Версия за печат

02916-2014-0001

BG-Силистра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "Иван Вазов", гр. Силистра, Гр. Силистра, За: Александър Иларионов Кононов, България 7500, Силистра, Тел.: 086 824027, E-mail: ivazovsil@gmail.com, Факс: 086 824027

Място/места за контакт: Александър Иларионов Кононов
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на Газьол за отопление за нуждите на Основно училище "Иван Вазов"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: франко сградата на ОУ "Иван Вазов", гр.Силистра, ул."Добрич" №76
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Динамична система за доставки (ДСД)

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на Газьол за отопление за нуждите на Основно училище "Иван Вазов"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09134000

Описание:

Газьол

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
204497 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 42 / Обособена позиция №: / Заглавие:Борсов договор за покупко - продажба на стоки, чрез посредничество на членове "Софийка стоково борса" АД
V.1) Дата на сключване договора
15.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.01.2014 г. 
V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Евроинвест" ЕООД - 118045267, гр. Силистра, ул. "Толстой"3, България 7500, Силистра, Тел.: 0897 983388, E-mail: evro_invest@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 204497 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

з) За доставки, които са котирани и закупени на стокова борса

Мотиви за избора на процедура Изборът на процедурата , договаряне без обявление се обуславя от обстоятелството , че стоките предмет на настоящата поръчка са определени по списък , предложен от Държавната комисия по стоковите борси и тържищата и е одобрен от Министерски съвет в Правилника за прилагане на Закона. С избраната процедура се постига реализиране на целите и принципите на ЗОП , а именно:осигуряване на ефективност при разходване на бюджетните средства , публичност,прозрачност, свободна и лоялна конкуренция , равнопоставеност, недопускане на дискриминация,гарантиране на опазването на търговската тайна на кандидатите и техните предложения.Сделката ще се извърши на „Софийска стокова борса“. Предметният обхват и финансовата рамка на обществената поръчка попада в обхвата на чл.90, ал.1, т.11 от ЗОП.