Версия за печат

01026-2014-0005

BG-Искър: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Искър, ул. "Георги Димитров" № 38, За: Габриела Цолова, Република България 5868, Искър, Тел.: 06516 2424, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196

Място/места за контакт: Община Искър

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iskarbg.com.

Адрес на профила на купувача: www.iskarbg.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на община Искър", в т.ч.: "Ремонт на улична мрежа в гр. Искър - Допълнителни СМР за ремонт на ул. "Христо Ботев" в гр. искър".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Искър, град Искър
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителните СМР са за ремонт на ул. "Христо Ботев" в гр. Искър. По улицата има изградени водопровод и канализация. Пътната конструкция, включително и асфалтовата настилка, са силно амортизирани и на много места са разрушени. За възстановяване целоста на улицата по трасето на изградената канализация се предвижда изкоп с дълбочина 0,50 м за оформяне на пътното легло. Предвидена е баластрена основа от 0,26 м, върху която ще се положи 0,15 м минералбетон. Задължително е двата пласта на основата да се уплътнят на пластове през 20 см., след което да се изкърпи с един пласт неплътен асфалтобетон. Фрезоването и оформянето на кръпките и дупките на останалата част от асфалтовата настилка ще се извършва на правилни геометрични фигури със страни, успоредни или перпендикулярни на оста на пътя, обхващайки минимум 10 см. от здравата настилка. След фрезоването основата следва да се почисти с метли, телени четки и сгъстен въздух. Наръсва се с битумна емулсия в количество до 0,5 кг/м2, изкърпват се дупките, след което по цялата ширина на улицата се полага асфалтова смес - плътен асфалтобетон, съгласно всички изисквания за извършване на ремонтните работи, независимо дали се изпълняват ръчно или машинно. Напречните наклони на улиците ще бъдат 2-2,5 %.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
108156.46 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-ОА-133 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на строително-монтажни работи с предмет: "Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на община Искър", в т.ч.: "Ремонт на улична мрежа в гр. Искър - Допълнителни СМР за ремонт на ул. "Христо Ботев" в гр. Искър"
V.1) Дата на сключване договора
23.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кид Плюс" ЕООД с ЕИК200833802, ул. "Цар Иван Асен ІІ" № 10Д, Република България 3700, Видин, Тел.: 094 600195, E-mail: kid_email@abv.bg, Факс: 094 606921

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 108156.46 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Община Искър изготви инвестиционни проекти за основен ремонт на шест улици и през 2010 год. кандидатства за финансиране на проекта по Програмата за развитие на селските райони. Подписан е договор с ДФ „Земеделие” през 2011 год. След проведените обществени поръчки по проекта и извършения последващ контрол от ДФ „Земеделие” на тези процедури, в края на 2013 год. започна изпълнението на строително-монтажните работи (СМР). Оказа се обаче, че поради дългия експлоатационен период от датата на изготвяне на проекта - 2010 г. до датата на стартиране на ремонтните работи - 2013 г., фактическите условия в участъка от ул. „Христо Ботев”, подлежащ на ремонт, са се променили значително. След 2011 г. започва интензивно движение на тежкотоварни превозни средства по ул. „Христо Ботев” в гр. Искър с направления Плевен и Кнежа – Враца – Видин, поради превоз на инертни материали, добивани съгласно разрешителни на Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център Плевен, от наносни отложения в коритото на р. Искър. От движението на тежкотоварните превозни средства на места се получават динамични деформации в пътната конструкция, а от там и ясно изразени на повърхността на настилката дефекти като: смачкване, слягане, отцепване, приплъзване и разрушаване. Приплъзванията и разрушенията се отремонтират като предварителни ремонти - изкърпвания, а останалите оказват влияние на нивото на асфалтовата настилка. На много места настилката няма необходимата носимоспособност и равност, което изисква извършването на допълнителни работи, свързани с подмяна на пътната конструкция и необходимите за това дейности – изкопи с натоварване и извозване, полагане на нова основа от баластра и минералбетон и уплътняването й и извършване на съответните асфалтови работи. • От друга страна износващият пласт асфалтобетон е изтънял и при поява на пукнатини или малък дефект в покритието и в резултат на динамичните сили (спирачки), същият се отлепва и става уязвим при движение, след което се изхвърля от гумите на превозните средства. • Влиянието на атмосферните условия (замръзване/размръзване) е видимо – поява на нови разрушения по асфалтобетоновата настилка, както в ширина, така и в дълбочина (дупки), напречни, надлъжни и мрежовидни пукнатини, които намаляват насимоспособността на настилката и др. • В допълнение на изложеното по-горе, в гр. Искър през м. юли 2012 г., Агенция „Пътна инфраструктура” започна реконструкция и рехабилитация на път ІІ-13 Кнежа-Искър от км 82+922,57 до км 89+728,90, който разделя града на две части. Поради създадената Временна организация на движението и затварянето на път ІІ-13 през гр. Искър, цялото движение на моторни превозни средства от посока Плевен през Искър до Кнежа-Оряхово и Кнежа-Враца-Видин и обратно, минаваше по ул. „Христо Ботев”, което допринесе за появата на допълнителни слягания и разрушения на пътната конструкция на настилката. Всички несъответствия са установени след подписване на протокола за откриване на строителната площадка - Приложение обр. 2а от 25.10.2013 г. (начало на строителството) и последващите подробни замервания на настилката и съпоставката им с проектните и екзекутивните данни. Установените различия в количествата на отделните видове работи, необходими за изпълнение на строежа, са отразени в нова количествено-стойностна сметка. Без изпълнението на тези допълнителни непредвидени количества СМР не е възможно да се завършат ремонтните работи по ул. „Христо Ботев” и тя да се въведе в експлоатация.