Версия за печат

00207-2014-0078

BG-Шумен:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-15-7 от 02.07.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) Шумен, ул. "Цар Освободител" № 102, За: д-р Йорданка Величкова Пенкова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 850085, E-mail: shumen@nhif.bg, Факс: 054 850069

Място/места за контакт: д-р Йорданка Величкова Пенкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/124.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: здравно осигуряване


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на служебните автомобили на РЗОК – Шумен, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях.

II.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка обхваща следгаранционно сервизно обслужване на служебните автомобили на РЗОК – Шумен, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях. Обхват на необходимите дейности и период на изпълнението им, съгласно предмета на услугата за всеки от автомобилите: За лек автомобил Форд Фокус с рег.№ Н 3959 АТ: следгаранционно сервизно обслужване, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности – за целия срок на договора; За лек автомобил Фиат Седичи с рег.№ СА 7862 СР: - за периода от влизане в сила на договора до 09.02.2015 г. - доставка на консумативи и принадлежности, и сервизни дейности, които не са предвидени в гаранционното обслужване; - за периода след 09.02.2015 г. до края на срока на договора - следгаранционно сервизно обслужване, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности. Следгаранционното сервизно обслужване обхваща техническо обслужване, което включва смяна на филтри и масла, извършване на периодична проверка и оглед на системите възлите и агрегатите с цел правилното им функциониране, извършване на текущи ремонти и периодични технически прегледи. Следгаранционното сервизно обслужване на автомобилите трябва да включва периодична проверка на: •Проверката и огледа на системите, възлите и агрегатите обхваща: •Проверка на изпускателна система-изпускателен колектор, гърнета,катализатор, гумени държачи; •Проверка на спирачна система; •Проверка на нивото на спирачната течност.;•Проверка на хидравличната система; •Проверка на охладителната система /температура на замръзване/;•Проверка състоянието на гумите; •Проверка на амортисьорите;•Проверка на светлините; •Проверка на състоянието на акумулатора;•Проверка на чистачките/стъклоизмивателната система/; •Проверка на климатик/климатроник;•Проверка на ходовата част;•Проверка на маншоните на полуоските, кормилната рейка и шарнирите за наранявания и скъсвания. Проверката (диагностиката) на двигателя се извършва веднъж на всеки 12 месеца.Проверката (диагностиката) на ходовата част, спирачната система и кормилната уредба, съединител, диференциал и скоростна кутия и електроинсталацията без радиоапарати се извършва веднъж на всеки 6 месеца.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

50112100, 50112200

Описание:

Услуги по ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване на автомобили

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-15-4 от 29.05.2014 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 207-2014-78
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

605819

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

29.05.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

не е подадена нито една оферта

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

02.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Йорданка Величкова Пенкова
Длъжност: Директор на РЗОК Шумен