Версия за печат

01930-2014-0007

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175077093

МБАЛ "Токуда Болница София" АД, бул. Никола Вапцаров 51Б, За: Йоана Драганова, България 1407, София, Тел.: 02 4034366, E-mail: info@tokudabolnica.bg, Факс: 02 4034220

Място/места за контакт: Отдел "Търговия и снабдяване" и/или деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tokudabolnica.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tokudabolnica.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите и предоставяне на готвена и пакетирана храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградата на МБАЛ "Токуда Болница София" АД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е разделен на две обособени позиции и включва следните дейности: 1. По обособена позиция № 1 "Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите на МБАЛ "Токуда Болница София" АД": - Ежедневно приготвяне и разливане на храна по определени диети, по предварителна заявка на възложителя за пациентите на МБАЛ "Токуда"; - Приготвяне на храна по определено лист-меню при конкретна заявка от Възложителя. 2. По обособена позиция № 2 "Предоставяне на готвена и пакетирана храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД": – Ежедневно предоставяне на готвена и пакетирана храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД, имащи право на безплатна храна по реда на Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея. - Ежедневно приготвяне на готвена храна и осигуряване на възможност за хранене на персонал, пациенти и посетители на Болницата; - Ежедневно предоставяне на закуски, напитки и пакетирана храна на персонал, пациенти и посетители на Болницата, при ползване на съществуващата Кухненско Ресторантска база, описана по-горе; - Развитие на Кухненско Ресторантската база.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15894200, 15800000

Описание:

Приготвени ястия
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За всички обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приготвяне и разливане на храна по 47 менюта, за около 450 пациенти среднодневно. Предоставяне на храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД, имащи право на безплатна храна по реда на Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки срещу около 7 500 купона месечно.

Стойност, без да се включва ДДС
2394000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 11 970 лв. за цялата поръчка /за всички обособени позиции/. Гаранцията за участие по обособена позиция № 1 е 8 970 лв. и по обособена позиция № 2 е 3 000 лв. Гаранцията за участие се задържа и освобождава по реда на ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от прогнозната стойност на договора, която се задържа и освобождава съгласно условията на проекта на договор, част от документацията за възлагане на поръчката. Гаранциите се внасят в една от следните форми: в брой чрез платежно нареждане по банкова сметка на възложителя или банкова гаранция, която се представя в оригинал. Сметка за постъпване на гаранция за участие/ гаранция за изпълнение под форма на парична сума: МБАЛ „Токуда Болница София” АД, „Токуда Банк” АД, Банков код BIC: CREXBGSF, Банкова сметка IBAN: BG25CREX92601010509407. Гаранцията за участие може да бъде представена от името на обединението или от името на само един от съдружниците.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По обособена позиция № 1 - Заплащането се извършва ежемесечно, до 30 дни, след представяне на фактура от Изпълнителя. По обособена позиция № 2 - Възложителят извършва плащане до 30 дни след представяне на фактура. Изпълнителят издава две фактури за плащане: авансово до 18-то число на месеца на предоставяне на услугата и фактура за окончателно плащане до 5-то число на месеца следващ месеца на предоставяне на услугата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При участие в процедурата, възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице на участниците, които са обединения, но не са юридически лица. При сключване на договор за възлагане на поръчката е необходимо обединенията да се регистрират, като юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата на обединението, подадена в настоящата процедура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Задължително ползване по предназначение, поддържане и заплащане на всички разходи, свързани с предоставените от Възложителя помещения при изпълнение на поръчката за целия срок на договора. 2. Сключване на договор за заем за послужване на движими вещи за безвъзмездно ползване на кухненско оборудване и инвентар, предоставено от собственика на сградата и оборудването. 3. Наемане от Изпълнителя на поне половината от работещите в момента в Кухненската база лица по трудово правоотношение за не по-малко от 6 месеца, като изпълнителят ще има право на подбор на персонала. Желателно е да бъде запазен екипът свързан с болничното хране, с оглед натрупания опит на място в Болницата. 4. Осъществяване на допълнителни дейности, свързани с развитие на кухненско-ресторантьорската база, ползвана от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците представят следните документи за подбор: 1.Оферта за участие в процедурата. Към нея се представят: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника.1.2. Документ за регистрация на участника (заверено копие) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър за участник юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност. Ако участниците са чуждестранни граждани документът за регистрация се представя и в официален превод на български език. 1.3. Документ за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че в учредителния документ не е посочен представляващият, то участникът представя документ, подписан от членовете на лицата в обединението, с който се определя лицето, което представлява обединението в процедурата. 1.4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 1.5. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1, без б. "е", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП.1.6.Декларация за запознаване с условията на поръчката.1.7. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор.1.8. Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител (оригинал).1.9. Декларация-списък с данни за подизпълнители /ако се ползват такива/, както и декларация, подписана от управителя или изпълнителния директор, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие при изпълнение на поръчката. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. 1.10.Документ за внесена гаранция за участие. 1.11. Административни данни на участника; 1.12.Документ за закупена документация; 1.13.Документи за икономическо и финансово състояние; 1.14. Документи за технически възможности и квалификация на участника; 1.15. Техническо предложение, поставено в отделен плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", представено по-отделно за всяка обособена позиция. 1.16. Предлагана цена, поставена в отделен плик № 3 "Предлагана цена", представена по-отделно за всяка обособена позиция. 2. Възложителят отстранява от процедурата участник, за който е налице една или повече от предпоставките на чл. 69, ал. 1 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходните три финансово приключили години – 2011, 2012 и 2013г. 2. Информация за общия и специфичен оборот, реализиран от участника през предходните три финансово приключили години – 2011, 2012 и 2013г. 3.Удостоверение/удостоверения от банка/банки, издадено/и през 2014г., за наличие на финансов ресурс или за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер на 300 000 лв.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е реализирал общ оборот през последните три финансово приключили години /2011, 2012 и 2013г./ в общ размер за трите години в размер на 4 500 000 лв. /четири милиона и петстотин хиляди лева/. 2. Участникът следва да е реализирал специфичен оборот от услуги, със сходен предмет на настоящата поръчка през последните три финансово приключили години /2011, 2012 и 2013г./ в общ размер за трите години в размер на 2 500 000 лв. /два милиона и петстотин лева/. Под "специфичен оборот" се разбира оборот от предоставяне на услуги в областта на общественото/ресторантьорско хранене. 3. Участникът, следва да разполага с финансов ресурс или да има достъп до кредитна линия в размер на 300 000 /триста хиляди/ лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за осъществявана дейност с предмет, сходна на предмета на настоящата поръчка, през последните три години, считано до датата на подаване на офертата. 2. Документ/и за въведена система НАССР в обекта/ите, в който/които е осъществявана дейността по предоставяне на услуги в областта на общественото и/или ресторантьорско хранене през предходния тригодишен период. Документът/ите за въведена система НАССР трябва да обхваща/т целия предходен тригодишен период, считано до датата на подаване на офертата. 3. Списък на екип от специалисти, който ще участва при изпълнение на поръчката. 4. Документи, доказващи притежаваното от екипа образование, квалификация и опит. Представят се: автобиографии, дипломи, удостоверения, сертификати, копие на трудови/осигурителни книжки, референции или други документи, доказващи съответствието на предложения екип от специалисти с минималните изисквания на Възложителя. 5. Декларация за изразена готовност за наемане по трудово правоотношение на поне половината от работещия в кухненско-ресторантьорската база на Възложителя персонал. 6. Декларация за готовност в определения от ЗОП едномесечен срок за сключване на договор за изпълнение на поръчката да въведе системата НАССР.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има опит в предоставяне на услуги с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през предходните три години, считано до датата на подаване на офертата. През тези три години следва да е осъществявал дейност в обект/и, регистриран/и като обект/и за предоставяне на услуги в областта на общественото и/или ресторантьорско хранене. 2. Обектът/ите по т. 1 следва да са работили при въведена система НАССР, през целия предходен тригодишен период, считано до датата на подаване на офертата. 3. За изпълнение на поръчката участникът трябва да осигури екип от специалисти, който да се състои от минимум: Управител и главен готвач. 4. Специалистите следва да притежават образователна и професионална квалификация, отговаряща на предмета на обществената поръчка и минимален опит в областта на храненето, както следва: - За управителя – минимум 10 години опит в управление на обекти за обществено и/или ресторантьорско хранене. - За главния готвач – минимум 7 години опит в приготвяне на храна в обекти за обществено и/или ресторантьорско хранене. 5. Да има възможност за наемане по трудово правоотношение на поне половината от работещия в кухненско-ресторантьорската база на Възложителя персонал. 6. Да има възможност в определения от ЗОП едномесечен срок за сключване на договор за изпълнение на поръчката да въведе системата НАССР.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Икономическа оценка; тежест: 50
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3.6 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документацията за участие, като цената на документацията е 3.60 /три лева и шестдесет стотинки/ с включен ДДС, платими в брой в счетоводството на МБАЛ „Токуда Болница София” АД (8-ми етаж) всеки работен ден от 09.00 до 10.00 часа и от 15.00 до 16.00 часа или по банков път по следната банкова сметка на МБАЛ „Токуда Болница София” АД при „Токуда Банк” АД; Банков код BIC: CREXBGSF; Банкова сметка IBAN: BG20CREX92601010509400. В документа за внасяне на сумата да се посочи предмета на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. Никола Вапцаров 51Б,"Конферентна зала", ет. 9

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. В техническата оценка, посочена в т. IV.2.1. от настоящото обявление, ще бъде извършвана оценка на предложена Концепция за реализиране на дейността, съответстваща с изискванията на Възложителя /по двете обособени позиции/ и Предложение за асортимент /само по обособена позиция 2/. 2. В икономическата оценка, посочена в т. IV.2.1. от настоящото обявление, ще бъде извършвана оценка на предложен процент намаление от максималната обща цена на всяка диета, определена от Възложителя по обособена позиция № 1 и предложен процент намаление от обявените цени в обектите, ползвани от изпълнителя, за персонала на Болницата и други работещи от групата "Токуда".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите на МБАЛ "Токуда Болница София" АД
1) Кратко описание

Приготвяне и разливане на храна по определени диети на пациентите на МБАЛ "Токуда Болница София" АД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15894200

Описание:

Приготвени ястия

3) Количество или обем

Приготвяне и разливане на храна по 47 менюта, за около 450 пациенти среднодневно.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1794000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на готвена и пакетирана храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД
1) Кратко описание

Предоставяне на готвена и пакетирана храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Предоставяне на храна и напитки за персонала на МБАЛ "Токуда Болница София" АД, имащи право на безплатна храна по реда на Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки срещу около 7 500 купона.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
600000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване