01050-2014-0001
Технически редакции | ||
04.07.2014 13:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2014 13:16 ч. : | 04/07/2014 12:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2014 13:16 ч. : | 04/07/2014 12:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.07.2014 13:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на икономиката и енергетиката, ул."6-ти септември" 21, За: Диляна Микова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9329235, E-mail: d.mikova@mee.government.bg, Факс: 02 9329299
Място/места за контакт: ГД "Европейски фондове за конкурентоспособност"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mi.government.bg/bg/http://www.opcompetitiveness.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/ www.opcompetitiveness.bg/.
Електронен достъп до информация: http://www.opcompetitiveness.bg/http://www.mi.government.bg/bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007 – 2013»
Изпълнителят по настоящата обществена поръчка ще има за задача да доставя периодично, в зависимост от подадените заявки от Възложителя, канцеларски материали и консумативи за копирна техника необходими за нормалната работа на служителите, ангажирани с изпълнението на дейностите по ОП“Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013 г. Доставките ще се изпълняват на територията на гр. София, на адреса на Възложителя, а имено; Гр.София, ул. „6-ти септември“ 21. Всички доставени материали следва да са първо качество, да отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. Да притежават Сертификати за качество и/или сертификати за произход на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Плащането на заявените количества канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирна и разпечатваща техника, се извършва по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след извършване на доставката, приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без забележки с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура, в която задължително се посочва проекта, по който ще се извършат разходите. Финансирането на обществената поръчка е по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност”.
30125100, 30192000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
22.04.2014 г.
6
Роел -98 ООД, Район Лозенец, бул. "Христо Смирненски" 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461929, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461929
НЕ
ДА
Финансирането на обществената поръчка е по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.07.2014 г.