Версия за печат

00373-2014-0013

BG-Стара Загора: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Тракийски Университет, Студентски град, За: Страхил Илиев; Георги Георгиев, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270; 042 699211, E-mail: strahil_iliev@uni-sz.bg, Факс: 042 672009

Място/места за контакт: Тракийски университет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sz.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-sz.bg/index.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на Тракийски университет гр. Стара Загора и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за срок от 1 (една) година, обособени в 2 позиции.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: Тракийски университет, гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на Тракийски университет гр. Стара Загора и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за срок от 1 (една) година, обособени в 2 позиции. ОП 1 - мобилни далекосъобщителни услуги ; ОП 2 - фиксираните далекосъобщителни услуги “

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64210000, 64212000, 64211100, 64211200

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения
Мобилни радиотелефонни услуги
Услуги на локална телефония
Услуги на междуградска телефония

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 100000,00лв. без ДДС, разделена по позиции както следва: Обособена позиция № 1 -60000.00 лв. без ДДС, Обособена позиция №2 - 40000.00лв. без ДДС,

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката, съответно 1000,00лв общо, разпределени както следва за ОП 1 - 600,00лв , за ОП 2 – 400,00лв. Гаранцията, представена в парична сума, се внася по банков път, както следва: УниКредит Булбанк АД клон гр. Стара Загора, IBAN BG29UNCR76303100117681, BIC UNCRBGSF. Условията на гаранциите, правата и задълженията на страните, задържането и освобождаването им ще се извършва съгласно ЗОП. Участникът, избран за изпълнител представя към момента на сключване на договора гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на парична сума или учредена банкова гаранция. Гаранцията представена в парична сума се внася по банков път, както следва: УниКредит Булбанк АД клон гр. Стара Загора, IBAN BG 70 UNCR 7630 3300 0007 69, BIC UNCRBGSF. Условията на гаранциите за изпълнение, правата и задълженията на страните, задържането и освобождаването им ще се извършва съгласно проекта на договора за възлагане на обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Същият трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват от структурните звена на Тракийски университет

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите. 2. Оферта ; 3. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата в оригинал или заверено от учасника копие – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. 5. Документ за внесена гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 1% от прогнозната стойност на поръчката – 850,00лв рапределена по обособени позиции, както следва: » за обособена позиция №1 – 600,00лв. /шестстотин лева и 00ст./; » за обособена позиция №2 – 400,00лв. /шестстотин лева и 00ст./ Гаранцията се представя в парична сума или банкова гаранция. Гаранцията представена в парична сума се внася по банков път, както следва: УниКредит Булбанк АД клон гр. Стара Загора, б.с-ка BG 70 UNCR 76303300000769, BIC UNCRBGSF. 6. Изисквания за икономически и финансови възможности: - Информация за общия оборот и оборота на услугата, обект на поръчката за последните 3 години (2011, 2012, 2013г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си; - Годишен финансов отчет (баланс и ОПР) за 2011 г., 2012г. и 2013г., когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен - заверено от участника копие. 7. Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците: - Списък на основните договори за услуги, предоставени на юридически лица, изпълнени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) от кандидата, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Списъкът да включва поне три договора, които да са придружени от препоръки за добро изпълнение (поне три референции за съответните договори). - Копие от валидно разрешение/лиценз за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс - радиочестотен спектър за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). - Копие от валидно разрешение/лиценз за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – географски номера, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). - Декларация в свободен текст, че кандидатът в случай че бъде избран за изпълнител, ще обедини в корпоративна група стационарната и мобилна услуга. - Декларация в свободен текст, че кандидатът в случай че бъде избран за изпълнител, ще запази съществуващите номера на Възложителя в съответствие с нормативните актове, регулиращи преносимостта на номерата.- Декларация от участника за наличието на център за техническа поддръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината, както и работеща система за заявки със схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. - Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 4). - Декларация чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, ал. 5, т. 2от Закона за обществените поръчки (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация (Приложение №4). - Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документация (Приложение №4);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013г., освен ако не са обявени в Търговския регистър, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2.За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят справка по Образец № 12 (от документацията) за общия оборот и за оборота на сделките, които са обект на поръчката за последните три финансови години – 2011, 2012 и 2013г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
Минимални изисквания: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността (за юридически лица) или доход (за физически лица) за предходните три години, в размер на 300 000,00 (триста хиляди лева) лв. без вкл. ДДС. За обособена позиция 1 - 180000,00лв. (сто и осемдесет хиляди лева). За обособена позиция 2 - 120000,00лв. (сто и двадесет хиляди лева) Наличието на изискуемия минимален общ оборот следва да е виден от декларацията, съдържаща информация (таблица първа) за общ оборот за последните три години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. 2. Участникът следва да има минимален оборот от услуги, с предмета на поръчката 200 000,00(двеста хиляди) лв. без вкл. ДДС. За обособена позиция 1 120000,00лв. (сто и двадесет хиляди лева). За обособена позиция 2 - 80000,00лв. (осемдесет хиляди лева) Наличието на минимално изискуемият оборот от услуги, с предмета на обществената поръчка следва да е виден от представената от Участника декларация, съдържаща информация за оборота (таблица втора) от услуги, с предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. *** В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за последните три години или информация за общия оборот или оборот от услуги с предмета на поръчката за посочените по-горе три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и оборот от предоставянето на услуги с предмета на поръчката от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да е изпълнил най-малко 10 договора за услуги с предмета на настоящата поръчка (Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на Тракийски университет гр. Стара Загора и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за срок от 1 (една) година, обособени в 2 позиции.) през последните три години. Съответствието с поставеното от възложителя изискване се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на основните договори за предоставяне на услуги с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години. Всеки договор, посочен в декларацията, трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, която съдържа стойността, датата и получателя, както и дали е изпълнена професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. 2. Участникът трябва да прилага внедрена система за контрол на качеството БДС ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват, аналогичен на предмета на поръчката. Съответствието с поставеното изискване се доказва с копие на сертификат, издаден на името на участника от акредитирани лица за управление на качеството БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейност по предмета на поръчката. В случай, че сертификацията изтича в хода на процедура или по време на действие на договора, участникът трябва да представи декларация, че ще подаде документи пред сертифициращите органи в съотвтния срок.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил най-малко 10 договора за услуги с предмета на настоящата поръчка (Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор за нуждите на Тракийски университет гр. Стара Загора и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за срок от 1 (една) година, обособени в 2 позиции.) през последните три години. Съответствието с поставеното от възложителя изискване се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на основните договори за предоставяне на услуги с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години. Всеки договор, посочен в декларацията, трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, която съдържа стойността, датата и получателя, както и дали е изпълнена професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. 2. Участникът трябва да прилага внедрена система за контрол на качеството БДС ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват, аналогичен на предмета на поръчката. Съответствието с поставеното изискване се доказва с копие на сертификат, издаден на името на участника от акредитирани лица за управление на качеството БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейност по предмета на поръчката. В случай, че сертификацията изтича в хода на процедура или по време на действие на договора, участникът трябва да представи декларация, че ще подаде документи пред сертифициращите органи в съотвтния срок.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Месечна абонаментна такса ОП1; тежест: 40
Показател: Безплатни минути ОП1; тежест: 25
Показател: Цена на минута национален разговор към всички мрежи ОП1 ; тежест: 25
Показател: Цена на минута за входящи и изходящи разговори в роуминг ОП1 ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.08.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала в Ректорат, Тракийски университет гр. Стара Загора, Студентски град

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действието на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП (отварянето на офертите) е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция мобилни услуги всички включени в стандарта GSM/UMTS
1) Кратко описание

Предоставяне на мобилни услуги всички включени в стандарта GSM/UMTS

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64200000, 64210000, 64212000

Описание:

Далекосъобщителни услуги
Услуги по пренос на данни и съобщения
Мобилни радиотелефонни услуги

3) Количество или обем

Описани в приложение №8 ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ/СПЕЦИФИКАЦИЯ

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция фиксирани услуги
1) Кратко описание

Предоставяне на услуги по фиксирани мрежи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 64210000, 64211000, 64211100, 64211200

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Услуги по пренос на данни и съобщения
Обществени телефонни услуги
Услуги на локална телефония
Услуги на междуградска телефония

3) Количество или обем

Описани подробно в приложение №8 ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ/СПЕЦИФИКАЦИЯ

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12