Версия за печат

02378-2014-0019

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176040023

Българска агенция по безопасност на храните, гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 15А, За: Т. Колева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: t_koleva@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: бул. "Пенчо Славейков" № 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.babh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/bg/public-orders.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Контрол по храните

I.3) Основна дейност

Друг: Контрол по храните

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка и прилагане на ваксина за орална ваксинация на лисици срещу бяс през 2015 – 2017 г."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Общата площ, на която ще се извършва ваксинацията е 77 087 км2 и се състои от 20 области: Видин (3033 км2, брой населени места - 141), Монтана (3635 км2, брой населени места - 130), Враца (3620 км2, брой населени места - 123), Плевен (4330 км2, брой населени места - 133), Ловеч (4129 км2, брой населени места - 114), Габрово (2023 км2, брой населени места - 309), Велико Търново (4662 км2, брой населени места - 336), Русе (2803 км2, брой населени места - 83), Търговище (2716 км2, брой населени места - 197), Разград (2637 км2, брой населени места - 102), Шумен (3390 км2, брой населени места - 151), Силистра (2846 км2, брой населени места - 118), Добрич (4720 км2, брой населени места - 217), Варна (3820 км2, брой населени места - 158), София-град (1345 км2, брой населени места - 38), Софийска област (7062 км2, брой населени места - 277), област Перник (2027 км2, брой населени места - 172), област Кюстендил (3084 км2, брой населени места - 182), община Поморие (413 км2, брой населени места – 17) и община Руен (690 км2, брой населени места – 42) от област Бургас, област Благоевград (6450 км, брой населени места – 275), област Пазарджик (4458 км, брой населени места - 117), област Смолян (3193 км, брой населени места - 244).
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка и прилагане на ваксина за орална ваксинация на лисици срещу бяс през 2015 – 2017 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33651690

Описание:

Ваксини за ветеринарната медицина

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. За 2015 г. -3 854 300 броя ваксинални примамки; 2. За 2016 г. - 3 854 300 броя ваксинални оримамки; 3. За 2017 г. - 3 854 300 броя ваксинални примамки; 4. Общ брой необходими ваксинални примамки за периода 2015 - 2017 г. - 11 562 900 броя. Общата площ, на която ще се извършва ваксинацията е 77 087 кв. км. и включва 20 области.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с банкова гаранция в оригинал или парична сума за участие преведена по сметка на БАБХ: IBAN: BG82 BUIB 9888 3327 1983 00, BIC: BUIBBGSF, БАНКА: “СИБАНК” ЕАД, Офис Тунджа. Размерът на гаранцията за участие за е 64 000 /шестдесет и четири хиляди/ лева. Размерът на гаранцията за участие трябва да съответства на сумата, определена от Възложителя. Възложителят освобождава гаранциите, съгласно ЗОП без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената на услугата се извършва в български левове, по банков път. Възложителят заплаща 35 % /тридесет и пет процента/ авансово при стартиране на съответната ваксинационната кампания и 35 % /тридесет и пет процента/ с платежно нареждане до 20 /двадесет/ дни след приключване на съответната кампания, срещу представяне на електроните записи от автоматичното устройство за разпръскване на ваксината съдържащо броя и местата, на които е разпръсната, приемателно - предавателен протокол и фактура. Фактурата по т. 1 и т. 2 да е подписана от директора на съответното поделение на БАБХ. Приемателно - предавателните протоколи по т. 1 и т. 2 да са подписани от директора, главния счетоводител и от приемащия стоката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък с документите, съдържащи се в офертата /Приложение №1/; 2. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 3. В случай, че участникът е юридическо лице или ЕТ и не е пререгистриран по реда на ЗТР следва да представи оригинал или нотариално заверено копие на Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване, не по рано от датата на обявлението на обществената поръчка. 4. Оригинален документ за гаранция за участие /парична или банкова/. 5. Декларация от управителя /членовете на управителния орган/ на участника, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП- /Приложение № 6/ - оригинал; 6. Декларация от управителя /членовете на управителния орган/ на участника, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП- /Приложение №7/ оригинали; 8. Декларация от управителя /членовете на управителния орган/ на участника относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - /Приложение № 8/ - оригинали; 9. Административни сведения за участника /Приложение № 3/; 10. Пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; 11. Данни за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. 12. Декларации /оригинал/ от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на участника, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката; 13. Образец на декларация за участие на подизпълнители /Приложение № 9/; 14. Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка /Приложение № 10/. 3.2.16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор /Приложение № 13/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Годишен финансов отчет за последните три години–в случай, че не са публикувани в Търговския регистър. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите на участника, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. В случай че участникът е обединение общият оборот от предходните 3 финансови години се доказва за обединението като цяло.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Печалбата за последната отчетна година да е с положителен резултат. В случай че участникът е обединение изискването се отнасят за всички участници в обединението; 2. Общият оборот от изпълнени договори сходен с предмета на поръчката, за последните 3 финансови години, да бъде не по-малко от 5 000 000 лева. В случай че участникът е обединение общият оборот от предходните 3 финансови години се доказва за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация,съдържаща списък на основните договори за доставки с подобен предмет,извършени през последните 3години,вкл.стойностите,срока за изпълнение и възложителите.2.Участникът или производителя на ваксината следва да докаже,че е реализирал еднократно на пазара през последните три години ваксини от същия тип.В случай,че участникът е обединение броя на реализираните ваксини се доказва за обединението като цяло.Ако участникът е представител на производителя доказателствата могат да бъдат представени от производителя на ваксината. 3.Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности/свободен текст/като се посочи списък на технически лица,включително на тези,отговарящи за контрола на качеството.4.Участникът,в случай че не е производител на ваксината следва да представи документи,че е официален представител на производителя и писмо от производителя удостоверяващо,че участникът е оторизиран за участие в тази процедура и притежава необходимия технически,финансов и ветеринарномедицински опит както и преминало обучение за прилагане на ваксината.5.Участникът следва да докаже,че производителят на ваксината има внедрена и действаща система за управление на качеството,като представи сертификат по ISO9001.6.Други документи за доказване техническите възможности и квалификация на участника.7.Лиценз за употреба на ВМП издаден по реда на Закона за ветеринарномедицинската дейност или лиценз за употреба,издаден от Европейската агенция по лекарствата по централизираната процедура,съгласно чл.342 от ЗВД.8.Когато ваксината е произведена на територията на държавите членки на ЕС е необходимо освен изискуемия документ по буква “з” участникът да притежава лиценз за търговия на едро с ВМП издаден по реда на ЗВД.9.Когато ваксината е произведена в трета страна-страна извън ЕС,е необходимо освен изискуемия документ по буква “з” участникът да притежава лиценз за производство,съгласно чл.355 от ЗВД.10.Когато ваксината е произведена от български производител е необходимо освен изискуемия документ по буква “з” участникът да притежава лиценз за производство издаден по реда на ЗВД.11.Сертификат по GNP за производство на ваксината на производителя;12.Участникът следва да докаже наличие на подходящи складови бази–собствени или наети на територията на България за съхранение на ваксината.13.Участникът следва да докаже като представи договори за наем или документи за собственост,че разполага с подходящи транспортни средства,за транспортирането на ваксината от складовите бази до мястото на товарене на летателните средства.14.Доказателства,че участникът разполага със собствени или взети на лизинг специализирани транспортни средства(самолети или вертолети),притежаващи съответните EASA(Европейска Агенция за Авиационна сигурност)Типови сертификати от които 10 да се използват за провеждане на кампанията и 2 резервни.Посочените изисквания следва да са видни от свидетелството за авиационен оператор и договорите за лизинг.В свидетелството за авиационен оператор трябва да е видна възможността участникът да има право да осъществява разпространение на ваксини от въздуха. Въздухоплавателните средства, с които участникът ще проведе кампанията трябва да са оборудвани със специализирана система за разпръскване на примамките свързана със GPS на ВС.15.Доказателства за наличието на достатъчен технически персонал за извършване на профилактиката включително обучени пилоти и специализиран персонал.16.Участникът трябва да притежава разрешение за извършване на авиохимични полети на територията на Република България за машините и екипажите.Участникът трябва да притежава свидетелство за авиационен оператор с вписано в него разрешение за извършване на разпръскване на ваксини от въздуха.17.Списък на експертите, назначени на трудов договор към участника;18.Документи,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът или обединението трябва да има поне два изпълнени договор през последните три години със стойност равна или по голяма от 4 000 000 лева. Трябва да се представят минимум три препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът или производителя на ваксината следва да докаже, че е реализирал еднократно на пазара през последните три години минимум 5 милиона ваксини от същия тип. В случай че участникът е обединение броя на реализираните ваксини се доказва за обединението като цяло. Ако участникът е представител на производителя доказателствата могат да бъдат представени от производителя на ваксината. 3.Доказателства, че участникът разполага с минимум 12 собствени или взети на лизинг специализирани транспортни средства. 4.Специализираната система за разпръскване на примамките свързана със GPS на ВС трябва да гарантира точното разпределение на ваксината в зависимост от скоростта и височината на летене на самолета и да осигурява автоматичен запис на количеството и местоположението на разпръснатите примамки орална ваксинация на лисиците,както и че разполагат с подготвени екипи,които ще прилагат ваксината.Участникът трябва да разполага със собствена база за извършване на частични ремонти, поддръжка на ВС в летателно състояние и възможност за проверка на годността на ВС на територията на България или догвор с такъв за използваните в кампанията ВС. 5.Техническият персонал трябва да е от минимум 12 екипа/пилота и механици/ на трудов договор. Заедно със сертификати за правоспособност. 6.Участникът трябва да представи сертификат за внедрена система ISO 9001 за прилагането и разпространението на ваксината. 7.Представяне на снимки и доказателства за притежаването на складови бази.Складовете трябва да разполагат с регистриращо устройство за температурата на съхранение и всеки ден трябва да има записи за температурата,при която се съхранява ваксината.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Тегловен коефициент на предложения от участника метод и организация на работата по прилагането на ваксината; тежест: 35
Показател: Тегловен коефициент на предложения от участника метод и организация на работата по доставката и съхранението на ваксината; тежест: 35
Показател: Тегловен коефициент на цената; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 072667 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. "Пенчо Славейков" 15А- сградата на ЦУ на БАБХ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на пликовете и проверката за съответствие.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ