Версия за печат

00212-2014-0004

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III" 24, За: инж.Мариела Качулева, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: ул."Цар Борис III" 24, гр. Петрич, стая 209

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по три проекта изпълнявани от Община Петрич по следните обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”,Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект «Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез разкриване на нова социална услуга-Център за настаняване от семеен тип в Община Петрич», Договор за БФП № BG051PO001-5.2.12-0034-С0001 и Обособена позиция №3- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Оптимизиране на структурата, повишаване на ефективността и укрепване на административния капацитет на Община Петрич”, по Оперативна програма „Административен капацитет“, Договор №13-11-52 от 22.08.2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: - по Обособена позиция №1- стая 312, етаж 3 от сградата на Общинска администрация, находяща се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24 и Училище за безопасност на движението, гр.Петрич, ул. Ген.Тодоров“; - по Обособена позиция №2- стая 407, етаж 4 от сградата на Общинска администрация, находяща се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24. - по Обособена позиция №3- стая 304, етаж 3 от сградата на Общинска администрация, находяща се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По Об.поз. №1:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни Об. Поз. №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013” от обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по три проекта изпълнявани от Община Петрич по следните обособени позиции:Обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”,Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект «Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез разкриване на нова социална услуга-Център за настаняване от семеен тип в Община Петрич», Договор за БФП № BG051PO001-5.2.12-0034-С0001 и Обособена позиция №3- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Оптимизиране на структурата, повишаване на ефективността и укрепване на административния капацитет на Община Петрич”, по Оперативна програма „Административен капацитет“, Договор №13-11-52 от 22.08.2013 г. „ като вида, техническите параметри и количеството на канцеларските материали и консумативи за офис техника са подробно описани в Техническото предложение на Изпълнителя, представляващо Приложение №1, неразделна част от договора.;По Обособена позиция №2: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект «Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез разкриване на нова социална услуга-Център за настаняване от семеен тип в Община Петрич», Договор за БФП № BG051PO001-5.2.12-0034-С0001 от обществената поръчка, описана по-горе като вида, техническите параметри и количеството на канцеларските материали и консумативи за офис техника са подробно описани в Техническото предложение на Изпълнителя, представляващо Приложение №1, неразделна част от договора; По Обособена позиция №3- ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни Обособена позиция №3- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Оптимизиране на структурата, повишаване на ефективността и укрепване на административния капацитет на Община Петрич”, по Оперативна програма „Административен капацитет“, Договор №13-11-52 от 22.08.2013 от обществената поръчка, описана по-горе като вида, техническите параметри и количеството на канцеларските материали и консумативи за офис техника са подробно описани в Техническото предложение на Изпълнителя, представляващо Приложение №1, неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197642, 30125100, 30125110, 22852100, 30197330, 30197320, 30197100, 22851000

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Папки за досиета
Перфоратори
Телбод машинки
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Класьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8840.63 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 601891 от 30.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПЕРУН СД 1“ЕООД, с ЕИК BG 101746993, ул.“Мануш Георгиев“ 21, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 62092, E-mail: svetlana_duzova@abv.bg, Факс: 0745 64307

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6519.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6503.38 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № D-01 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект «Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез разкриване на нова социална услуга-Център за настаняване от семеен тип в Община Петрич», Договор за БФП № BG051PO001-5.2.12-0034-С0001
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПЕРУН СД 1“ЕООД, с ЕИК BG 101746993, ул.“Мануш Георгиев“ 21, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 62092, E-mail: svetlana_duzova@abv.bg, Факс: 0745 64307

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2100.36 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2059.07 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История ... История / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Оптимизиране на структурата, повишаване на ефективността и укрепване на административния капацитет на Община Петрич”, по Оперативна програма „Административен капацитет“, Договор №13-11-52 от 22.08.2013 г.
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПЕРУН СД 1“ЕООД, с ЕИК BG 101746993, ул.“Мануш Георгиев“ 21, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 62092, E-mail: svetlana_duzova@abv.bg, Факс: 0745 64307

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 278.18 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По Обособена позиция №1- проект „Подкрепа на масовия спорт в трансграничния район на община Петрич, България и община Серес, Гърция“, с акроним „Sports for All” по Програма за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013”, По Обособена позиция №2- проект «Интеграция на деца и младежи с увреждания чрез разкриване на нова социална услуга-Център за настаняване от семеен тип в Община Петрич», Договор за БФП № BG051PO001-5.2.12-0034-С0001 По Обособена позиция №3- проект „Оптимизиране на структурата, повишаване на ефективността и укрепване на административния капацитет на Община Петрич”, по Оперативна програма „Административен капацитет“, Договор №13-11-52 от 22.08.2013 г.

VI.2) Допълнителна информация

По Обособена позиция 2 целият номер на договора е BG051PO001-5.2.12-0034-С0001-D-01.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл.120,ал.5 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор