Версия за печат

00022-2014-0015

BG-Асеновград:

РЕШЕНИЕ

Номер: А-1614 от 14.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9, За: инж.Георги Ангелов, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

Място/места за контакт: гр. Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адрес на профила на купувача: www.assenovgrad.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнител на външна техническа помощ при реализацията на проект „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България”

II.3) Кратко описание на поръчката

„Изпълнител на външна техническа помощ при реализацията на проект „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България” За осигуряване на добро управление на проекта Бенефициентът ще създаде Звено за изпълнение на проекта. Звеното ще бъде обособена единица в общинската администрация и ще бъде изцяло на извънбюджетна издръжка. Членовете на звеното ще бъдат назначени на срочен трудов договор след предварителен подбор. С цел ефективното управление на проекта и предвид недостатъчния административен капацитет на община Асеновград за управление на големи инвестиционни проекти, предвиждаме ЗИП да бъде подпомагано от външна техническа помощ - консултант, възложена по реда на ЗОП, която да осигури професионална подкрепа за управлението и изпълнението на проекта. Звеното за изпълнение на проекта, подпомогнато от външна техническа помощ- консултант (избран по реда на ЗОП), ще осъществява планиране, изпълнение и отчитане на дейности; съгласуване на действия, свързани с възлагане и изпълнение на обществени поръчки; контрол върху изпълнение на договорените дейности по проекта. Ще осъществява подпомагане на ЗИП за финансовото управление на проекта, включително изготвянето на изискуемите документи от финансиращата институция, по-конкретно:Месечни справки за напредък на ниво проект , Тримесечни доклади на ниво проект, Доклади за напредък на ниво проект към Искане за средства, Искания за възстановяване на средства на ниво проект и съдействие при организиране и осигуряване на дейностите за визуализация и публичност. За да се гарантира високото качество на организиране на работата на екипа, се планира наемането на външен консултант, който да напътства екипа при вземането на решения, да участва в месечните заседания, да следи и съдейства за спазването на всички специфични изисквания на оперативната програма, правилата за визуализация и други критични области, в които членовете на екипа нямат достатъчно опит. Външният консултант допълва задълженията на Ръководителя на екипа. Целта на първият е да подпомага с експертни решения дейността на втория.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71540000, 71541000, 79140000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Други юридически консултации и услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: А-1453 от 30.06.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-613333
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 128 - 229254 от 08.07.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 22-2014-15
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

613333

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ;ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Вместо:

....10. Декларация за липса на обстоятелства по по чл.47 ал.1, т.1, б."а"- б."д",т.2 и т.3 от ЗОП. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2а(предл. първо), т.3, т.4 и т.5 от ЗОП; 12. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП....

Да се чете:

10.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;11.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а“ до б. „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП;....

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ;ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

.....Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград: Банка: Общинска банка IBAN сметка: BG09SOMB91303340001001 BIC: SOMВBGSF или се представя банкова гаранция.....Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от избрания изпълнител по банкова сметка на Община Асеновград: Банка: Общинска банка IBAN сметка BG09SOMB91303340001001 BIC: SOMВBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение № 8)......

Да се чете:

.....Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград: Банка: "Инвестбанк" IBAN:BG54 IORT 7375 3304 0000 03 BIC: IORTBGSF или се представя банкова гаранция.....Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от избрания изпълнител по банкова сметка на Община Асеновград: Банка: "Инвестбанк" IBAN:BG54 IORT 7375 3304 0000 03 BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение № 8)......

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА;ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:

...Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: „Общинска банка”АД, ФЦ-Асеновград IBAN сметка BG09SOMB91308427777044 Код за плащане: 447000 BIC: SOMВBGSF .....

Да се чете:

...Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: "Инвестбанк" IBAN:BG54 IORT 7375 3304 0000 03 BIC: IORTBGSF.....

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ;ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Вместо:

...Плащането по Договора се осъществява на части, както следва: 1. авансовото плащане, представляващо 20 % (двадесет процента) от цената на договора с ДДС, се извършва до 14 (четиринадесет) дни от подписване на договора при наличие на представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ запис на заповед на предявяване за сума, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на авансовото плащане. След получаване на аванса, Изпълнителят издава фактура в законоустановения срок. Авансовото плащане се приспада пропорционално от дължимите суми по договора, като след неговото окончателно приспадане Възложителят връща на Изпълнителя Записа на Заповед. 2 Междинни плащания в общ размер до 60 % (шестдесет процента) от цената на договора, дължими както следва: 2.1) Първо междинно плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора, дължимо в срок до 14 (четиринадесет) дни от одобрение на първия междинен доклад за съответната дейност и представяне на фактура; 2.2) Второ междинно плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора, дължимо в срок до 14 (четиринадесет) дни от одобрение на втория междинен доклад за съответната дейност и представяне на фактура; 2.3) Трето междинно плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от цената на договора, дължимо в срок до 14 (четиринадесет) дни от одобрение на третия междинен доклад за съответната дейност и представяне на фактура; 2.4). В случай, че възложената работа бъде изпълнена и приета преди изтичането на сроковете за извършване на междинните плащания, описани в 2.1. до 2.3. , Възложителят дължи заплащане на посочените суми (общо в размер до 60 % от стойността на този етап) в срок до 14 (четиринадесет) дни, считано от приемане на работата за съответната дейност по депозираните доклади. 3. Окончателното плащане е в размер равен на разликата между цената на договора и извършените плащания, съгласно посоченото по-горе. Окончателното плащане е дължимо в срок до 14 (четиринадесет) дни, считано от одобрение на окончателния доклад за изпълнение на договора за съответната дейност и представяне на фактура. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение....

Да се чете:

...Плащането по Договора се осъществява на части, както следва: „1. авансовото плащане, представляващо 20 % (двадесет процента) от цената на договора с ДДС, се извършва до 30 (тридесет) дни от подписване на договора при наличие на представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ запис на заповед на предявяване за сума, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на авансовото плащане. След получаване на аванса, Изпълнителят издава фактура в законоустановения срок. Авансовото плащане се приспада пропорционално от дължимите суми по договора, като след неговото окончателно приспадане Възложителят връща на Изпълнителя Записа на Заповед. 2. междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ са в размер до 75% от стойността на договора с ДДС. Стойността на междинните плащания се формира, като от дължимите суми по договора се приспадне пропорционално стойността на платения аванс. Сбора от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 95% от общата стойност на договора с ДДС. Плащанията се извършват въз основа на представени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ проект на искане на средства за междинно плащане, отчет за свършената от Изпълнителя работа за периода на междинното плащане, доклад за напредък на ниво проект към искането за междинно плащане и разходооправдателни документи (фактури или документи с еквивалентна доказателствена стойност), Изготвените от Изпълнителят документи подлежат на одобрение по реда на чл.12 от договора, като плащането се извършва в срок от 20 дни след това. 3. окончателното плащане е в размер на разликата между общата стойност на договора с ДДС и изплатените авансово и междинни плащания. Плащането се извършва при представяне на проект на искане на средства за окончателно плащане, обобщен отчетот Изпълнителя за извършенета от него работа, окончателен доклад за изпълнението на проекта и разходооправдателни документи (фактури или документи с еквивалентна доказателствена стойност), Изготвените от Изпълнителят документи подлежат на одобрение по реда на чл.12 от договора, като плащането се извършва в срок от 20 дни след това.“.....

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
11/08/2014 16:00
Да се чете:
25/08/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
01/08/2014 16:00
Да се чете:
15/08/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите

Вместо:
12/08/2014 10:30
Да се чете:
26/08/2014 10:30
V.9) Друга допълнителна информация:

В документацията за участие в процедурата се правят следните изменения и допълнения: 1.Текстовете относно минималните Технически възможности, се привеждат в съответствие с кореспондиращите им текстове в обявлението; 2. Навсякъде в документацията текстовете за банковата сметка на община Асеновград по отношение на внасяне на банкови гаранции и заплащане на документацията за участие се изменят, по начина, по който са променени в обявлението с настоящото решение; 3.В т.7 от документацията, уреждаща срок за изпълнение на поръчката текстът се изменя в съответствие с обявлението (31.07.2015г.краен срок);4. В раздел 2. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ И ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ от документацията в т.4.Съдържание на офертата, описанието на декларацията по т.11, за обороти става за 2011,2012, 2013 години.; 5.В текстът на образец №14 от док-та ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА се прави изменение, като се добавя текст за предложение за срок за изготвяне на искане за плащане,съгласно утвърдената методика, както и се коригира размера на гаранцията за изпълнение от един на два процента.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Емил Викторов Караиванов
Длъжност: Кмет на община Асеновград