Версия за печат

00512-2014-0008

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на консумативи и реактиви за специфични практически умения по 4 обособени позиции“, както следва: СОП 1 - Лабораторни реактиви и консумативи за изследване на хормони, съвместими с апарат АКСЕС. СОП 2 - Ендоскопска биопсична щипка, съвместима с ендоскопски апарати Olympus GIF P-20, Pentax FG-16V, Pentax FG 24G СОП 3 - Набор типове за мекотъканна лазерна хирургия, съвместим с Er-YAG лазер, Sineron и СОП 4

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: бул. "Васил Априлов" № 15а
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на консумативи и реактиви за специфични практически умения по 4 обособени позиции“ по СОП № 1 - Лабораторни реактиви и консумативи за изследване на хормони, съвместими с апарат АКСЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3932.15 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката (К1); тежест: 82
Показател: Срок за реагиране при рекламация (К2); тежест: 8
Показател: Срок на доставка (КЗ); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-21-2014 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Лабораторни реактиви и консумативи за изследване на хормони, съвместими с апарат АКСЕС.
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АКВАХИМ АД, ЕИК 200984964, ул. "проф. Цветан Лазаров" № 83, България 1000, София, Тел.: 02 8075000

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3932.15 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Процедурата е свързана с изпълнение на дейности по проект “Докторантско обучение в МУ-Пловдив, Компетентност, Творчество, Оригиналност, Реализация и Академизъм в Науката и Технологиите“, финансиран по Оперативна Програма „Развитие на човешките ресурси“ на МОМН по Европейски социален фонд 2007-2013г., схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.3.06 “ПОДКРЕПА ЗА РАЗВИТИЕТО НА ДОКТОРАНТИ, ПОСТДОКТОРАНТИ, СПЕЦИАЛИЗАНТИ И МЛАДИ УЧЕНИ“, съгласно договор ДО1-253/30.07.2012г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение на възложителя Решение № Р-1878 от 04.09.2013 г. и публикувано обявление в регистъра на обществените поръчки, с уникален № 00512-2013-0014 е стартирана открита процедура за обществена поръчка с предмет: „Доставка на лабораторни консумативи и реактиви по обособени позиции“ в изпълнение на проект “Докторантско обучение в МУ-Пловдив за компетентност, оригиналност, реализация и академизъм в науката и технологиите /ДОКТОРАНТ/“, финансиран по Програма Европейски социален фонд 2007-2013 МОМН, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ по договор за безвъзмездна финансова помощ ДО 1-253/30.07.2012г., схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.3.06, “Подкрепа за развитието на докторанти, постдокторанти, специализанти и млади учени“. Във връзка с Доклад Вх. № Р-7167/12.11.2013 г. до Ректора на Медицински университет Пловдив, относно дейността и резултатите от проведено открито заседание на 14.10.2013 г. в 10:00ч., Комисията e констатирала, че е налице основание за прекратяване на обществената поръчка по отношение на самостоятелно обособени позиции с № 9 „Лабораторни реактиви и консумативи за изследване на хормони, съвместими с апарат АКСЕС“; № 10 „Ендоскопска биопсична щипка, съвместима с ендоскопски апарати Olympus GIF P-20, Pentax FG-16V, Pentax FG 24G“; № 11 „Набор типове за мекотъканна лазерна хирургия, съвместим с Er-YAG лазер, Sineron“ и СОП № 12, тъй като за тези СОП не е подадена нито една оферта за участие, предвид което и на основание чл. 39.ал. 1, т.1 от ЗОП с Решение № Р-2884 от 28.11.2013 г. на Ректора на Медицински университет – Пловдив е прекратена откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на лабораторни консумативи и реактиви по обособени позиции”, в частта за следните самостоятелно обособени позиции №№ 9,10,11 и 12. Решението за прекратяване на процедурата не е оспорено и е влязло в сила на 13.12.2013 г. С оглед горното предвид липсата на съществени промени на първоначално обявените условия и поради обстоятелството, че необходимостта от доставка на консумативи и реактиви за специфични практически умения за изпълнение на дейности по проект “Докторантско обучение в МУ-Пловдив, Компетентност, Творчество, Оригиналност, Реализация и Академизъм в Науката и Технологиите“, финансиран по Оперативна Програма „Развитие на човешките ресурси“ на МОМН по Европейски социален фонд 2007-2013г. не е отпаднала е проведена процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП.