Версия за печат

00530-2014-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов - главен специалист, дирекция Логистика, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=337.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на Централно управление (ЦУ) на Национална агенция за приходите (НАП), Учебен център Банкя - гр. Банкя, Учебен център Боровец - к. к. Боровец и Териториална дирекция на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители" (ТД на НАП ГДО)"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: - ЦУ на НАП на адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52. - Учебен център Банкя - гр. Банкя, ул. “Кирил и Методий” № 31 - Учебен център Боровец - к. к. Боровец - ТД на НАП ГДО – град София, ул. „Врабча” № 23/гр. София, ул. "Акасаков" № 29
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществената поръчка е доставката на хигиенни продукти /продукти за лични грижи/, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ЦУ на НАП, Учебен център Банкя - гр. Банкя, Учебен център Боровец - к. к. Боровец и ТД на НАП ГДО, по видове и количества, описани в Приложение № 1 към пълното описание, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000, 39800000, 19640000

Описание:

Продукти за лични грижи
Почистващи и полиращи продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
97426.95 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526590 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 586511 от 19.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 124 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хигиенни продукти /продукти за лични грижи/, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на Централно управление (ЦУ) на Национална агенция за приходите (НАП), Учебен център (УЦ) Банкя - гр. Банкя, Учебен център (УЦ) Боровец - к. к. Боровец и Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” (ТД на НАП ГДО)
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КУКУДА ГРУП ООД, ЕИК 20017170, гр. София, Бул. Владимир Вазов № 25, ет.2, Република България 1517, София, Тел.: 02 9454465, E-mail: office@kukudagroup.com, Факс: 02 8472204

URL: http://www.kukudagroup.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 111666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 97426.95 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Плащанията по договора се извършват в лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, от съответната структура, за която е предназначена доставката, за всяка отделна доставка, до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за съответната доставка, подписан от координаторите по изпълнението на договора от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Срокът на действие на договора е 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на сключването му или до изчерпване на количествата на хигиенните продукти в рамките на този срок.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219535

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор