Версия за печат

02378-2014-0019

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД11-1116 от 11.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Българска агенция по безопасност на храните, бул."Пенчо Славейков" 15А, За: Т. Колева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: t_koleva@bfsa.bg, Факс: 02 9519837

Място/места за контакт: гр. София, бул."Пенчо Славейков" 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.babh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/bg/public-pokani.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: Контрол по храните


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка и прилагане на ваксина за орална ваксинация на лисици срещу бяс през 2015 - 2017 г."

II.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и прилагане на ваксина за орална ваксинация на лисици срещу бяс през 2015 - 2017 г.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

33651690

Описание:

Ваксини за ветеринарната медицина

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД11-987 от 30.06.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-613308
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 2378-2014-19
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

613308

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.„Условия за участие“, подраздел III.2.3. „Технически възможности, информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията“.

Вместо:

Да се добави

Да се чете:

Официални документи за валидация, съгласно чл. 20 от Наредба № 10 от 20.12.2013 г. за изискванията към данните, които съдържа документацията за издаване на сертификат за регистрация, опаковката, листовката за употреба и производството на ин-витро диагностично ветеринарномедицинско средство и редът за извършване на изпитването за чувствителност, обн. ДВ, бр. 5 от 17.01.2014 г.“

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
11/08/2014 17:00
Да се чете:
22/08/2014 17:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В Указанията за за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, в т. 3. Изготвяне на офертата, т. 3.2. Необходими документи за участие в процедурата да се добави, т. 3.2.5. да се добави б. „ц“ и в техническото задание (Приложение № 11 от документацията за участие), в т. II. „Други изисквания към ваксината“, да се добави т. 8. със следния текст: „Да се представят официални документи за валидация, съгласно чл. 20 от Наредба № 10 от 20.12.2013 г. за изискванията към данните, които съдържа документацията за издаване на сертификат за регистрация, опаковката, листовката за употреба и производството на ин-витро диагностично ветеринарномедицинско средство и редът за извършване на изпитването за чувствителност, обн. ДВ, бр. 5 от 17.01.2014 г.“ Текстът в Раздел ІV.3.3. „Срок за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог)“, вместо „02.08.2014 г. Час: 17:00“ да се чете „12.08.2014 г. Час: 17:00“. Текстът в Раздел ІV.3.8. “Условия за отваряне на офертите” от обявлението, вместо “Дата: 12.08.2014 г. Час: 11:00” да се чете “Дата: 25.08.2014 г. Час: 11:00”.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Тенчо Тенев
Длъжност: заместник изпълнителен директор на БАБХ