00010-2014-0010
Технически редакции | ||
04.07.2014 16:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2014 16:57 ч. : | 04/07/2014 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2014 16:57 ч. : | 04/07/2014 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159450, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД,Отдел "Пазарни проучвания и доставки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uhsek.com/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на инженеринг - проектиране, допроектиране, препроектиране и строителство, съгласно изискванията на Договорните условия на FIDIC, на обект: „Преустройство и разширение на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД-Хирургичен блок”
Изпълнението на проекта започва от фаза "груб строеж" на изградения Корпус Б /площ от 1,490.6 кв. м, РЗП от 12,746.6 кв. м и застроен обем от 36,746.5 куб. м./. Проектът предвижда доизграждане на нов хирургичен блок с диагностични кабинети и спешна операционна зала, 4 напълно обзаведени операционни помещения, стационар; временен паркинг със съответната инфраструктура,изграждане на топла връзка между сградите. Предвидено е доизграждането на хеликоптерна площадка на покрива. В задълженията на Изпълнителя се включва и извършването на авторски надзор.
45000000, 45100000, 45200000, 71240000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
02.07.2014 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Към датата на настоящото решение е на лице невъзможност за изпълнение на условията за сключване на договор за заем с програма „JESSICA“ поради следното: На 27.06.2014г. /петък/ бяха подписани нови Допълнителни споразумения с НЗОК към договора за оказване на болнична помощ по клинични пътеки и към договора за клинични процедури. Съгласно тези допълнителни споразумения в бъдеще дейността на лечебното заведение ще бъде лимитирана съобразно възможностите на НЗОК и методиката за заплащане, приета с ПМС № 94/27.04.2014г., чието приложение бе наложено с цитираните допълнителни споразумения. След подписването на споразуменията, от 01.07.2014г. до 03.07.2014г. се направиха преизчисления на бизнес-плана на проекта, съгласно новите лимити, вследствие на което се установи, че има голям риск да не се постигнат заявените във финансовата част на Бизнес плана приходи от НЗОК, които са нужни за обезпечаване изплащанията на вноските по предстоящия заем за финансиране на поръчката. На 03.07.2014г. получихме протоколно решение № 1/03.07.2014г. на Управителния съвет на Фонда за устойчиво градско развитие на София ЕАД. Финансиращият орган изисква редица документи, свързани с решение на принципала – министъра на здравеопазването, с цел подписване на договора за отпускане на заема. Към момента, имайки предвид, че правителството е пред оставка, не могат да се осигурят исканите документи от министъра на здравеопазването. При така стеклите се обстоятелства не бихме могли да изпълним условията на програма „JESSICA“, а е и невъзможно самостоятелното финансиране от страна на лечебното заведение на планираните дейности по обществената поръчка. С оглед на това сме в невъзможност да осигурим финансиране за изпълнение на поръчката по причини, които възложителя не е могъл да предвиди.
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
04.07.2014 г.
Възложител