнител за разработване и въвеждане на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на политики; Изготвяне на междинна оценка на Общински план за развитие 2007-2013 на община Малко Търново, Разработване на пакет анализ, проучвания, изследвания, необходими за разработване на Общински план за развитие на Община Малко Търново 2014-2020 във връзка с изпълнение на проект на община Малко Търново с наименование: „Подобряване на процеса на разработване и прилагане на политики в община Малко Търново“, Договор № 13-13-137 от 27.11.2013г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І „Добро управление“, подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07“. Изпълнението на предмета на поръчката обхваща следните дейности и поддейности от проекта: 1. Дейност2 „Разработване и въвеждане на вътрешни правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на конкретни политики от общинските администрации и провеждане на съпътстващо обучение“. Поддейност 2.1 „Разработване и въвеждане на вътрешни правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на конкретни политики“. Поддейност 2.2. „Обучение за прилагане на разработените правила за мониторинг, контрол и оценка на изпълнението на политики на служители на Общината за 10 участника за 1 ден“. 2.Дейност 3: „Извършване на междинна оценка на изпълнявания Общински план за развитие на община Малко Търново 2007-2013“ Поддейност 3.1. „Извършване на междинна оценка на изпълнявания Общински план за развитие на община Малко Търново 2007-2013“ Поддейност 3.2. „Провеждане на Дискусионен форум“. 3.Дейност 4: „Разработване на пакет анализ, проучвания, изследвания, необходими за разработване на Общински план за развитие на община Малко Търново за 2014-2020 г.“.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71600000, 80500000

Описание:

Услуги по технически изпитания, услуги по анализ и консултантски услуги
Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: А - Финансов показател /предлагана цена/; тежест: 30
Показател: Б - Технически показател, който включва:; тежест: 70
Показател: Б1 - Дейности за изпълнение на поръчката; тежест: 35
Показател: Б2 - Организация и план за изпълнението ; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 594954 от 26.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История РД-ОП № 20 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на изпълнител за разработване и въвеждане на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на политики; Изготвяне на междинна оценка на Общински план за развитие 2007-2013 на община Малко Търново, Разработване на пакет анализ, проучвания, изследвания, необходими за разработване на Общински план за развитие на Община Малко Търново 2014-2020".
V.1) Дата на сключване договора
16.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Географика"ООД, ЕИК: 200062954, Столична община, ж.к. "Люлин" ,бл.387, ап.48, Република България 1000, София, Тел.: 02 4918397, E-mail: office@geographica.bg, Факс: 02 4918396

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 53750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по проект:„Подобряване на процеса на разработване и прилагане на политики в община Малко Търново“, Договор № 13-13-137 от 27.11.2013г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І „Добро управление“, подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор