Версия за печат

02378-2014-0018

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176040023

Българска агенция по безопасност на храните, гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 15А, За: Т. Колева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: t_koleva@abv.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.babh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/bg/public-orders.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: Контрол по храните

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на фиксирани телекомуникационни услуги за нуждите на БАБХ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5 (05 - Далекосъобщителни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Република България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката обхваща осигуряване на фиксирани телефонни услуги, за нуждите на Българската агенция по безопасност на храните. Предоставяне на възможност за ползване и на останалите услуги, предлагани от участника при преференциални условия по отношение на Българската агенция по безопасност на храните - Централно управление, областните дирекции по безопасност на храните и специализираните структурни поделения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64211000

Описание:

Обществени телефонни услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
1050000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 10 500 (десет хиляди и петстотин) лева, а гаранцията за изпълнение – 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по сметката на Възложителя: IBAN: BG82 BUIB 9888 3327 1983 00, BIC: BUIBBGSF, БАНКА: “СИБАНК” ЕАД, Офис Тунджа.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, съгласно клаузите в проекта на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата трябва да съдържа: 1. Попълнен образец на оферта (Приложение № 1); 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение № 1А); 3. Административни сведения за участника (Приложение № 2); 4. Документ за регистрация: - Документ за самоличност на участника, когато участникът е физическо лице – заверено от участника копие; за чуждестранните физически лица – копие в официален превод; - Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; - Юридически лица, които не са търговци, представят документ за първоначална регистрация и удостоворение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от крайния срок за подаване на оферти (оригинал или нотариално заверено копие); - Чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ за регистрация и за актуално състояние на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод; 5. Заверено копие от документ за регистрация по ЗДДС (при наличието на такава); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д” и ал. 5, т. 1 от ЗОП (Приложение № 3.1); 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП(Приложение №3.2); 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3.3); 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Приложение № 4); 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо (Приложение № 5); 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 10); 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето/ лицата, подписващо офертата (в случай, че нямат представителни функции); 13. Документ за внесена гаранция за участие (оригинална банкова гаранция или платежно нареждане за извършен превод); 14. Когато участникът участва в откритата процедура като обединение (сдружение), учредено по реда на ЗЗД, следва да бъдат представени и: - договор за учредяване на обединението/ сдружението, в който задължително е посочен представляващия в оригинал или нотариално заверено копие; - Нотариално заверено пълномощно за упълномощаване на представляващия обединението (ако е приложимо, т.е. ако такова упълномощаване не е изрично уредено в договора за създаване на обединение). 15. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: - Справка–декларация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. (Приложение № 6); 16. Доказателства за технически възможности и квалификация: - Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата определена за краен срок за подаване на офертите, и приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка (Приложение № 7); 17. Техническа оферта с посочен срок за изпълнение на поръчката (съгласно Приложение № 8); 18. Описание на техническото оборудване и на възможностите за осигуряване на качеството на предлаганите услуги (придружено със съответните доказващи документи, когато това е възможно); 19. Декларация за максималната скорост на обмен на факсимилни съобщения (по образец на участника); 20. Подробно описани на допълнителни услуги, и други по усмотрение на участниците (по образец на участника); 21. Попълнен образец на Ценова оферта (съгласно Приложение № 9).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Справка–декларация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмет на поръчката, не по-малко от 1 050 000 (един милион и петдесет хиляди) лева общо за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата определена за краен срок за подаване на офертите, и приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка с посочване на дати на сключване, възложител, стойност и крайна дата на приключване, придружена от препоръки за добро изпълнение (референции) към договорите, описани в нея. 2. Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена фиксирана електронна съобщителна мрежа и предоставяне на обществена телефонна услуга, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има 3 (три) изпълнени договори с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката. 2. Разрешението, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията трябва да бъде със срок на валидност минимум до края на срока на действие на договора.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Икономически показател на фиксирана телефонна услуга; тежест: 60
Показател: Технически показател на фиксираната телефонна услуга; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073509 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Централното управление на БАБХ, находяща се на бул."Пенчо Славейков" 15А, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ