Версия за печат

02718-2014-0144

BG-Велинград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800160

ЮЦДП- ГР. СМОЛЯН, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО "АЛАБАК" ГР. ВЕЛИНГРАД, бул. Съединение № 125, За: Наталия Пейчинова, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 52152, E-mail: dgsalabak@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ТП ДГС "Алабак"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: dgsalabak.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: dgsalabak.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско стопанство-стопанисване на държавния горски фонд и охрана на горите и земите от горския фонд

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали за нуждите на ТП Държавно горско стопанство „Алабак”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Велинград
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали за нуждите на ТП Държавно горско стопанство „Алабак”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2438.04 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 92 - 161207 от 14.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 150 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС ”Алабак”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

кооперация Панда, гр. София 1784, бул. Цариградско шосе №139, България 1784, гр. София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2438.04 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2014 г.