Версия за печат

00164-2014-0018

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Мая Павлова, Р. България 1092, София, Тел.: 02 9220689, E-mail: m.pavlova@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mod. bg.

Адрес на профила на купувача: www.mod. bg.

Електронен достъп до информация: www.op.mod. bg/ DUD/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на служители от Министерство на отбраната, съгласно изискванията на приложената в документацията спецификация за услуга ТС С 94.1959.14

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Министерство на отбраната, гр. София, ул. "Дякон Игнатий" № 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на служители от Министерство на отбраната.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60410000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт по разписание

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина на служители от Министерство на отбраната.

Стойност, без да се включва ДДС
3100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - оригинална банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на дирекция "Финанси" в БНБ, гр. София, пл. "Александър I" № 1, IBAN BG 9661 3300 1522 01. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на гаранцията за участие е 30000,00 /тридесет хиляди/ лв. Когато участникът е представил банкова гаранция за участие в процедурата, същият следва да представи нарочна декларация, съгласно която се задължава да удължава срока на валидност на банковата гаранция за участие в случай, че е обжалвал решението на Възложителя за избор на изпълнител - до решаване на спора. Декларацията е свободен текст и се поставя в плик № 1 от офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на догвора без ДДС. Гаранцията може да бъде банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на дирекция "Финанси" в БНБ, гр. София, пл. "Александър I" № 1, IBAN BG 9661 3300 1522 01. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугата се извършва до 30 (тридесет) дни с платежно нареждане по банков път, по сметката на Изпълнителя, след представяне на следните документи: 1. За структурата на МО - Приемо-предавателан протокол за конкретната заявка и копие на отрязък от самолетния билет (пътнически купон) и/или потвърждение за електронен билет за закупени билети за служителите, представени в звено "Протокол" за изпълнение на заявените услуги. 2.За структурите, които са самостоятелни юридически лица, второстепенни разпоредители с бюджет към МО - Приемо-предавателан протокол за конкретната заявка и копие на отрязък от самолетния билет (пътнически купон) и/или потвърждение за електронен билет за закупени билети за служителите, представени в съответните финансови служби, като плащането се извършва децентрализирано.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, участникът ще се отстранява от участие в процедурата. Допуска се изменение на действащия към момента договор за изпълнение на обществена поръчка със същия предмет при спазване на чл.43, ал.2, т. 5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертите трябва да отговарят на всички обявени от Възложителя условия и изисквания, посочени в обявлението, документацията и техническа спецификация С 94.1959.14, неразделна част от документацията. Съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец: когато участникът е обединение се представя договор за създаването му, в който задължително се посочва представляващия. 2. Документ за внесена гаранция за участие/оригинал/, съгласно условията описан в т.III.1.1. от обявлението. 3. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществената поръчка. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществената поръчка. 5. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т.1, 3, 4, ал. 5, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г", "д", ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 327, ал. 1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) - попълва се от представляващия участника. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 ат ЗОВСРБ - попълва се от представляващия участника. 9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Представя се и декларация за съгласие за изпълнение на поръчката от подизпълнителя, ако се предвижда такъв. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, представя всички документи посочени в документацията. 10. Предлагана цена - в ценовата оферта в отделен запечатан плик. 11. Техническо предложение. 12. Срок за изпълнение на поръчката. 13. Декларация за срока на валидност на офертата /свободен текст/. 14. Документ, удостоверяващ, че участникът е акредитиран агент на IATA и заверено копие от документ, удостоверяващ наличието на валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа с Billing Settlement Plan или еквивалент, придружен от списък на включените в системата авиокомпании. Участниците да представят заверени копия от договори, сертификати за работа със система за резервация и продажба на самолетни билети. 15. Декларация, че участникът разполага с представителство на територията на гр. София с посочване на точен адрес и телефони. 16. Копие на документ, удостоверяващ че участникът работи с резервационна система "Амадеус" или еквивалентна друга система. 17. Копие на удостоверение за регистрация на участника като туроператор/турагент по Закона за туризма, придружено с доказателство за валидност/писмо от МИЕТ за валидна регистрация в съответните регистри/. 18. Копие от удостоверение, че участникът е администратор на лични данни, заверено за 2014 г. от Комисията за защите на лични данни. 19. Декларация за приемане условията на договора. 20. Декларация по чл. 3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС. 21. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 22. Пакт за почтеност. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят изискуемите документи по т. 1 до т. 9 и от т. 13 до т. 22 включително; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят изискуемите документи по т. 11 и т. 12; Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" - ценовата офер по т. 10.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участниците трябва да представят копие на валидна полица по застраховка "Отговорност на туроператора" за 2014 г., издадена от лицензирано застрахователно дружество. 2.Участниците трябва да представят копие на валидна полица за 2014 г. или банкова гаранция срещу риска от неплащане посредством системата BSP.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да притежават валидна към датата на подаване на офертата полица по застраховка "Отговорност на туроператора" за 2014 г., издадена от лицензирано застрахователно дружество. 2. Участниците да притежават валидна към датата на подаване на офертата застраховка срещу риска от неплащане на самолетни билети посредством системата BSP,издадена от лицензирано застрахователно дружество или банкова гаранция, обезпечаваща задълженията му за плащане на самолетни билети. Застрахователната полица или банковата гаранция трябва да са одобрени от IATA, като доказателство за финансовата обезпеченост към IATA.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участниците да представят заверено копие на валиден сертификат, издаден от признат орган, за внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008, или по друг еквивалентен национален стандарт, с обхват на сертификата туроператорски и турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети или еквивалент. 2. Участниците да представят заверено копие на валиден сертификат, издаден от признат орган, за внедрена система за информационна сигурност-ISO/IEC 27001:2005 с обхват предмета на поръчката или еквивалент. 3. Участниците да представят списък на персонала, който ще бъде зает с изпълнение на поръчката, автобиография, сертификат за работа в системата "Амадеус" или еквивалентна за лицата от списъка, копия от трудови книжки или договори. 4. Участниците да представят копие от удостоверение, че са администратори на лични данни, издадено от Комисията за защита на личните данни, валидно към датата на подаване на офертата. 5.Участниците да представят декларация с посочване на точен адрес на представителството си, телефони и броя на ИАТА акредитираните локации.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008, или по друг еквивалентен национален стандарт, с обхват на сертификата туроператорски и турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети или еквивалент. 2. Участниците да имат внедрена система за информационна сигурност-ISO/IEC 27001:2005 с обхват предмета на поръчката или еквивалент. 3. Участниците следва да разполагат с най-малко 3 (трима) служители, които извършват резервации и продажби на самолетни билети, от които най-малко 2 (двама) служители, които да изпълняват функции по продажбата на самолетните билети, с квалификация и опит, съгласно Наредба за изискванията към персонала на туроператори или туристически агенти, към лицето, осъществяващо функции по управление на туроператорска или туристическа агентска дейност, и към помещенията за извършване на туроператорска или туристическа агентска дейност. Поне две лица трябва да имат сертификат за работа в системата "Амадеус" или еквивалентна, и да имат поне две години опит при изпълнение на дейности по предмета на поръчката. 4.Участниците да са администратор на лични данни. 5. Участниците да имат представителство в София и акредитирани локации.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Претеглена стойност на максималните нетни тарифи на самолетни билети до всички дестинации; тежест: 80
Показател: Претеглена стойност на таксата за осигуряване на самолетен билет; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се продава ежедневно в приемната на дирекция "Инвестиции в отбраната", гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5 от 09:30 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

дирекция "Инвестиции в отбраната", гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал.4 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масова информация, и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отварянето на офертите за проверка съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП и при отваряне на плика с ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ