Версия за печат

00073-2014-0006

BG-Велико Търново: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, Пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, Зорница Кънчева - Миладинова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231; 062 619503, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.veliko-turnovo.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг (проектиране и строителство) на обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново" по договорните УСЛОВИЯ на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране - строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка се изпълнява за нуждите на проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” съ-финансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд. В предмета на поръчката са включени следните дейности: Преглед и анализ на съществуващия идеен проект на Възложителя за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново". Допълнителни проучвания при необходимост. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект, въз основа на съществуващ идеен проект, за обект "Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново", в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с идейния проект, одобрен от Възложителя, комплексно разрешително, актуализиран ПИП Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи, Възложителя и Инженера. Актуализация на разработения План за безопасност и здраве (ПБЗ) и разработване на Работен проект по организация и изпълнение на строителството (РПОИС). Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство. Получаване на допълнено разрешение за строеж за обекта. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга, Първо издание на Международната федерация на инженерите - консултанти (FIDIC), 1999) - Общи и Специфични условия, и правилата на ОП "Околна среда 2007-2013г.". Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му. Доставка, монтаж и пуск на електро - механичното, технологичното и другото, различно от тях, оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър. Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна поддръжка на Регионалната система за управление на отпадъците. Обучение на персонала, който ще бъде ангажиран в периода на експлоатация на системата. Проби при завършване на строителните и монтажните работи. Въвеждане на обекта в експлоатация след получаване на Разрешение за ползване. Отстраняване на всички констатиране дефекти през Срока за съобщаване на дефекти и в рамките на гаранционния срок. Гаранционно обслужване до изтичане гаранционния срок. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45222110, 45100000, 45213280, 71320000

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжение за компостиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
23730482.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Ценови критерий - П1; тежест: 30
Критерий: Срок за изпълнение - П2; тежест: 10
Критерий: Методология за изпълнение - включващ следните подпоказатели: Подпоказател А „Организация на работа”. Фактори, влияещи на оценката: По този показател Комисията оценява: организацията на работата по реализиране предмета на поръчката; заедно с разпределението на работната сила и техническите ресурси в това число обема ангажименти, Комплекса от действия за постигане на срочност и качество, контрола за постигане на качество,, начини за постигане на очакваните резултати,взаимодействие с различните участници в процеса;мерки за опазване на околната среда и за осигуряване на сигурност на персонала. Комисията преценява адекватността и целесъобразността на представеното разпределение на отговорностите и доколко то се покрива от декларираната осигуреност на ресурси от страна на участника. Подпоказател Б.УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА. Фактори, влияещи на оценката свързана с управление на групите рисковете, дефинирани от възложителя: Участниците предлагат мерки за предотвратяване на настъпването и за преодоляване на последиците от сбъдването на всички групи рискове, дефинирани от Възложителя, като същите трябва да са изчерпателно развити, и да съответстват на възможностите на участника за реализацията им. Изложението следва да е адекватно на съответната група рискове Методиката в пълен вид е публикувана на профил на купувача.;; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 024 - 037255 от 04.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "ЕКО БАУ ТЪРНОВО 2014", р-н Красно село, ул. "Шандор Петьофи" № 13-15, Република България 1606, град София, Тел.: 02 9809885; 02 9872625, E-mail: vodstroi98@abv.bg, Факс: 02 9881176

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 23730482.5 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007–2013 г.” съ-финансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2014 г.