Версия за печат

02711-2014-0098

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черн море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка чрез покупка по заявка на смазочни материали - масла, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки, дестилирана вода, грес, спрей за стъкла и смазване и др., необходими за ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен през 2014г. ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: „Ремонтна работилница” представляваща складова база на Възложителя, находяща се в гр. Балчик, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества експлоатационни течности, необходими за „ДЛС Балчик”ТП на „СИДП” ДП гр.Шумен за 2014г.” с посочено търговско наименование съгласно Приложение № 1 и единични цени посочени в приложение № 2, и оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. Технически параметри на поръчката- доставка чрез покупка по заявка на Възложителя на прогнозни количества експлоатационни течности за нуждите на МПС и селскостопанска техника, собственост на Възложителя, както следва: 1. Двигателно масло – прогнозно количество 200литра; 2. Хидравлично масло – прогнозно количество 40литра; 3. Трансмисионно масло – прогнозно количество 40литра; 4. Спирачна течност – прогнозно количество 10литра; 5. Антифриз мин. 30 ° – прогнозно количество 150литра; 6. Антифриз концентрат – прогнозно количество 30л.; 7. Течност за чистачки зимна, готова за употреба – прогнозно количество 60литра; 8. Течност за чистачки лятна, готова за употреба – прогнозно количество 60литра; 9. Масло за бензиномоторен трион Щил – прогнозно количество 10литра; 10. Масло за косачка с четиритактов двигател– прогнозно количество 3литра; 11. Дестилирана вода – прогнозно количество 5литра; 12. Спрей за ръжда – прогнозно количество 6броя; 13. Спрей за арматурно табло– прогнозно количество 6броя; 14. Грес– прогнозно количество 10килограма; 15. Каша за миене на ръце– прогнозно количество 5килограма; (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Обявените количества са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. (4). Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя заявка. (5). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Комуникацията ще се осъществява по ел. път на следния адрес за поръчки: mm66georgiev@abv.bg (6). Място на доставка: складовата база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, общ. Балчик, обл. Добрич . 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол. Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Срок за доставка - до 24( двадесет и четири) астрономически часа, след заявка от възложителя. . (2). Краен срок за изпълнение на заявки- 31.12.2014г. (3). Краен срок на договора – 31.01.2015г. Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно Приложение № 2 и представена ценова оферта на Изпълнителя, а за стоки, които не са включени в него - от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя, намалени с процент търговска отстъпка в размер на 30% ( тридесет процента). (4). В посочените стойности са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, както и печалбата на Изпълнителя, същата е в в лева без ДДС - франко обекта на Възложителя - складовата база на Възложителя в „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, общ. Балчик, обл. Добрич. (5). Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09211000, 09211900, 24951000, 09134100, 24951311, 24316000

Описание:

Смазочни масла и препарати
Смазочни двигателни масла
Греси и смазочни препарати
Дизелово масло
Антифриз
Дестилирана вода

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена обща цена на стоките по приложената към документацията спецификация; тежест: 35
Показател: Предлагана отстъпка от единичната продажна стойност за стоки извън посочените в приложената към документацията спецификация; тежест: 35
Показател: Предложен срок за изпълнение след заявка на Възложителя; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0098

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 601948 от 30.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 23 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:За „Периодична доставка чрез покупка по заявка на смазочни материали - масла, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки, дестилирана вода, грес, спрей за стъкла и смазване и др., необходими за ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен през 2014г. ”
V.1) Дата на сключване договора
11.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791, общ. Шумен, гр. Шумен 9700, ул. „ Хан Крум” № 6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 830401, E-mail: mm66georgiev@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е възложена съобразно реда посочен в чл. 14, ал.3 от ЗОП и чл.64, ал.3 от ЗОП, като документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор