Версия за печат

00111-2014-0003

BG-Котел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажните и озеленителни работи на обектите за рехабилитация на обществени зелени площи в гр.Котел, с.Малко село, с.Тича, с.Филаретово и с.Ябланово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Котел, с.Малко село, с.Тича, с.Филаретово и с.Ябланово
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на строителен надзор при изпълнението на предвидените в одобрените технически проекти строително-монтажни и озеленителни работи на обектите за рехабилитация на обществени зелени площи в гр.Котел, с.Малко село, с.Тича, с.Филаретово и с.Ябланово. Изпълнението на строителният надзор ще съвпадне с периода за изпълнение на СМР на обектите, включително до въвеждането им в експлоатация. Услугата ще се изпълнява в съответствие на чл.168 от ЗУТ, в обхват и при условията съгласно техническата спецификация на възложителя за изпълнение на поръчката. Изпълнението на услугата включва най-общо следните дейност: 1. Надзор по време на изпълнение на строителните работи съобразно издадените разрешения за строеж, одобрените технически проекти и нормативните изисквания за период от датата на съставяне на Протокола/ите за откриване на строителната площадка/и и определянето на строителната линия и ниво до издаването на съответните документи за въвеждане на обектите в експлоатация, които ще гарантират годността на обектите за експлоатация и постигането на проектните цели. 2. Управление на качеството: Наблюдение на системата за контрол на качеството за осигуряване на правилното и ефективно приложение на програмите и съответните процедури съгласно системата за контрол на качеството, включително планове и процедури за контрол и инспекции. 3. Съставяне на всички необходими протоколи и актове в съответствие с Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в зависимост от категорията на строителния обект. Изготвяне на окончателни доклади и технически паспорти на обектите. Съгласно ЗУТ и издадените Разрешения за строеж – обектът в гр.Котел е ІІІ (трета) категория, а обектите в с.Малко село, с.Тича, с.Филаретово и с.Ябланово са ІV (четвърта) категория. Възлагането и изпълнението на поръчката е свързано с реализиране на проект „Подобряване на средата за живот в община Котел чрез разработване на Интегриран план за обновяване на гр.Котел и рехабилитация на обществени зелени площи в: гр. Котел, с.Малко село, с.Тича, с.Филаретово и с.Ябланово” по Договор № 20/322/00868 от 27.11.2012 г., сключен между Община Котел и Държавен фонд „Земеделие” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6240 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изготвяне на окончателен доклад (считано за всеки един от строежите поотделно); тежест: 20
Показател: Срок за изготвяне на технически паспорт (считано за всеки един от строежите поотделно); тежест: 20
Показател: Цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 597939 от 07.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 96 / Обособена позиция №: / Заглавие:Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително-монтажните и озеленителни работи на обектите за рехабилитация на обществени зелени площи в гр.Котел, с.Малко село, с.Тича, с.Филаретово и с.Ябланово
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Строй-Контрол" ЕООД, ЕИК 119597382, ул."Димитър Калъкчията" № 1А, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 0888 855670, E-mail: stroi_kontrol@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6240 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013, мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-176/ 07.04.2014 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-278/ 02.06.2014 г. е определен изпълнителя на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор