Версия за печат

00165-2014-0015

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Силвия Йоцова, Мирела Хаджиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217671; 02 9217471, E-mail: s.yotsova@mon.bg, mirela@mon.bg, Факс: 02 9882693

Място/места за контакт: Екипът за управление на проект BG051РО001-3.3.07-0002 „Студентски практики“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=686.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=686.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775, E-mail: s.yotsova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: дирекция "Канцелария и администратично обслужване", ет.1, ст.1

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование
Друг: наука

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ОДИТНИ УСЛУГИ ПО ИЗПЪЛНЯВАНИЯ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА ПРОЕКТ BG051РО001-3.3.07-0002 „СТУДЕНТСКИ ПРАКТИКИ“, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Местоизпълнението на услугите е сградата на Министерството на образованието и науката, както и адресите на висшите училища, партньори в изпълнението на проекта.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основната цел на проект BG051РО001-3.3.07-0002 „Студентски практики“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд е да подпомогне развитието на практическите умения на студентите и да ги направи по-гъвкави на пазара на труда като многократно увеличи възможностите им да се реализират по специалността, по която придобиват висше образование. Проектът се реализира от Министерството на образованието и науката като конкретен бенефициент от създаден за целта екип за организация и управление и в партньорство с висшите училища в Република България.Осъществяването на одитния ангажимент има за цел да подпомогне Възложителя чрез прилагането на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите на управление на риска, контрол и управление по проекта. Той следва да включва проследяване на ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя; проследяване на ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОПРЧР; осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Приложимите стандарти, по които следва да бъде извършен одита на проекта са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от Международната федерация на счетоводителите. Към момента на откриване на процедурата проект BG051РО001-3.3.07-0002 „СТУДЕНТСКИ ПРАКТИКИ“ е с продължителност до 31.10.2014 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79200000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги; данъчни консултации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предназначението на одита е да направи обективна оценка на законосъобразността при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта, с оглед на което трябва да включва следните проверки: • Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление: одиторът следва да провери дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление и по-конкретно дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно. • Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта бенефициентът е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта. В случай, че бенефициентът е избрал изпълнители за извършване на част и/или всички дейности от проекта, то одиторът следва да се увери, че изпълнителите са разполагали с ресурса да изпълнят поставените им задачи, като това изискване следва да е било зададено още на ниво предшестващо възлагането на дейности на съответните изпълнители. • Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проектът е проведен в съответствие с националното законодателство: одиторът следва да се увери, че бенефициентът е избрал изпълнителите на отделните дейности в съответствие с изискванията на законодателството в областта на обществените поръчки – Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи възлагането на обществени поръчки. • Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство, относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз и в частност ПМС № 62/2007 г. и ПМС № 180/2007 г.: одиторът следва да прецени доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на европейското и националното законодателство, относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз и в частност ПМС № 62/2007 г. и ПМС № 180/2007 г., както и на други актове, определящи допустимост на разходите. За допустимите разходи одиторът следва да провери дали те са действително извършени. • Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни. • Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо). • Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека. • Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. • Проверка на докладваните нередности. • Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин. • Дали исканията за средства, подадени от бенефициента, са точни, пълни и са във формат, изискван от УО. • Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно. • Счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали всички транзакции, свързани с проекта, са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. • Проверка за двойно финансиране: одиторът трябва да се увери, че Възложителят не получава финансиране за същия проект от друга програма или схема (национална или Общностна), както и от друг програмен период. • Мерки за информация и публичност: одиторът следва да се увери, че са поставени постоянни информационни табели и билборди, съгласно изискванията на чл. 8 от Регламент 1828/2006, както и че съдържанието им отразява изпълнявания проект и съответното съфинансиране.

Стойност, без да се включва ДДС
280000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

28.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 2800 (две хиляди и осемстотин) лева; Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: 6.1.1 парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Извършване на одитни услуги по изпълнявания от Министерството на образованието и науката проект BG051РО001-3.3.07-0002 „Студентски практики“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. 6.1.2 банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 6.2 Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: 6.2.1 парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; 6.2.2 банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора за обществена поръчка. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 6.3 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. 6.4 Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 6.4.1 на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; 6.4.2 на участниците, класирани на първо и второ място включително – след сключване на договора, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители. 6.4.3 при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 6.5 Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6.6 Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. По преценка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ може да се извърши авансово плащане в размер на до 100 % от стойността на договора, срещу представена фактура и пълно обезпечение на разликата между дължимия по т. 4.1. аванс и размера на авансовото плащане, извършено по преценка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Обезпечението следва да бъде под формата на банкова гаранция с валидност, надвишаваща с не по-малко от два месеца срока на изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

4.Стойността на договора е ………. лева без ДДС, съответно …. лева с ДДС, която се плаща по следния начин: 4.1. аванс в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора в 14 дневен срок от неговото сключване и представяне на фактура. 4.2. окончателно плащане в размер на разликата между стойността на договора и платения аванс, извършено в 14 дневен срок след приемане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, на доклад от проведения одит, придружен със съответните приложения, и след представена фактура. 5. По преценка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ може да се извърши авансово плащане в размер на до 100 % от стойността на договора, срещу представена фактура и пълно обезпечение на разликата между дължимия по т. 4.1. аванс и размера на авансовото плащане, извършено по преценка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Обезпечението следва да бъде под формата на банкова гаранция с валидност, надвишаваща с не по-малко от два месеца срока на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и при възможност факс и електронен адрес, както следва: Наименование, адрес, телефон и факс и електронен адрес на участника. Следното означение: „Извършване на одитни услуги по изпълнявания от Министерството на образованието и науката проект BG051РО001-3.3.07-0002 „Студентски практики“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 3. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 3.1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците юридически лица и еднолично търговци, прилагат към своите оферти и документ за регистрация и удостоверение на зактуално състояние, а чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 3.2. оферта, попълнена съгласно Образец № 1; 3.3. документ за гаранция за участие; 3.4. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в настоящата документация; 3.5. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в настоящата документация; 3.6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, букви от "а" до "д" вкл., т.2 и т. 3 от ЗОП; 3.7. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Наличието на обстoятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП води до остраняване от участие в процедурата; 3.8. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 3.9. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 3.10. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 3.11. друга информация, посочена в документацията за участие; 3.12. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 3.13. Декларация относно обстоятелства чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл. 109, параграф 2, буква "а" от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета. 4. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 4.1. документ, попълнен в съответствие с образец № 2 към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта), в който следва да се отрази и дали участникът приема определения от възложителя срок за изпълнение на поръчката; 4.2. Методология и организация на работата, отразяващи предлаганите подходи за изпълнение на услугите, описани в техническото задание, в която следва да се съдържа информация за всички подлежащи на оценяване според утвърдената в Част IV методика технически параметри за изпълнение на поръчката. Представената методология и организация на работата трябва да бъде разделена на следните обособени части: - Описание на процеса на управление на изпълнението на договора от страна на Изпълнителя и на вътрешния контрол, който той упражнява; ...... Продължава в поле 6.3.......

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник трябва да представи информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец, приложен към документацията;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник трябва общо за последните три календарни години (2011, 2012 и 2013 г.) да е реализирал оборот, който се отнася до предмета на поръчката, не по-малко от 840 000 (осемстотин и четиридесет хиляди) лева без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи техническите му възможности и квалификации: 1.Справка-декларация, съдържаща списък на договори, които се отнасят до предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, попълнена съгласно Образец № 11 към настоящата документация, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя препоръки /референции/ за добро изпълнение на поне два договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, съдържащи положителната оценка на възложителите относно качеството на извършените услуги. 2.Актуален сертификат за въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2008. На основание чл. 53, ал. 4 от ЗОП участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, като в този случай следва да обоснове наличието на еквивалентност. 3.Справка за осигурения от участника екип за изпълнение на услугите, включени в обхвата на поръчката. 3.1.13.3.1. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и наличието на специфичен опит на ръководителя на екипа и на ключовите експерти, включващи автобиографии на всеки от експертите, копия на дипломи за завършено образование, следдипломно обучение, трудови книжки, удостоверения за правоспособност и др. В автобиографиите следва да се посочат конкретни данни за този опит. 3.2.Декларации за ангажираност с настоящата поръчка, подписани от всеки от членовете на екипа, предвиден от участника за изпълнение на услугите по обществената поръчка – по образец № 12 към настоящата документация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.През последните 3 г., считано до крайния срок за получаване на оферти, участниците трябва да са изпълнили успешно не по-малко от 2 договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, и за изпълнението им да разполагат с положителни референции от възложителите.2.Участниците следва да са въвели система за управление на качеството с обхват сходен с предмета на поръчката в съответствие със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен), с валиден към момента на подаване на офертата сертификат.3.Участниците следва да разполагат с одиторски екип, включващ минимум следните експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата:3.1.Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да има висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”;- да притежава един или повече от следните сертификати (или еквивалентен): а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) – диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; Сертификат на Министерство на финансите – Сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор или еквивалентни б) международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.); сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.) или еквивалентни - да е ръководил извършването на поне 3 одитни ангажимента (по които е приключено изпълнението) на проекти;- да притежава не по-малко от 5 г. опит в областта на контрола и/или одита в публичния сектор; - да притежава не по-малко от 2 години опит като ръководител на одитна дейност и/или ръководител на одиторски екип. Одитори в областта на одита в публичния сектор – минимум двама, които да отговарят на следните минимални изисквания на Възложителя: - да имат висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”; - да притежават един или повече от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт-счетоводител – диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; Сертификат на Министерство на финансите – Сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор или еквивалентни; б) международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.); сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.) или еквивалентни. - да са участвали в изпълнението на поне 3 (три) одитни ангажимента (по които е приключено изпълнението) по проекти/програми; - да притежават не по-малко от 3 години професионален опит в областта на контрола и/или одита в публичния сектор. Експерт – юрист, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да има образователно-квалификационна степен “магистър” по право; - да притежава правоспособност за упражняване на професията; - да притежава не по-малко от 5 години юридически стаж; - да притежава не по-малко от 3 г. професионален опит в областта на обществените поръчки. Експерт – финансист, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да има висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, специалност икономика, финанси, счетоводство или еквивалентни; - да притежава не по-малко от 5 години професионален опит по специалността. - да притежава не по малко от 3 години опит в управлението и/или контрола на програми / проекти. Продължава в поле VI.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за независимия финансов одит

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оферта;Три подпоказателя:Област 1: Описание на процеса на управление на изпълнението на договора от страна на Изпълнителя и на вътрешния контрол, който той ще упражнява 15. Област 2: Обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката - 15.Област 3: Описание на подход и методика за изпълнение на обществената поръчка - 40. ; тежест: 70
Показател: Ценова оферта; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 45 - 075472 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопански цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Проект BG051РО001-3.3.07-0002 „Студентски практики“.

VI.3) Допълнителна информация

......Продължава от поле III.2.1..................... Обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката; - Описание на подход и методика за изпълнение на обществената поръчка. 2.2.2.2. Трите обособени части трябва да съдържат следното: 2.2.2.2.1. Съдържание на представеното описание на процеса на управление на изпълнението на договора от страна на Изпълнителя и на вътрешния контрол, който той упражнява: Частта следва да съдържа описание на програмата на участника за управление и изпълнение на ангажимента, в това число идентифицирани мерки за управление на качеството и вътрешен контрол, в съответствие с международно признатите одиторски стандарти. Като част от програмата трябва да са посочени ресурсната обезпеченост за изпълнение на ангажимента и връзката между отделните експерти и извършваните дейности. 2.2.2.2.2. Съдържание на представеното обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката: Възложителят е идентифицирал следните рискови области: - Забавяне и/или отлагане във времето на изпълнението на дейности по проекта; - Забавяне при предоставянето или липса на информация, необходима за осъществяването на одита; - Неразкриване на съществени за одита факти и обстоятелства, поради слабости в работата на одитния екип; - Промени в условията, при които се изпълнява проекта (в това число промени в нормативната рамка), застрашаващи постигането на целите му. - Влошена комуникация между екипа на одитора (Изпълнителя) и Възложителя, застрашаваща постигането на целите на одитния ангажимент. В настоящата част от офертата участникът следва да включи като минимум: Идентифициран негативният ефект на всяка една от посочените от Възложителя рискови области. Мерки за минимизиране на идентифицирания негативен ефект, чрез които да се гарантира постигането на целите на одита. 2.2.2.2.3. Съдържание на представеното описание на подход и методика за изпълнение на одитния ангажимент – инструменти, методи и дейности: В настоящата част от офертата участникът следва да посочи като минимум подхода за изпълнение на одитния ангажимент, като този подход включва: Използваните стандарти, фазите за изпълнение на одитния ангажимент и дейностите, които те обхващат, одиторските процедури, чрез които ще постигне изпълнение на обхвата на одитния ангажимент 2.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена Ценова оферта съгласно образец № 3, приложен към документацията. ...... Продължава от поле III.2.3................. 12.3.5 Сертифициран IT одитор - да има висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”; - да притежава международно признат сертификат за IT одитор, както следва: CISA или еквивалентен - да е участвал в изпълнението на поне 3 (три) одитни ангажимента (по които е приключено изпълнението) по проекти/програми; - да притежава не по-малко от 3 години професионален опит в областта на контрола и/или одита в публичния сектор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл. 120 и следващите от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя, взето в откритата процедура за обществена поръчка, като жалби се подават пред Комисията а защита на конкуренцията. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура са регламентирани в чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ