Версия за печат

00761-2014-0005

BG-Сапарева баня:

РЕШЕНИЕ

Номер: 383 от 14.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Сапарева баня, ул. "Германея" № 1, За: инж. Радка Георгиева, Р България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Строително-монтажни работи по проект № 10/321/01442 за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20”, изпълнявани по Договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г., мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Основни дейности, включени в предмета на поръчката: 1.Разрушителни дейности Демонтаж на съществуващата еластична ограда, фрезоване, натоварване и извозване на съществуващата асфалтова настилка, разваляне на малки съоръжения и др.; 2.Земно-изкопни дейности Изкопи с различна степен на трудност в различни по структура почви, натоварване и извозване на излишният изкоп; 3.Изграждане на малки пътни съоръжения Тук влизат всички стомано-бетонни дейности и свързаните с тях земно-изкопни и насипни работи, т. е. Изграждане на цялата отводнителна система на пътя, малки мостове и плочести водостоци, подпорни стени, конзоли и др. 4.Насипни дейности Доставка, полагане, уплътняване и профилиране на различни по структура инертни материали до достигане на проектния габарит и проектната нивелета на земната основа; 5.Пътни дейности Изпълнение на пътната основа до достигане на проектната нивелета на ниво долен пласт асфалтова настилка, полагане на пътни бордюри и бетонови улей; 6.Асфалтови дейности, риголи и банкети Полагане на битумизиран, неплътен и плътен асфалтобетон и битумен разлив, доставка, полагане, уплътняване и профилиране на инертни матерали за банкети и риголи и полагане на бетон за банкети; 7.Довършителни дейности Изпълнение на еластична ограда, вертикална и хоризонтална пътна сигнализация;

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45230000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 351 от 30.06.2014 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 761-2014-5
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

612365

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

поле III.1.2) "Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат"

Вместо:

Начина на плащане е уреден в чл. 3, ал. 2-4 от проекта на договор: - Плащане в размер на 50% от цената по чл. 3, ал. 1 в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на последното настъпило събитие, както следва: Влизане в сила на настоящия договор; Съставяне на Протокол обр. 2 (2а) по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво; Издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Междинно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на последното настъпило събитие, както следва: Подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата, Представяне на фактура/и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Получено при Възложителя междинно плащане от Фонд "Земеделие", за финансиране на проект № 10/321/01442 за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20”. - Окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по Договор за отпусната финансова помощ № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. с ДФЗ”. Плащането по настоящия договор ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури.

Да се чете:

Начина на плащане е уреден в чл. 3, ал. 2-4 от проекта на договора: - Плащане в размер на 20% от цената по чл. 3, ал. 1 в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на последното настъпило събитие, както следва: Влизане в сила на настоящия договор; Съставяне на Протокол обр. 2 (2а) по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво; Издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Междинно плащане – в размер до 30% от цената по чл. 3, ал. 1 в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на последното настъпило събитие, както следва: Подписване на двустранен протокол заверен от строителния надзор на обекта и съгласно условията на този договор за приемане на работата; Представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателно плащане - в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протоколзаверен от строителния надзор на обекта и съгласно условията на този договор за приемане на работата, след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура и получено при Възложителя окончателно плащане от ДФ „Земеделие” за финансиране на проект: ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20”. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по Договор за отпусната финансова помощ № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. с ДФЗ”. Плащането по настоящия договор ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
24/07/2014 16:30
Да се чете:
28/07/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация за участие

Вместо:
17/07/2014 17:00
Да се чете:
18/07/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата на отваряне на офертите

Вместо:
28/07/2014 10:00
Да се чете:
29/07/2014 13:30

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

15.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Сашо Кирилов Иванов
Длъжност: Кмет на Община Сапарева баня