Версия за печат

00106-2014-0020

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Петрова, Светлана Станева, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: Maria_Petrova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане пристройка на топла връзка между обособените части на първия етаж, вътрешно преустройство и ремонт на част от съществуващата сграда за нуждите на административен съд – Видин”, за имот – част от триетажна административна сграда със сутерен, находящ се в гр.Видин, ул.“Цар Симеон Велики № 3“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изграждане пристройка на топла връзка между обособените части на първия етаж, вътрешно преустройство и ремонт на част от съществуващата сграда за нуждите на административен съд – Видин”, за имот – част от триетажна административна сграда със сутерен, находящ се в гр.Видин, ул.“Цар Симеон Велики № 3“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Изграждане пристройка на топла връзка между обособените части на първия етаж, вътрешно преустройство и ремонт на част от съществуващата сграда за нуждите на административен съд – Видин”, за имот – част от триетажна административна сграда със сутерен, находящ се в гр.Видин, ул.“Цар Симеон Велики № 3““, съгласно Техническото задание, Техническата спецификация и Описание на предмета на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
1628340 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 16 283,00 лв. (шестнадесет хиляди двеста осемдесет и три) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изграждане пристройка на топла връзка между обособените части на първия етаж, вътрешно преустройство и ремонт на част от съществуващата сграда за нуждите на административен съд – Видин”, за имот – част от триетажна административна сграда със сутерен, находящ се в гр.Видин, ул.“Цар Симеон Велики № 3“ Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни след датата на издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж или парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще става съгласно договора за изпълнение на строителството, приложен в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят: 1. Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. 2. Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. 3. Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. 4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. 5. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – в офертата по образец №1. 6. Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител – по образец. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец. 8. Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата (по образец №1). 9. Документ за закупена документация за участие - копие, заверено от участника. 10. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 11. Документ за извършен оглед на обекта. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице,както и техни обединения. На отстраняване подлежат лицата, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а” до „д”, т. 2, т .3 и ал.5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП.Чуждестранните юридически и физически лица удостоверяват, че за тях не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а” до „д”, т. 2, т .3 и ал. 2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП съгласно законодателството на държавата, в която са установени. При подаване на офертата липсата на гореописаните обстоятелствата се удостоверяват със собственоръчно подписани,с трите имена и подпис, декларации. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и ал. 2, чл.51 и чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от І група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), четвърта категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (заверено от участника копие).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние, съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1 и т.3 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: - Копие, заверено от участника на “Застраховка за професионална отговорност” по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалент. - Информация за общия оборот и оборота от строителство, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участника. 1. Да притежава “Застраховка за професионална отговорност”, отговаряща на изискванията на Глава десета „Застраховане в проектирането и строителството“ от Закона за устройство на територията, като минималната застрахователна сума е 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал.2, т.4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на подаване на офертата. 2. Да има изпълнени договори за строителство за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 год., в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си) за сума от минимум 3 000 000 лв. (три милиона лева) без ДДС – общо за трите години. Икономическото и финансово състояние на участника се доказва с документи по чл. 50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно чл.51, ал.1, т.2, т.4, т.6, т.7, т.9, т.10 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1. Списък на договори за строителство на изпълнени и въведени в експлоатация подобни обекти, изпълнени през последните 5 години (считано от датата за представяне на оферти) или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си. Списъкът следва да бъде придружен от препоръки за добро изпълнение за строителните обекти, от които да е видна стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Представя се и копие от документа за въвеждане в експлоатация. 2. Списък (по образец) на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за съответствие на влаганите материали със съществените изисквания, за безопасност и контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд. Към списъка се прилага за всеки член на инженерно – техническия състав – професионална автобиография, копия на документи за професионална квалификация и завършено обучение за съответното изисквне (дипломи за завършено образование, удостоверения, сертификати и др.). Участникът може да предложи по негова преценка и други експерти в екипа за изпълнение на поръчката, извън минималните изисквания. За техническия ръководител на екипа се представя списък на месторабота и препоръки от възложители на подобни обекти, на които той е бил ръководител, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която е заемал в изпълнението на съответния обект. В случай, че в издадената препоръка от възложителя не е посочено изрично името на ръководителя или не е посочена точната позиция, която той е заемал в съответния обект, препоръката трябва да е придружена от декларация от лицето или работодателя, в която се посочва изрично обекта и точната позиция, която той е заемал при изпълнението му. За техническия ръководител на екипа към списъка се прилагат документи, удостоверяващи професионалния опит - трудова, служебна или осигурителна книжка, граждански договор или други документи, удостоверяващ професионалния опит. 3. Декларация от участника, че има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран изпълнителски състав за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката. 4. Декларация от участника за техническото оборудване, с което разполага (собствено и наето) за изпълнение на обществената поръчка за строителство. Към нея се прилага списък на оптимално подбрана механизация за изпълнение на поръчката – по образец. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си със съответните критерии за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях. 5. Сертификати, както следва: - Сертификат БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, за внедрена система за управление на качеството, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката (заверено от участника копие). - Сертификат BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката (заверено от участника копие). - Сертификат БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентен за внедрена система за управление на околна среда (заверено от участника копие).
Минимални изисквания: Минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация на участника. Да има успешно завършени минимум 3 (три) подобни обекта през последните 5 (пет) години (считано до датата за представяне на оферти), като поне един от обектите да е сграда с разгъната застроена площ от 1 000 м2. до 5 000 м2 или с капацитет от 100 до 200 места за посетители. Определение за „подобен обект”: По смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ и Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи под „подобен обект” се разбира: обект за ново строителство и/или реконструкция, преустройство, основен ремонт, смяна на предназначението, съдържащ строителни и монтажни работи по конструкцията, инсталациите и архитектурното изпълнение на сгради за административно обслужване: административни сгради, банкови и небанкови финансови институции, представителни сгради, пощи, сгради на централните и териториални администрации, правителствени сгради, центрове за провеждане на конференции и конгреси, сгради на съда, прокуратурата и др. с разгъната застроена площ от 1000 кв.м. до 5000 кв.м. или с капацитет от 100 до 200 места за посетители. - Да има на разположение за срока на изпълнение на договора инженерно – техническия състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката, а именно: - Технически ръководител на екипа за изпълнение на строителството - дипломиран строителен инженер, който има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, има минимум 5 години професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 2 години опит в строителство на сгради и съоръжения и опит като ръководител на строителен екип на сгради на минимум два подобни обекта. - Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – да притежава документ за завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ; - Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството - да притежава документ за завършено обучение по контрол върху качеството. Участникът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи съобразно придобитата им специалност и образователно-квалификационна степен. - Да има на разположение за срока на изпълнение на поръчката, квалифициран изпълнителски състав за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, както следва: средно-списъчен състав минимум 20 души на трудов или граждански договор. • Електротехници – мин. 1 бр. • Работници ОВК – мин 1 бр. • Работници електро – мин. 3 бр. • Изпълнители ВиК – мин 2 бр. • Шпакловчик - мин. 2 бр. • Бояджия – мин. 2 бр. • Работник облицовки и настилки – мин. 2бр. • Работник зидарски работи - мин. 1 бр. • Арматурист – 1 бр. • Неквалифицирани работници – мин. 5 бр. - Да разполага с необходимото собствено или наето оборудване за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката за срока на изпълнение на договора. - Участникът трябва да бъде сертифициран съгласно: - БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, за внедрена система за управление на качеството, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката (заверено от участника копие). - BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката (заверено от участника копие). - БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентен за внедрена система за управление на околна среда (заверено от участника копие). Изискването по тази точка се доказва с документите по чл. 51, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 603981 от 16.05.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 12 лв. (дванадесет лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.08.2014 г.  Час: 13:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят: 1. Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – по образец, като срокът за изпълнение на строително – монтажните работи, не следва да е повече от 240 календарни дни, считано от датата на съставяне и подписване на протокол (образец 2) за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа до датата на съставяне и подписване на констативен акт (образец 15) за установяване годността за приемане на строежа (Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). 2. Декларация от участника за гаранционния срок – по образец. 3. Техническото предложение на участника, включващо - линеен график за изпълнение на поръчката, технология и организация за изпълнение на предвидените видове дейности - СМР, доставка на материалите и др. – свободен текст. 4. Ценова оферта с предложена обща цена в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие; 5. Попълнена количествено-стойностна сметка – приложение към документацията за участие; 6. Информация за елементите на ценообразуване при изпълнение на непредвидени видове работи – по образец. Ценовата оферта с предложената обща цена и всички нейни приложения на участника трябва да бъде предоставена и на електронен носител (диск, формат на файла-*.doc и *.pdf, а количествено стойностната сметка и във формат *.xls). В случаи на несъответствия между електронния и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител. ВАЖНО! При остойностяване на количествените сметки по всички части на проекта, видовете строително – монтажни работи, за които не е посочено в настоящето описание и в проекта, че ще бъдат използвани съществуващи материали, единичните цени следва да бъдат формирани с включени доставка и монтаж.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237507; 02 9237503

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ