02378-2014-0018
Технически редакции | ||
30.06.2014 17:29 ч. : | 30/06/2014 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.06.2014 17:29 ч. : | 30/06/2014 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги
Услуги
Българска агенция по безопасност на храните, гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 15А, За: Т. Колева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: t_koleva@abv.bg, Факс: 02 9159837
Място/места за контакт: гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 15АИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.babh.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/bg/public-orders.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална или федерална агенция/служба
Друг: Контрол по храните
НЕ
„Осигуряване на фиксирани телекомуникационни услуги за нуждите на БАБХ”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката обхваща осигуряване на фиксирани телефонни услуги, за нуждите на Българската агенция по безопасност на храните. Предоставяне на възможност за ползване и на останалите услуги, предлагани от участника при преференциални условия по отношение на Българската агенция по безопасност на храните - Централно управление, областните дирекции по безопасност на храните и специализираните структурни поделения.
64211000
Описание:
НЕ
НЕ
Съгласно Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията.
НЕ
НЕ
36
Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 10 500 (десет хиляди и петстотин) лева, а гаранцията за изпълнение – 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по сметката на Възложителя: IBAN: BG82 BUIB 9888 3327 1983 00, BIC: BUIBBGSF, БАНКА: “СИБАНК” ЕАД, Офис Тунджа.
Плащането се извършва по банков път, съгласно клаузите в проекта на договора.
Офертата трябва да съдържа: 1. Попълнен образец на оферта (Приложение № 1); 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение № 1А); 3. Административни сведения за участника (Приложение № 2); 4. Документ за регистрация: - Документ за самоличност на участника, когато участникът е физическо лице – заверено от участника копие; за чуждестранните физически лица – копие в официален превод; - Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; - Юридически лица, които не са търговци, представят документ за първоначална регистрация и удостоворение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от крайния срок за подаване на оферти (оригинал или нотариално заверено копие); - Чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ за регистрация и за актуално състояние на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод; 5. Заверено копие от документ за регистрация по ЗДДС (при наличието на такава); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д” и ал. 5, т. 1 от ЗОП (Приложение № 3.1); 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП(Приложение №3.2); 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3.3); 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Приложение № 4); 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо (Приложение № 5); 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 10); 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето/ лицата, подписващо офертата (в случай, че нямат представителни функции); 13. Документ за внесена гаранция за участие (оригинална банкова гаранция или платежно нареждане за извършен превод); 14. Когато участникът участва в откритата процедура като обединение (сдружение), учредено по реда на ЗЗД, следва да бъдат представени и: - договор за учредяване на обединението/ сдружението, в който задължително е посочен представляващия в оригинал или нотариално заверено копие; - Нотариално заверено пълномощно за упълномощаване на представляващия обединението (ако е приложимо, т.е. ако такова упълномощаване не е изрично уредено в договора за създаване на обединение). 15. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: - Справка–декларация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. (Приложение № 6); 16. Доказателства за технически възможности и квалификация: - Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата определена за краен срок за подаване на офертите, и приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка (Приложение № 7); 17. Техническа оферта с посочен срок за изпълнение на поръчката (съгласно Приложение № 8); 18. Описание на техническото оборудване и на възможностите за осигуряване на качеството на предлаганите услуги (придружено със съответните доказващи документи, когато това е възможно); 19. Декларация за максималната скорост на обмен на факсимилни съобщения (по образец на участника); 20. Подробно описани на допълнителни услуги, и други по усмотрение на участниците (по образец на участника); 21. Попълнен образец на Ценова оферта (съгласно Приложение № 9).
- Справка–декларация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмет на поръчката, не по-малко от 1 050 000 (един милион и петдесет хиляди) лева общо за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.).
1. Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата определена за краен срок за подаване на офертите, и приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка с посочване на дати на сключване, възложител, стойност и крайна дата на приключване, придружена от препоръки за добро изпълнение (референции) към договорите, описани в нея. 2. Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена фиксирана електронна съобщителна мрежа и предоставяне на обществена телефонна услуга, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията.
1. Участникът следва да има 3 (три) изпълнени договори с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката. 2. Разрешението, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията трябва да бъде със срок на валидност минимум до края на срока на действие на договора.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
Сградата на Централното управление на БАБХ, находяща се на бул."Пенчо Славейков" 15А, заседателна зала
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.06.2014 г.