Версия за печат

01605-2014-0022

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Екатерина Младенова; инж. Стефан Костов, инж. Румен Луканов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 238189; 0885 000377; 0886 469990, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", дирекция "ДОПП" на "Холдинг БДЖ" ЕАД; отдел "Ремонт ТПС" на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, отдел "Ремонт ТПС" на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на 288 броя необработени бандажи с размери 1255х1090х143мм от валцувана нелегирана стомана и вътрешна маркировка, за електрически локомотиви серии 40, 46 и 46200, 352 броя необработени бандажи с размери 1055х890х138мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за електрически мотрисни влакове /ЕМВ/ серии 32 и 33, и на 32 броя необработени бандажи с размери 1060х885х143мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за дизелови локомотиви серия 51, за нуждите на “БДЖ – Пътнически превози”ЕООД и «БДЖ – Товарни превози» ЕООД, за едногодишен период.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
за "БДЖ - Товарни превози" ЕООД: Локомотивно депо Русе, гр. Русе; за "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД: Локомотивно депо Горна Оряховица, гр. Горна Оряховица
Код NUTS:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на 288 броя необработени бандажи с размери 1255х1090х143мм от валцувана нелегирана стомана и вътрешна маркировка, за електрически локомотиви серии 40, 46 и 46200, 352 броя необработени бандажи с размери 1055х890х138мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за електрически мотрисни влакове /ЕМВ/ серии 32 и 33, и на 32 броя необработени бандажи с размери 1060х885х143мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за дизелови локомотиви серия 51, за нуждите на “БДЖ – Пътнически превози”ЕООД и «БДЖ – Товарни превози» ЕООД, за едногодишен период.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1 - Доставка на 288 броя /252 броя за „БДЖ – Товарни превози” ЕООД и 36 броя за „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД/ необработени бандажи с размери Ф1255 х Ф1090 х 143 мм от валцувана нелегирана стомана и вътрешна маркировка за електрически локомотиви серии 40, 46 и 46200; Обособена позиция №2 - Доставка на 352 броя необработени бандажи с размери Ф1055 х Ф890 х 138 мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за електрически мотрисни влакове /ЕМВ/ серии 32 и 33, за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД; Обособена позиция №3 - Доставка на 32 броя необработени бандажи с размери Ф1060 х Ф885 х 143 мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за дизелелектрически локомотиви серия 51", за нуждите на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: за обособена позиция №1 - 2 670 лева, за обособена позиция №2 - 3 000 лева и за обособена позиция №3 - 302 лева, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520 или безусловна и неотменима банкова гаранция, в оригинал в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец Приложение № 8 към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение №9 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на съответния Възложител, „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ - Товарни превози” ЕООД, по преценка на Изпълнителя, в размер на 3 % от съответната дължима от него, стойност по договора, което представлява 3% от общата стойност на договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, Приложение №10 към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши по банков път, в срок не по-кратък от 25 дни и не по-дълъг от 30 дни, в лева, след доставката на всяка партида необработени бандажи и представяне от страна на Изпълнителя на необходимите документи - оригинална фактура, сертификат за качество и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия. Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Копие от документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. Ако в учредителния документ не е посочено лицето, което представлява обединението, участникът представя документ в оригинал или с нотариална заверка, подписан от всички лица в обединението, в който е посочен представляващия обединението. 3. Заверено копие от удостовението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал/ - представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата /упълномощен и упълномощител/, както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” – „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП - /оригинал/ - съгласно приложения образец - Приложение №1 към документацията за участие. 5.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /оригинал/, съгласно приложения образец - Приложение №2 към документацията за участие. . Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно приложения образец- Приложение №3 към документацията за участие. 5.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, съгласно приложения образеца Приложение №4 към документацията за участие. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник, не може да представя самостоятелна оферта. 5.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - в оригинал, съгласно приложения образец Приложение № 5 към документацията за участие. 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка /оригинал /. 7.Документ за закупена документация за участие /копие заверено от участника/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За юридически лица: За участници юридически лица: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за последната счетоводно приключена година /2013/. За участници физически лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за последната финансово приключена година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставка на бандажи, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите - в оригинал, придружен от поне една препоръка за добро изпълнение – копие, заверено от участника; 2. Когато участникът не е производител, да представи оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014 год. / оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др. / 3. Образец на сертификат за качество или друг еквивалентен документ, какъвто се издава от производителя на предлаганите бандажи, заверен от него с оригинален подпис и печат /допуска се и копие, заверено от участника/, с приложени всички данни от проведените проверки, измервания и изпитания, съгласно изискванията на Технически условия ПП_ПЛС 810-1/13 и ТП_ ПЛС 810-1/13 за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тягов подвижен състав /ТПС/ на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ - Товарни превози” ЕООД в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2. 4. Сертификат по ISO 9001:2008 (или еквивалентен на него) за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – копие заверено от участника. 5. Технически условия и чертежи на предлаганите бандажи в два екземпляра, разработени от завода производител, съгласно Технически условия ПП_ПЛС 810-1/13 и ТП_ПЛС 810-1/13 за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тягов подвижен състав /ТПС/ на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ – Товарни превози” ЕООД в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 /поставя се в плик №2/. Техническите условия и чертежите на предлаганите бандажи да бъдат заверени от завода производител за валидност през 2014 год., на всяка страница с оригинален подпис и печат. 6. Гаранционен срок на бандажите – съгласно изискванията на UIC 810-1, 5-то издание от януари 2003 г. /поставя се в плик №2/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3, 4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участници от процедурата: обстоятелство по чл. 69, ал.1 от ЗОП, чл.47, ал.1 и ал.5 и чл. 47, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция необработени бандажи с размери Ф1255 х Ф1090 х 143 мм
1) Кратко описание

Доставка на 288 броя /252 броя за „БДЖ – Товарни превози” ЕООД и 36 броя за „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД/ необработени бандажи с размери Ф1255 х Ф1090 х 143 мм от валцувана нелегирана стомана и вътрешна маркировка за електрически локомотиви серии 40, 46 и 46200.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

288 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция необработени бандажи с размери Ф1055 х Ф890 х 138 мм
1) Кратко описание

Доставка на 352 броя необработени бандажи с размери Ф1055 х Ф890 х 138 мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за електрически мотрисни влакове /ЕМВ/ серии 32 и 33, за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

352 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция необработени бандажи с размери Ф1060 х Ф885 х 143 мм
1) Кратко описание

Доставка на 32 броя необработени бандажи с размери Ф1060 х Ф885 х 143 мм от валцувана нелегирана стомана и външна маркировка за дизелелектрически локомотиви серия 51, за нуждите на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

32 броя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6