Версия за печат

00080-2014-0037

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, площад "Света Неделя" № 5, За: Иво Янчев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9301466, E-mail: iyanchev@mh.government, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "ИОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на ваксини за извършване на задължителни и целеви имунизации и реимунизации, биопродукти за извършване на постекспозиционна профилактика за 2014 г., по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на ваксина срещу туберкулоза Обособена позиция № 2: Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б Обособена позиция № 3: Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит тип Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б Обособена позиция № 4: Доставка на ваксина срещу тетанус и дифтерия Обособена позиция № 5: Доставка на ваксина срещу коремен тиф Обособена позиция № 6: Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу кримска хеморагична треска Обособена позиция № 7: Доставка на противоантраксен серум Обособена позиция № 8: Доставка на противодифтериен серум Обособена позиция № 9: Доставка на противоботулинов серум"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Склада на НЦЗПБ за съхранение на биопродукти, гр. София, бул. „Столетов” № 44а.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на ваксини за извършване на задължителни и целеви имунизации и реимунизации, биопродукти за извършване на постекспозиционна профилактика за 2014 г., по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на ваксина срещу туберкулоза Обособена позиция № 2: Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б Обособена позиция № 3: Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит тип Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б Обособена позиция № 4: Доставка на ваксина срещу тетанус и дифтерия Обособена позиция № 5: Доставка на ваксина срещу коремен тиф Обособена позиция № 6: Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу кримска хеморагична треска Обособена позиция № 7: Доставка на противоантраксен серум Обособена позиция № 8: Доставка на противодифтериен серум Обособена позиция № 9: Доставка на противоботулинов серум"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: Доставка на ваксина срещу туберкулоза - до 270 000 дози на стойност 37203.75 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2: Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б - до 80 000 дози на стойност 1 644 041.67 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3: Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит тип Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б - до 95 000 дози на стойност 4 576 250.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4: Доставка на ваксина срещу тетанус и дифтерия - до 300 000 дози на стойност 349 750.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5: Доставка на ваксина срещу коремен тиф - до 2 000 дози на стойност 35 083.34 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6: Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу кримска хеморагична треска - до 150 дози на стойност 10 125.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 7: Доставка на противоантраксен серум - до 50 дози на стойност 951.58 лв. без ДДС; Обособена позиция № 8: Доставка на противодифтериен серум - до 50 дози на стойност 1 086.79 лв. без ДДС; Обособена позиция № 9: Доставка на противоботулинов серум" - до 150 дози на стойност 4 673.75 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
6659165.88 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде представен като заверено от участника копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката и обособената/ите позиция/и, за която/ито участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер до 1% (един процент) от стойността на съответната обособена позиция без ДДС, както следва: Обособена позиция № 1 - 371,00 лв.; Обособена позиция № 2 - 16 440,00 лв.; Обособена позиция № 3 - 45 762,00 лв.; Обособена позиция № 4 - 3 497,00 лв.; Обособена позиция № 5 - 350,00 лв.; Обособена позиция № 6 - 100,00 лв.; Обособена позиция № 7 - 9,00 лв.; Обособена позиция № 8 - 10,00 лв.; Обособена позиция № 9 - 46,00 лв. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да е не по-кратък от срокът на валидност на офертата. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се представи под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Ако гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Документи за плащане: а) доставна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 2 броя заверени копия; б) приемо-предавателни протоколи, по образец на Министерство на здравеопазването; в) писмени заявки, изготвени от Министерство на здравеопазването; г) сертификат за освобождаване на всяка партида, издаден от ИАЛ или сертификат за освобождаване на всяка партида, издаден от официална контролна лекарствена лаборатория в друга държава от Европейското икономическо пространство и в Конфедерация Швейцария, придружен с уведомление от ИАЛ за пускане на партида на пазара в страната. д) При доставка на биопродукт с остататъчен срок на годност под 50 %, същият се приема само след писмено съгласие от страна на МЗ за конкретно количество, определено от МЗ и при изплащане на следните неустойки: - При срок на годност между 49,99% - 45% - неустойка в размер на 10% от стойността на доставката; - При срок на годност между 44,99% - 35% - неустойка в размер на 50% от стойността на доставката; - Доставка със срок на годност под 35% не се допуска и не се заплаща от МЗ

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка; 2. Оферта, попълнен образец от настоящата документация. 3. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнен образец от документацията. 5. Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, попълнен образец от документацията. 7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнен образец от документацията. 8.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец от документацията. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 8.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2 и т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП от подизпълнителите, попълнен образец от документацията /ако е приложимо/. 9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 10. Декларация по чл 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от настоящата документация. 11. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец от настоящата документация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено копие на разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ) или заверено копие на разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти или заверено копие на удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства, или заверено копие на разрешение за внос – издадени по реда на ЗЛПХМ. 2. Заверено копие на валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета на ЕС (чл. 23, ал. 1 от ЗЛПХМ) и одобрена кратка характеристика на продукта. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствен продукт през 2014 г., участникът декларира в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства, или разрешение за внос – издадени по реда на ЗЛПХМ. 2. Участниците в процедурата трябва да притежават валидно разрешение за употреба в страната на биопродуктите, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета на ЕС (чл. 23, ал. 1 от ЗЛПХМ) и одобрена кратка характеристика на продукта. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствен продукт през 2014 г., участникът декларира в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.08.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, площад "Света Неделя" №5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; е) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; з) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки (чл.47, ал.9), при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б.“е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от закона с една декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ и) които са свързани лица с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки, при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 от закона с декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец. За обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, участниците представят декларация по образец от настоящата документация./

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу туберкулоза
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу туберкулоза

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 270 000 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
37203.75 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 80 000 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1644041.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит тип Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит тип Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 95 000 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4576250 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу тетанус и дифтерия
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу тетанус и дифтерия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 300 000 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
349750 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу коремен тиф
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу коремен тиф

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 2 000 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
35083.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу кримска хеморагична треска
1) Кратко описание

Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу кримска хеморагична треска

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 150 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10125 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на противоантраксен серум
1) Кратко описание

Доставка на противоантраксен серум

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 50 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
951.58 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на противодифтериен серум
1) Кратко описание

Доставка на противодифтериен серум

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 50 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1086.79 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на противоботулинов серум
1) Кратко описание

Доставка на противоботулинов серум

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 150 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4673.75 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г.