00164-2014-0018
Технически редакции | ||
30.06.2014 17:19 ч. : | 30/06/2014 17:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.06.2014 17:19 ч. : | 30/06/2014 17:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари
Услуги
Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Мая Павлова, Р. България 1092, София, Тел.: 02 9220689, E-mail: m.pavlova@mod.bg, Факс: 02 9515169
Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mod. bg.
Адрес на профила на купувача: www.mod. bg.
Електронен достъп до информация: www.op.mod. bg/ DUD/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675
Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675
Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на служители от Министерство на отбраната, съгласно изискванията на приложената в документацията спецификация за услуга ТС С 94.1959.14
Обявлението обхваща обществена поръчка
Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на служители от Министерство на отбраната.
60410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на служители от Министерство на отбраната.
НЕ
НЕ
48
Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - оригинална банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на дирекция "Финанси" в БНБ, гр. София, пл. "Александър I" № 1, IBAN BG 9661 3300 1522 01. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на гаранцията за участие е 30000,00 /тридесет хиляди/ лв. Когато участникът е представил банкова гаранция за участие в процедурата, същият следва да представи нарочна декларация, съгласно която се задължава да удължава срока на валидност на банковата гаранция за участие в случай, че е обжалвал решението на Възложителя за избор на изпълнител - до решаване на спора. Декларацията е свободен текст и се поставя в плик № 1 от офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на догвора без ДДС. Гаранцията може да бъде банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на дирекция "Финанси" в БНБ, гр. София, пл. "Александър I" № 1, IBAN BG 9661 3300 1522 01. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Заплащането на услугата се извършва до 30 (тридесет) дни с платежно нареждане по банков път, по сметката на Изпълнителя, след представяне на следните документи: 1. За структурата на МО - Приемо-предавателан протокол за конкретната заявка и копие на отрязък от самолетния билет (пътнически купон) и/или потвърждение за електронен билет за закупени билети за служителите, представени в звено "Протокол" за изпълнение на заявените услуги. 2.За структурите, които са самостоятелни юридически лица, второстепенни разпоредители с бюджет към МО - Приемо-предавателан протокол за конкретната заявка и копие на отрязък от самолетния билет (пътнически купон) и/или потвърждение за електронен билет за закупени билети за служителите, представени в съответните финансови служби, като плащането се извършва децентрализирано.
ДА
При наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, участникът ще се отстранява от участие в процедурата. Допуска се изменение на действащия към момента договор за изпълнение на обществена поръчка със същия предмет при спазване на чл.43, ал.2, т. 5 от ЗОП.
Офертите трябва да отговарят на всички обявени от Възложителя условия и изисквания, посочени в обявлението, документацията и техническа спецификация С 94.1959.14, неразделна част от документацията. Съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец: когато участникът е обединение се представя договор за създаването му, в който задължително се посочва представляващия. 2. Документ за внесена гаранция за участие/оригинал/, съгласно условията описан в т.III.1.1. от обявлението. 3. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществената поръчка. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществената поръчка. 5. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т.1, 3, 4, ал. 5, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г", "д", ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 327, ал. 1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) - попълва се от представляващия участника. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 ат ЗОВСРБ - попълва се от представляващия участника. 9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Представя се и декларация за съгласие за изпълнение на поръчката от подизпълнителя, ако се предвижда такъв. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, представя всички документи посочени в документацията. 10. Предлагана цена - в ценовата оферта в отделен запечатан плик. 11. Техническо предложение. 12. Срок за изпълнение на поръчката. 13. Декларация за срока на валидност на офертата /свободен текст/. 14. Документ, удостоверяващ, че участникът е акредитиран агент на IATA и заверено копие от документ, удостоверяващ наличието на валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа с Billing Settlement Plan или еквивалент, придружен от списък на включените в системата авиокомпании. Участниците да представят заверени копия от договори, сертификати за работа със система за резервация и продажба на самолетни билети. 15. Декларация, че участникът разполага с представителство на територията на гр. София с посочване на точен адрес и телефони. 16. Копие на документ, удостоверяващ че участникът работи с резервационна система "Амадеус" или еквивалентна друга система. 17. Копие на удостоверение за регистрация на участника като туроператор/турагент по Закона за туризма, придружено с доказателство за валидност/писмо от МИЕТ за валидна регистрация в съответните регистри/. 18. Копие от удостоверение, че участникът е администратор на лични данни, заверено за 2014 г. от Комисията за защите на лични данни. 19. Декларация за приемане условията на договора. 20. Декларация по чл. 3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС. 21. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 22. Пакт за почтеност. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят изискуемите документи по т. 1 до т. 9 и от т. 13 до т. 22 включително; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят изискуемите документи по т. 11 и т. 12; Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" - ценовата офер по т. 10.
1. Участниците трябва да представят копие на валидна полица по застраховка "Отговорност на туроператора" за 2014 г., издадена от лицензирано застрахователно дружество. 2.Участниците трябва да представят копие на валидна полица за 2014 г. или банкова гаранция срещу риска от неплащане посредством системата BSP.
1. Участниците да притежават валидна към датата на подаване на офертата полица по застраховка "Отговорност на туроператора" за 2014 г., издадена от лицензирано застрахователно дружество. 2. Участниците да притежават валидна към датата на подаване на офертата застраховка срещу риска от неплащане на самолетни билети посредством системата BSP,издадена от лицензирано застрахователно дружество или банкова гаранция, обезпечаваща задълженията му за плащане на самолетни билети. Застрахователната полица или банковата гаранция трябва да са одобрени от IATA, като доказателство за финансовата обезпеченост към IATA.
1. Участниците да представят заверено копие на валиден сертификат, издаден от признат орган, за внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008, или по друг еквивалентен национален стандарт, с обхват на сертификата туроператорски и турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети или еквивалент. 2. Участниците да представят заверено копие на валиден сертификат, издаден от признат орган, за внедрена система за информационна сигурност-ISO/IEC 27001:2005 с обхват предмета на поръчката или еквивалент. 3. Участниците да представят списък на персонала, който ще бъде зает с изпълнение на поръчката, автобиография, сертификат за работа в системата "Амадеус" или еквивалентна за лицата от списъка, копия от трудови книжки или договори. 4. Участниците да представят копие от удостоверение, че са администратори на лични данни, издадено от Комисията за защита на личните данни, валидно към датата на подаване на офертата. 5.Участниците да представят декларация с посочване на точен адрес на представителството си, телефони и броя на ИАТА акредитираните локации.
1. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008, или по друг еквивалентен национален стандарт, с обхват на сертификата туроператорски и турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети или еквивалент. 2. Участниците да имат внедрена система за информационна сигурност-ISO/IEC 27001:2005 с обхват предмета на поръчката или еквивалент. 3. Участниците следва да разполагат с най-малко 3 (трима) служители, които извършват резервации и продажби на самолетни билети, от които най-малко 2 (двама) служители, които да изпълняват функции по продажбата на самолетните билети, с квалификация и опит, съгласно Наредба за изискванията към персонала на туроператори или туристически агенти, към лицето, осъществяващо функции по управление на туроператорска или туристическа агентска дейност, и към помещенията за извършване на туроператорска или туристическа агентска дейност. Поне две лица трябва да имат сертификат за работа в системата "Амадеус" или еквивалентна, и да имат поне две години опит при изпълнение на дейности по предмета на поръчката. 4.Участниците да са администратор на лични данни. 5. Участниците да имат представителство в София и акредитирани локации.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие ще се продава ежедневно в приемната на дирекция "Инвестиции в отбраната", гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5 от 09:30 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
дирекция "Инвестиции в отбраната", гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5.
На основание чл. 68, ал.4 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масова информация, и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отварянето на офертите за проверка съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП и при отваряне на плика с ценовите оферти.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.06.2014 г.