Версия за печат

00530-2013-0179

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите/Териториална дирекция - Велико Търново, ТД на НАП - Велико Търново, гр. Велико Търново, пл."Център" № 2, За: Лилия Петрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор - основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, ул. "Шести септември" 12, гр. Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор - основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най - ниска предложена цена за абонаментно сервизно обслужване за един месец; тежест: 80
Показател: най - ниска предложена часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 38/09.12.2013г. на директора на ТД на НАП Велико Търново

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 573811 от 09.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 39 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор - основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново"
V.1) Дата на сключване договора
04.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Асансьорни сервизи - София" АД ЕИК 130240867, район "Оборище", бул. "Васил Левски" 108, Република България 1000, София, Тел.: 02 8586023, Факс: 02 8592034

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор