Версия за печат

00692-2014-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Боян Авджийски/Евгени Чалов, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: Боян Авджийски/Евгени Чалов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенен консуматив за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ „Света Анна” – София АД.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хигиенен консуматив за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация. Обектът на обществената поръчка включва общо 4 (четири) обособени позиции. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от сключване на договор при периодично извършващи се заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-кратък от 1 календарен ден и не по-дълъг от 5 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на хигиенните консумативи да не е по-малък от 80% от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000, 33198000, 19640000

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Изделия от хартия за болнична употреба
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
228168 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София АД с Решение №314 от 14.04.2014 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 599203 от 14.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 27 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособени позиции №3; 4
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Агарта-ЦМ" ЕООД; ЕИК:121096923, ж.к. Младост 3, бл. 304, ет. 1, офис 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 8765542, Факс: 02 9743973

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 164784 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История 28 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособени позиции №2
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Белопейпър” ЕООД; ЕИК:122029087, ул.”Крум Кулявков” №11, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 8682258, Факс: 02 8682258

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45612 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История 29 История / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Обособена позиция №1
V.1) Дата на сключване договора
08.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кукуда груп" ООД, ЕИК 200171708, бул. "Владимир Вазов"№ 25, България 1000, София, Тел.: 02 9454464, Факс: 02 8472204

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17772 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор