Версия за печат

02724-2014-0092

BG-с. Катунци: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство Катунци" към Югозападно държавно предприятие гр. Благоевград, ул. "Асен Лагадинов" №17, За: инж. Симеон Ефремов - Директор, РБългария 2830, с. Катунци, Тел.: 07438 2131, E-mail: dgskatunci@abv.bg, Факс: 07438 2132

Място/места за контакт: ТП "ДГС Катунци"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Териториално поделение на Държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горитеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Катунци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП "ДГС Катунци"
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Катунци" ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извършва доставка на канцеларски материали, офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Катунци” в административната сграда на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, намираща се в с. Катунци, ул. „Асен Лагадинов” №17, съгласно Номенклатура по единични цени посочени в Приложение №15. Всяка периодична доставка, за срока на действие на договора се изпълнява в срок до 5/пет/ работни дни от получаване на заявката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000, 30192000, 30197630

Описание:

Офис принадлежности
Принадлежности за офиса
Хартия за печатане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1298.19 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 595955 от 31.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 65 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Катунци"
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АЙ ОФИС" ООД, ЕИК 202065785, ул. "Пере Тошев" №15, РБългария 2700, Благоевград, Тел.: 073 830500, E-mail: a.shopov@office1.bg, Факс: 073 830506

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1298.19 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП в 10 дневен срок от узнаване за извършеното действие или бездействие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор