Версия за печат

01050-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, ул."6-ти септември" 21, За: Диляна Микова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9329235, E-mail: d.mikova@mee.government.bg, Факс: 02 9329299

Място/места за контакт: ГД "Европейски фондове за конкурентоспособност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mi.government.bg/bg/http://www.opcompetitiveness.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/ www.opcompetitiveness.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.opcompetitiveness.bg/http://www.mi.government.bg/bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007 – 2013»

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнителят по настоящата обществена поръчка ще има за задача да доставя периодично, в зависимост от подадените заявки от Възложителя, канцеларски материали и консумативи за копирна техника необходими за нормалната работа на служителите, ангажирани с изпълнението на дейностите по ОП“Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013 г. Доставките ще се изпълняват на територията на гр. София, на адреса на Възложителя, а имено; Гр.София, ул. „6-ти септември“ 21. Всички доставени материали следва да са първо качество, да отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. Да притежават Сертификати за качество и/или сертификати за произход на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Плащането на заявените количества канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирна и разпечатваща техника, се извършва по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след извършване на доставката, приемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без забележки с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура, в която задължително се посочва проекта, по който ще се извършат разходите. Финансирането на обществената поръчка е по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30192000

Описание:

Касети с тонер
Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
300000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 008 - 009225 от 11.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 397 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма «Развитие на конкурентоспособността на българската икономика» 2007 – 2013»
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел -98 ООД, Район Лозенец, бул. "Христо Смирненски" 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461929, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461929

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 300000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 300000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането на обществената поръчка е по проект № BG161PO003-5.0.01-0003 „Ефективно управление на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013”, реализиран в рамките на Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на ОП „Конкурентоспособност

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.07.2014 г.