Версия за печат

00010-2014-0010

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-25-117 от 04.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159450, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД,Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uhsek.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на инженеринг - проектиране, допроектиране, препроектиране и строителство, съгласно изискванията на Договорните условия на FIDIC, на обект: „Преустройство и разширение на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД-Хирургичен блок”

II.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на проекта започва от фаза "груб строеж" на изградения Корпус Б /площ от 1,490.6 кв. м, РЗП от 12,746.6 кв. м и застроен обем от 36,746.5 куб. м./. Проектът предвижда доизграждане на нов хирургичен блок с диагностични кабинети и спешна операционна зала, 4 напълно обзаведени операционни помещения, стационар; временен паркинг със съответната инфраструктура,изграждане на топла връзка между сградите. Предвидено е доизграждането на хеликоптерна площадка на покрива. В задълженията на Изпълнителя се включва и извършването на авторски надзор.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45100000, 45200000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-25-113 от 30.06.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-613113
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 10-2014-10
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

02.07.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Към датата на настоящото решение е на лице невъзможност за изпълнение на условията за сключване на договор за заем с програма „JESSICA“ поради следното: На 27.06.2014г. /петък/ бяха подписани нови Допълнителни споразумения с НЗОК към договора за оказване на болнична помощ по клинични пътеки и към договора за клинични процедури. Съгласно тези допълнителни споразумения в бъдеще дейността на лечебното заведение ще бъде лимитирана съобразно възможностите на НЗОК и методиката за заплащане, приета с ПМС № 94/27.04.2014г., чието приложение бе наложено с цитираните допълнителни споразумения. След подписването на споразуменията, от 01.07.2014г. до 03.07.2014г. се направиха преизчисления на бизнес-плана на проекта, съгласно новите лимити, вследствие на което се установи, че има голям риск да не се постигнат заявените във финансовата част на Бизнес плана приходи от НЗОК, които са нужни за обезпечаване изплащанията на вноските по предстоящия заем за финансиране на поръчката. На 03.07.2014г. получихме протоколно решение № 1/03.07.2014г. на Управителния съвет на Фонда за устойчиво градско развитие на София ЕАД. Финансиращият орган изисква редица документи, свързани с решение на принципала – министъра на здравеопазването, с цел подписване на договора за отпускане на заема. Към момента, имайки предвид, че правителството е пред оставка, не могат да се осигурят исканите документи от министъра на здравеопазването. При така стеклите се обстоятелства не бихме могли да изпълним условията на програма „JESSICA“, а е и невъзможно самостоятелното финансиране от страна на лечебното заведение на планираните дейности по обществената поръчка. С оглед на това сме в невъзможност да осигурим финансиране за изпълнение на поръчката по причини, които възложителя не е могъл да предвиди.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: проф. д-р Генчо Начев, д.м.н.
Длъжност: Изпълнителен директор на УСБАЛССЗ "СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД