Версия за печат

00028-2014-0022

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Лилия Спасова, Р. България 1202, София, Тел.: 02 9405474, E-mail: LSpasova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405474

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионално развитие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Предварителни (прединвестиционни) проучвания за обект „Възстановяване на път VAR 1082 в района на свлачище „Трифон Зарезан“, гр. Варна".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Варна и околността
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е: „Предварителни (прединвестиционни) проучвания за обект „Възстановяване на път VAR 1082 в района на свлачище „Трифон Зарезан“, гр. Варна“ и включва: 1. извършване на геодезическо заснемане; 2. инженерно-геоложко и хидрогеоложко проучване за изясняване обхвата на инвестиционното намерение и получаване на изходни данни за инвестиционно проектиране в следващи фази. Основна цел: Изработване на предварителни (прединвестиционни) проучвания за определяне разположението на обекта, условията за застрояване, доказване на нормативната допустимост и целесъобразност на инвестиционната идея и за съставяне на задание за изработване на инвестиционен проект по смисъла на чл. 138 от Закона за устройство на територията. Специфични цели: • Заснемане на основния свлачищен циркус, разположен на крайбрежния склон в района на общински път VAR 1082 при спирка „Спортпалас”, (бивш ресторант "Трифон Зарезан") за определяне обхвата на свлачищните процеси и основните свлачищни елементи в границите на рисковата свлачищна зона. • Провеждане на инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания за изясняване на геоморфоложкия, геоложкия и литоложкия строеж, свойствата на строителните почви, хидрогеоложките условия, физико-геоложките и инженерно-геоложките процеси и явления. • Изходни данни за изработване на инвестиционен проект за осигуряване на устойчивостта на ската над пътя и възстановяване на нормалната експлоатация на пътя и техническата инфраструктура в сервитута на пътя. Основни дейности, свързани с изпълнението на поръчката: 1. Изготвяне на геодезическа снимка на земната повърхност на свлачището в определения обхват под пътя и характерни профили на територията над него. 2. Инженерно-геоложко и хидрогеоложко проучване: • Събиране, обобщаване и анализиране на архивни материали от извършени инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания в района и данни от извършен мониторинг на свлачищната територия (измервания на контролно-измервателна система, промерни работи и др.). • Изпълнение на инженерно-геоложка картировка с нанесени основни свлачищни елементи на нея. • Провеждане на инженерно-геоложко и хидрогеоложко проучване и разширяване на обхвата на проучването от 2005 г. в съответствие с определения обхват съгласно скица № 264 от 07.05.2014 г. от община Варна. • Изготвяне на подробен доклад с препоръки за разработване на варианти за укрепване и възстановяване на пътя 3. Изготвяне на задания за изработване на инвестиционен проект за препоръчаните варианти. Очаква се проекто-проучвателните работи да бъдат представени на 2 основни етапа, като ІІ етап е предвидено да се представи в два подетапа – ІІ.1 и ІІ.2: І етап – Геодезическо заснемане ІІ етап – Инженерно-геоложко и хидрогеоложко проучване и изготвяне на задания за проектиране на предложените вариантни решения – етапи ІІ.1 и ІІ.2. Етап ІІ.1 включва: • Обобщаване и анализиране на архивни материали от извършени инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания в района, инженерно-геоложки карти и извършен мониторинг на свлачищната територия; • Инженерно-геоложка картировка с нанасяне на основните свлачищни елементи; • Полеви проучвателни работи. Етап ІІ.2 – Окончателно представяне на разработката: •Материалите от етап ІІ.1. • Лабораторни изследвания; • Нулево измерване на инклинометрите и пиезометрите; • Изчисления на устойчивост; • Препоръки за вариантни решения за осигуряване нормалната експлоатация на пътя; • Изводи, насоки и препоръки, необходими за изработване на инвестиционен проект за осигуряване на устойчивостта на ската над пътя и възстановяване на нормалната експлоатация на пътя и техническата инфраструктура в неговия сервитут; • Изготвяне на задания за проектиране във фаза „Идеен проект“ на предложените вариантни решения.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Документацията да се разработи в съответствие с изискванията на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти – фаза „Прединвестиционни проучвания“ и Наредба № 3 за съдържанието и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри в 5 (пет) екземпляра на хартиен и 1 (един) екземпляр на електронен носител и да съдържа част „Геодезия” – фаза „Прединвестиционни проучвания“, придружена от съответните текстови, графични и таблични приложения. Инженерно-геоложкият доклад да съдържа обяснителна записка, резултати от полевите проучвания в т. ч. описание на сондажните колонки и на взетите проби, резултати от лабораторните и полевите изпитвания за основните физико-механични характеристики на почвите, в т. ч. подробни данни за якостните им свойства, графични материали: ситуация, сондажни колонки, профили с литоложки строеж, нива на подземните води, профили с вероятните места на повърхнините на плъзгане, лабораторни протоколи, изчислителни схеми за устойчивост, вариантни решения за възстановяване на пътя (минимум два), заключение. Въз основа на резултатите от прединвестиционните прочвания да се изготвят проекти на задания за проектиране за предложените варианти. Заданията за проектиране следва да отговарят на чл. 13 от Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и да съдържат изходни данни за изработване на инвестиционен проект за възстановяване на нормалната експлоатация на пътя, в това число изходна информация за изработване на подробен устройствен план – парцеларен план и/или изменение на действащия план за регулация за съоръженията.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.09.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 990,00 /деветстотин и деветдесет/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 30 работни дни след окончателното изпълнение на договора. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението или в образеца на офертата от документацията за участие. Участниците на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. могат да представят и банкова гаранция по образец.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по следния ред: 1. 90 % (деветдесет процента) от цената за І етап – „Геодезическо заснемане на територията в определения обхват под пътя и характерни профили на територията над него“ след представяне на предавателно-приемателен протокол без забележки за изпълнението на дейностите от настоящия договор и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ „Искане за плащане“, „Акт за изплащане на извършени дейности” и „Отчет за извършени дейности“ /по образци на МРР/. 2. 40% (четиридесет процента) от цената за ІІ етап – след изпълнение на подетап ІІ.1 - „Обобщаване и анализиране на архивни материали от извършени инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания в района, инженерно-геоложки карти и извършен мониторинг на свлачищната територия, инженерно-геоложка картировка с нанасяне на основните свлачищни елементи и полеви проучвателни работи“ и след представяне на предавателно-приемателен протокол без забележки за изпълнението на дейностите от настоящия договор и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ „Искане за плащане“, „Акт за изплащане на извършени дейности” и „Отчет за извършени дейности“ /по образци на МРР/. 3. 50% (петдесет процента) от цената за ІІ етап - след изпълнение на подетап ІІ.2 – „Окончателно инженерно-геоложко и хидрогеоложко проучване и изготвяне на задания за проектиране на предложените вариантни решения“ и след представяне на предавателно-приемателен протокол без забележки за изпълнението на дейностите от настоящия договор и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ „Искане за плащане“, „Акт за изплащане на извършени дейности” и „Отчет за извършени дейности“ /по образци на МРР/. 4. Окончателно плащане в размер на 10% от общата цена на настоящия договор се извършва след представяне на протокол от специализиран състав на експертния съвет по устройство на територията при община Варна за приемането на предварителните (прединвестиционни) проучвания и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ „Искане за плащане“, „Акт за изплащане на извършени дейности” и „Отчет за извършени дейности“ /по образци на МРР/. 5. След подписването на горепосочените документи, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура на стойност - равна на стойността на Акта, като за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ възниква задължение да извърши плащането на сумата по фактурата в срок до 10 (десет) работни дни от нейното представяне.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът представя: 1.Представяне на участника включващо: Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен *Документите. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Документите се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3.Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП. 4. Декларация за приемане условията в проекта на договора. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 7. Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП поставена в Техническото предложение. 8. Документ за внесена гаранция за участие. 9. Доказателства за финасовото и икономическосъстояние и технически възможности и/или квалификация. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и 9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47,ал.9, (е обявен в несъстоятелност, е в производство по ликвидация, има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен ; се намира в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл. 740 от ТЗ; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, е осъден с влязла в сила присъда /освен ако няма реабилитация/ за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; е сключвал договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.; който е представил оферта, която не отговаря на предварителните условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка /за наличен финансов ресурс/. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите по т. 1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за финансово и икономическо състояние чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Размер на разполагаем финансовия ресурс – 40000,00 / четиридесет хиляди/ лева. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. * Под „ услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката” се разбират: инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания и геодезически заснемания в регистрирани по реда на чл. 95, ал. 2 от ЗУТ свлачищни райони. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. 2. Списък – описание на техническото оборудване (собствено или наето), свързано с работа в свлачищни райони, придружен с доказателства, че оборудването е на разположение за периода на изпълнение на поръчката. 3 Списък на екипа от експерти, които отговарят за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата, придружен с професионални автобиографии на всеки един член от екипа . * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за технически възможности и/или квалификация чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил най–малко: - 3 (три) броя геодезически заснемания на терени, в регистрирани по реда на чл. 95, ал. 2 от ЗУТ свлачищни райони за последните 3 г., считано до крайния срок за предаване на офертите. - 5 (пет) броя доклада за инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания на терени, в регистрирани по реда на чл. 95, ал. 2 от ЗУТ свлачищни райони за последните 3 г., считано до крайния срок за предаване на офертите. 2. Участникът да има на разположение най-малко следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката: а) сонда - 1 (един) брой; б) тотална станция – 1 (един) брой; в) GPS-апаратура – 1 (един) брой; г) нивелир - 1 (един) брой; д) компютри - 2 (два) броя; е) транспортни средства - 1 (един) брой. 3.Постоянният екип трябва да включва минимум: • Ръководител на екипа: Този експерт трябва да имат образователно-квалификационна степен „магистър“ и професионална квалификация инженер геолог-хидрогеолог или еквивалентна, да бъде включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране в секция „Минно дело, геология и екология“ с пълна проектантска правоспособност, професионален опит за извършване на инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания в свлачищни райони – минимум 10 години. • Инженер-геолог и/или хидрогеолог – 2 позиции: Тези експерти трябва да имат образователно-квалификационна степен „магистър“ и професионална квалификация инженер геолог-хидрогеолог или еквивалентна, да бъдат включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране в секция „Минно дело, геология и екология“ с пълна проектантска правоспособност, професионален опит за извършване на инженерно-геоложки и хидрогеоложки проучвания в свлачищни райони – минимум 8 години. • Инженер-геодезист – 2 позиции: Тези експерти трябва да има образователно-квалификационна степен „магистър“ и професионална квалификация инженер-геодезист или еквивалентна, да бъдат включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране в секция „Геодезия и приложна геодезия“ с пълна проектантска правоспособност и в регистъра на правоспособните лица по кадастър към Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), професионален опит за извършване на геодезически заснемания – минимум 8 години. • Специалист-геодезист– 1 позиция – Този специалист трябва да има средно техническо образование с професионална квалификация „Геодезист” или еквивалентна, професионален опит – минимум 3 години. • Строителен инженер – 1 позиция: Този експерт трябва да имат образователно-квалификационна степен „магистър“ и професионална квалификация строителен инженер, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Хидротехническо строителство” или еквивалентна, да бъде включен в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране в секция "КСС" или „Водно строителство“ с пълна проектантска правоспособност, професионален опит за извършване на прединвестиционни проучвания и инвестиционно проектиране на геозащитни съоръжения (противосвлачищни др. подобни укрепителни конструкции) – минимум 8 години. • Строителен инженер – 1 позиция: Този експерт трябва да имат образователно-квалификационна степен „магистър“ и професионална квалификация строителен инженер, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна, да бъде включен в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране в секция „Транспортно строителство и транспортни съоръжения“ с пълна проектантска правоспособност, професионален опит – минимум 8 години. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Проектанти с пълна проектантска правоспособност. Закон за устройство на територията

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на концепция - Тт с три подпоказателя:Подпоказател Тт1 – Оценка на предлаганите подход и методология за изпълнение на предмета на поръчката с тежест в Тт 0,4 ; подпоказател Тт2 - Оценка на работен план – график с тежест в Тт - 0,3; Подпоказател Тт3 -Оценка на организация и разпределение на задачите с тежест в Тт - 0,3. ; тежест: 70
Показател: Оценка на предлагана цена - Тц; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-14-077

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на регионалното развитие

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12 дни поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 3, т. 2 - по опростени правила.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1, жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие., ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405562

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ