Версия за печат

00353-2014-0164

BG-Козлодуй:

РЕШЕНИЕ

Номер: ЗОП-Р-220 от 07.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр. Козлодуй, обл. Враца, За: Маргарита Маринова, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76136, E-mail: mvmarinova1@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки" - Управление "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка и монтаж на приводи за пофазно управление на линейни и земни ножови разединители с технологични наименования ЛНР ВТ05/06, 15/17 ЗНР- ВТ05, 16 ЗНР- ВТ06"

II.3) Кратко описание на поръчката

“Доставка и монтаж на приводи за пофазно управление на линейни и земни ножови разединители с технологични наименования ЛНР BT05/06, 15/17 ЗНР–BT05, 16 ЗНР–BT06” Поради зачестили дефекти по механичните елементи в редукторите на моторните задвижвания на линейни и земни ножови разединители и невъзможността им за понататъшно ремонтиране е необходимо да се извърши доставка и монтаж на нови приводни шкафове за пофазно задвижване на линейните и земни ножови разединители.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

31160000

Описание:

Части за електрически двигатели, генератори и трансформатори

ІI.5) Вид на процедурата

Договаряне с обявление


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: ЗОП-Р-197 от 23.06.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

БД модул АЕЦ Търговия No. 28022

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-610081
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 353-2014-164
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

610081

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

23.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Вместо:

Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в заявлението. 2. Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП. 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в точка III.2.2) от обявлението за обществена поръчка. 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в точка III.2.3) от обявлението за обществена поръчка. 7. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 9. Декларация от кандидата за страна на произход и производител на стоката. 10. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба /дистрибуция/ на стоките. 11. Декларация за приемане на условията на проекта на договор. 12. Декларация за подаване на оферта. 13. Информационен лист. Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.

Да се чете:

Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в заявлението. 2. Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП. 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в точка III.2.2) от обявлението за обществена поръчка. 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в точка III.2.3) от обявлението за обществена поръчка. 7. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 9. Декларация от кандидата за страна на произход и производител на стоката. 10. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба /дистрибуция/ на стоките. 11. Декларация за приемане на условията на проекта на договор. 12. Декларация за подаване на оферта. 13. Информационен лист. 14. Декларация за извършен оглед. Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
23/07/2014 16:00
Да се чете:
06/08/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок по т.IV.3.3) от Обявлението за получаването на документация за участие

Вместо:
16/06/2014 16:00
Да се чете:
30/07/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок по т.IV.3.7) от Обявлението за дата на отваряне на офертите

Вместо:
24/07/2014 10:00
Да се чете:
07/08/2014 10:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.3) Допълнителна информация

Да се чете:

Кандидатите трябва да се запознаят с обекта. Лица за контакти: Владимир Иванов, тел.:0973/73905 и Светозар Кашев, тел.:0973/72523.

V.9) Друга допълнителна информация:

В Указанията за подготовка на заявлението и на офертата в т.2.2. се добавя нова точка “2.2.14. Декларация за извършен оглед. Декларацията се изготвя по приложения образец на декларация, подписва се задължително от лице с представителни функции и се представя в оригинал.”


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

07.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Изпълнителен директор
Длъжност: Иван Киров Генов