Версия за печат

04648-2014-0001

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201739317

„МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ ЦЕНТРАЛ ОНКО ХОСПИТАЛ” ООД, бул."Васил Априлов" №20, ет.4, За: Д-р Заприн Тодоров Пепелов, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 644633, E-mail: pepelov_md@abv.bg, Факс: 032 990007

Място/места за контакт: бул."Васил Априлов" №20, ет.4

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.centralhospital.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.centralhospital.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ ПО ЗАЯВКА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ НА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА „МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ ЦЕНТРАЛ ОНКО ХОСПИТАЛ” ООД, със седалище и адрес на управление: град Пловдив, район „Централен”, бул.„Васил Априлов” №20, с ЕИК №201739317, по 7 (седем) ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Пловдив, бул."Васил Априлов" №20
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„ПЕРИОДИЧНИ ДОСТАВКИ ПО ЗАЯВКА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ НА ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА „МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ ЦЕНТРАЛ ОНКО ХОСПИТАЛ” ООД, със седалище и адрес на управление: град Пловдив, район „Централен”, бул.„Васил Априлов” №20, с ЕИК №201739317, СЪС СЛЕДНИТЕ 7 (СЕДЕМ) ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ Обособена позиция №1: Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти предназначени за химиотерапия и лечение на болка, разделени в 24 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията; Обособена позиция №2: Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени средства, предназначени за таргетна терапия и обезболяващи, разделени в 16 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията; Обособена позиция №3: Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти на база биотехнологии, разделени в 12 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията”; Обособена позиция №4: Периодични доставки по заявка на Възложителя на генерични лекарствени продукти за лечение в онкологията, разделени в 52 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията”; Обособена позиция №5: Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти за химио и таргетна терапия, разделени в 7 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията” Обособена позиция №6: Периодични доставки по заявка на Възложителя на специфично онкологично лекарствено средство 1 номеклатурна единица, описана с международното му непатентно наименование, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №6 към документацията” Обособена позиция №7: Периодични доставки по заявка на Възложителя на специфично онкологично лекарствено средство 1 номеклатурна единица, описана с международното му непатентно наименование, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №7 към документацията”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектът на обществената поръчка, включва общо 7 (седем) обособени позиции, които съдържат общо 113 (сто и тринадесет) номенклатурни единици, посочени в Приложение Б на обявлението, както и подробно са описани по вид и количество в техническите спецификации от №1 до №7 към документацията

Стойност, без да се включва ДДС
57430000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП със срок на валидност 200 (двеста) дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранцията-парична сума- може да се внесе по банкова сметка на „МБАЛ Централ Онко Хоспитал” ООД – гр.Пловдив, открита в „Юробанк И Еф Джи България“АД IBAN:BG60BPBI79241067090001, BIC: BPBIBGSF или в касата на болницата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл.62 от ЗОП. Размерът на ГАРАНЦИИТЕ ЗА УЧАСТИЕ по всяка една обособена позиция на обществената поръчка са определени съгласно чл. 59, ал.2 от ЗОП в размер на 0,5% от прогнозната стойност на поръчката и в абсолютна сума, възлизащи на: 150850.00лв. (сто и петдесет хиляди осемстотин и петдесет лева) за Обособена позиция №1; 34775.00лв. (тридесет и четири хиляди седемстотин седемдесет и пет лева) за Обособена позиция №2; 49475.00лв. (четиридесет и девет хиляди четиристотин седемдесет и пет лева) за Обособена позиция №3; 34650.00лв. (тридесет и четири хиляди шестстотин и петдесет лева) за Обособена позиция №4; 3125.00лв. (три хиляди сто двадесет и пет лева) за Обособена позиция №5;11550.00лв. (единадесет хиляди петстотин и петдесет лева) за Обособена позиция №6 и 2575.00лв. (две хиляди петстотин седемдесет и пет лева) за Обособена позиция №7. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие, като избира сам формата на гаранцията за участие – парична или банкова. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция – предмет на поръчката, гаранцията е на стойност равна на сбора от гаранцията за всички позиции, за които подава предложение, като в документа следва да са посочени обособените позиции. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на банкова гаранция участникът представя неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61 от ЗОП. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора е в размер на 1% единпроцента) от стойността на договора без ДДС. Представя се при подписване на договора в една от предвидените в чл.60 от ЗОП форми и следва да е със срок на валидност не по–малко от 30 дни след изтичане срока на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един процент) от стойността на поръчката без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се извършва със средства от търговската дейност на възложителя и средства изплащани от НЗОК съгласно сключен договор с Възложителя. Плащането за осъществените доставки, се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ /ПРОДВАЧА/, отложено в срок до 60 (шестдесет) дни, след извършена доставка и след представяне на следните документи : - Данъчна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 1 (един) брой заверено копие; Приемо-предавателни протоколи; Писмени заявки заверени от получателя. Срокът за приемане на доставката без възражения от страна на Възложителя е до 30 дни от датата на изпълнение на доставката и е определен при условията на чл. 303а, ал. 4, изречение трето от Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1) В процедурата за доставки на лекарства могат да участват лекарства могат да участват български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения, притежаващи разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава членка на ЕС, а именно: - разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ – от участник – производител, или еквивалентно на него – за чуждестранно физическо или юридическо лице; - разрешение за търговия на едро или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно ЗЛПХМ или еквивалентно на него за чуждестранно физическо или юридическо лице – за търговците на едро с лекарства; - или разрешение за внос – за Участник, който предлага лекарствени продукти, за които се изисква такова (чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ); - лицензия, издадена по реда на чл. 32 от (съкр. ЗКНВП) – за Участник, който предлага да доставя лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложение 2 и 3 на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в т.ч. за вписани промени в издадената лицензия. 2) Срок на годност на доставяните продукти - не по-малко от 60 % от остатъчния срок на годност към момента на доставката. 3) Лекарствените продукти следва да бъдат с държавно регулирана цена съгласно чл.261а, ал.1 от ЗЛПХМ. Лекарствените продукти трябва да бъдат включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на отваряне на плик № 1 и №2 от офертите. Участниците не могат да оферират цени по-високи от договорените с НЗОК. В случай, че през времето на действието на договорите за доставки на лекарствени продукти стойността съгласно Наредба за условията, правилата и реда за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти, се промени и/или има изключване на лекарствени продукти от Позитивния лекарствен списък и условията и реда за работа на Националния съвет по цени и реимбурсиране стане по-ниска от договорената, Възложителят безусловно заплаща лекарствените продукти на по-ниската цена от датата на влизане в сила на конкретното решение на Националният съвет по цени и реимбурсиране.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. 2) Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, посочени от Възложителя в документацията; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в документацията; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП – по образец на Възложителя; 6) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща информация за вида и обема работи, които ще изпълнява подизпълнителя/ите/, както и дела на тяхното участие; 7) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо); 8) Документ за гаранция за участие в процедурата за съответната обособена позиция - оригинал; 9) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 10) Начален документ на оферта по образец; 11) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника; 12) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, с посочване на представляващия обединението, с нотариална заверка на подписите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверен препис. 13) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 14 Разрешение за производство на лекарствени продукти(когато участникът е производител) – заверено от участника с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 14). Разрешение за търговия на едро и/или внос на лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от надлежен регулаторен орган на друга държава членка– заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 15). Валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (EO) № 726/ 2004г. на Европейския парламент и Съвета; 16). В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба /РУ/ на ЛП през 2014/2015г., участникът представя декларация, че количествата от ЛП ще бъдат доставяни в болницата до изтичане срока на договора, в съответствие с чл.55, ал.6 от ЗЛПХМ; 17). Заверено от участника копие с гриф „Вярно с оригинала” на лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, когато участникът участва за доставка на лекарствени продукти по обособените позиции, съдържащи наркотични вещества; 18). Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2012г . и 2013г.- копия, подписани и подпечатани на всяка страница от участника; 19) Декларация относно срока на валидност на офертата и срока за изпълнение на поръчката, съгласно приложения към документацията образец. 20) Декларация, за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2012г . и 2013г.- копия, подписани и подпечатани на всяка страница от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да има положителен финансов резултат за последните две приключили финансови години – 2012г. и 2013г., или за последната 2013 финансова година в случай, че от регистрацията не са минали две финансови години. Когато участникът е новоучреден или по други обективни причини не може да представи информация за годишното си приключване на положителен финансов резултат за предходната година, следва да е получил референция от обслужваща банка като надежден и лоялен клиент във връзка с участието си в настоящата процедура. За обединение/консорциум се представя референция за всеки от участниците в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участниците трябва да притежават: Разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро на лекарствени продукти, както лицензия, издадено по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП; и разрешение за внос, издадено по реда на ЗЛПХМ – за лекарствени продукти, за които се изисква такова. 2. Участниците следва да притежават съответните разрешения за употреба на лекарствените продукти на територията на България, разрешения за регистрация, уведомления, когато се изискват за продуктите; 3. Участниците в обществената поръчка следва да представят декларация от тяхно име за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора. 4. Участниците в процедурата трябва да разполага с помещение/складова база за съхранение на лекарствени продукти. Спазването на това изискване се доказва с представяне на заверени от Участника документи – договор за наем, нотариален акт или други документи, от които безспорно да се установява това обстоятелство. 5.Всички участници трява да имат опит в осъществяване доставки на лекарствени продукти – предмет на поръчката през последните три години назад, или по-малко в зависимост от датата на регистрацията. Доказва се със Списък на основните договори за доставки, изпълнени през посочения период, включително стойностите, датите и получателите, придружен от поне една референция/препоръка за добро изпълнение на един договор на стойност не по-малко от 100 000лв., като изрично в препоръката следва да е отразен предмета на договора, Възложител, периода на изпълнение и стойността на договора и прилагат копие от договора. 6. Участникът трябва да е оторизиран/упълномощен от производител или негов упълномощен представител/дистрибутор в България да предлага/дистрибутира оферирания от Участника продукт на пазара с права на валидност на пълномощията за целия срок на договора. Спазването на това изискване следва да е видно от Оторизационно писмо/пълномощно. 7. Да отговарят и на останалите изисквания, посочени в документацията и закона;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да има опит в осъществяване доставки на лекарствени продукти – предмет на поръчката - през последните три години назад, или по-малко в зависимост от датата на регистрацията, като трябва да е изпълнил поне един договор за доставка на лекарства на стойност не по-малка от 100000 (сто хиляди лева).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател-предложена цена по обособена позиция; тежест: 60
Показател: Показател-срок на доставка; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.08.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

град Пловдив, бул."Васил Априлов" №20, ет.4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация със спецификациите е публикувана на интернет страницата на Възложителя http://www.centralhospital.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти предназначени за химиотерапия и лечение на болка, разделени в 24 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти предназначени за химиотерапия и лечение на болка, разделени в 24 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №1 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
30170000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени средства, предназначени за таргетна терапия и обезболяващи, разделени в 16 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията;
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени средства, предназначени за таргетна терапия и обезболяващи, разделени в 16 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №2 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6955000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти на база биотехнологии, разделени в 12 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти на база биотехнологии, разделени в 12 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №3 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
9895000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на генерични лекарствени продукти за лечение в онкологията, разделени в 52 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на генерични лекарствени продукти за лечение в онкологията, разделени в 52 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №4 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6930000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти за химио и таргетна терапия, разделени в 7 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на лекарствени продукти за химио и таргетна терапия, разделени в 7 номеклатурни единици, описани с международните им непатентни наименования, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №5 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
625000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на специфично онкологично лекарствено средство 1 номеклатурна единица, описана с международното му непатентно наименование, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №6 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на специфично онкологично лекарствено средство 1 номеклатурна единица, описана с международното му непатентно наименование, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №6 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №6 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2340000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки по заявка на Възложителя на специфично онкологично лекарствено средство 1 номеклатурна единица, описана с международното му непатентно наименование, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №7 към документацията
1) Кратко описание

Периодични доставки по заявка на Възложителя на специфично онкологично лекарствено средство 1 номеклатурна единица, описана с международното му непатентно наименование, съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №7 към документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

съгласно приложена Спецификация на видовете и количествата – Приложение №7 към документацията;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
515000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12