Версия за печат

00589-2014-0013

BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл.”Св.Иван Рилски” №1А, За: инж. Иван Искренов, ст.ю.к. Йоана Донкова, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684234; 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 603890; 076 684308

Място/места за контакт: Община Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изготвяне на 16 броя технически/работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти, съгласно проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период” Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021“ по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Касае се за изготвяне на 16 броя технически/работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти, съгласно проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”,Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021“. Услугата за изпълнение на обществената поръчка обхваща изработването на всички работни проекти, както следва: Обособена позиция 1:„Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих – 4 обекта Обект 1: Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада (Конното) Обект 4: Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, кв. 6 – ІІ етап Обект 5: Благоустрояване на кв. „Тева” – изграждане на зони за социални контакти и отдих, алеи, тротоари и др. Обект 7: Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви (Войниковец) Обособена позиция 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост Обект 2: Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар” Обект 3: Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. Искър /ул. „Струма”/ Обособена позиция 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост Обект 8: Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура - 5 подобекти: 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, 8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”, 8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” Обект 9: Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал 9.2 ЦДГ №15 „Райна Княгиня” Обект 10: Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом Обект 11: Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора Обособена позиция 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР (кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала) - Обект 6

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71241000

Описание:

Архитектурно проектиране
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на Изготвяне на 16 броя технически/работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти, Максимален финансов ресурс – 301 400 лв. без ДДС. ОП №1 „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих 112 600,00 без ДДС, в т.ч.: Обект 1 Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада 22 600,00 лв.;Обект 4 Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, ІІ етап 30 000,00 лв.; Обект 5 Благоустрояване на кв. „Тева”. 30 000,00 лв.;Обект 7 Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви - 30 000,00 лв.; ОП 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост - 50 000,00 без ДДС, в т.ч.: Обект 2 Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар”-25 000,00 лв.; Обект 3 Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. Искър /ул. „Струма”/ 25 000,00 лв; ОП 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост - 108 800,00 без ДДС, :Обект 8. Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура: подобекти - 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 15 000,00 лв.;8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 13 000,00 лв.; 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда -5 500,00 лв.;8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”,7 800,00 лв.;8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” -4 000,00 лв. Обект 9. Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал -7 500,00 лв.;9.2. ЦДГ №15 „Райна Княгиня”6 000,00 лв.;Обект 10 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом 20 000,00 лв.;Обект 11 Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора “-30 000,00 лв.ОП 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР - Обект 6 - 30 000,00 без ДДС:Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет като цяло за обособената позиция и по отделни обекти и подобекти. Ценовото предложение включва пълния обем дейности по ТС, като при формиране на общата цена и съответно цената по отделните обекти не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и/или по някое от обекти и подобекти, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата. Срокове за изпълнение по обособени позиции: За ОП № 1: не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо, в т. ч. и срок за приемане на работата и издаване на всички придружаващи документи по ЗУТ Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 3 етапа За ОП № 2: Срокът за изпълнение е не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на от датата на получаване на известие от Възложителя за започване на работа. Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 2 етапа. За ОП № 3: Срокът за изпълнение е не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на получаване на известие от Възложителя за започване на работа. Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 3 етапа. ОП № 4: Срокът за изпълнение е не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на получаване на известие от Възложителя за започване на работа. Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 2 етапа.

Прогнозна стойност без ДДС
301400 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Размер на гаранцията за участие: Обособена позиция №1 :„Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих – 4 обекта 1126,00 лв. (хиляда сто двадесет и шест лева) Обособена позиция 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост – 2 обекта 500,00 лв. (петстотин лева) Обособена позиция 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост - 4 обекта с общо 7 подобекта 1088,00 лв.(хиляда осемдесет и осем лева) Обособена позиция 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР 300,00 лв.(триста лева) Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG49CECB97908460879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. В случай че участник кандидатства за повече от една обособена позиция, гаранцията за участие се представя за всяка обособена позиция поотделно.В гаранцията за участие следва да бъде посочена обособената позиция, за която участникът кандидатства. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG49CECB97908460879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013.Плащанията се извършват по следната схема, в зависимост от етапите на изпълнение по обособени позиции: За обособена позиция 1,2,3, както следва: •Авансово плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента/ в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. •1-во междинно плащане – в размер на 15% /петнадесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работните проекти по Етап 1 и представане на фактура. •2-ро междинно плащане – в размер на 15% /петнадесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работните проекти по Етап 2 и представане на фактура. •Окончателно плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след издаване на разрешение за строеж на всички обекти, включени в обхвата на договора и представяне на фактура. За обособена позиция 4: •Авансово плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента/ в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. •междинно плащане – в размер на 30% /тридесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работния проект по Етап 1 и представане на фактура. •Окончателно плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след издаване на разрешение за строеж за представяне на фактура. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложените образци на Договора за услуга за всяка обособена позиция– Приложение №№ 14а, 14б, 14в, 14г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://pernik.bg/obshhestveni-porchki. от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Участниците, които желаят, могат да я изтеглят безплатно от посочения интернет адрес. Датата и часът за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявен на сайта на Община Перник http://pernik.bg/obshhestveni-porchki - чрез изрично съобщение.До 10 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите всяко лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен срок от постъпване на искането, като изпраща своя отговор до лицето задало въпроса и едновременно с това публикува отговорите на следния адрес http://pernik.bg/obshhestveni-porchki, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, публикувана на горния адрес.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отн-е на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП и чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 т.1, т.2а, предл. първо, т. 3 от ЗОП и чл. 3 т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, води до отстраняване на участник в процедурата. Участниците представят: 1) Подр. списък на документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е Ф.Л. (при участник, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в официален превод). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.; 3) Доказателства за изпълнение на иконом. и фин. изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4)Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн. възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Миним.изисквания за техн.възможности и квалификация;5)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а предл.първо, т. 3 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декл-ия за ползване на подизпълнител/и, с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им; 7) Декл-я – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо) с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява, както и дела на участието му; 8) Списък на експертите за изпълнение на поръчката, придружена с автобиографии на същите, документи, доказващи квалификация и опит и декларация за разположение; 9) Документ за гаранция за участие в процедурата;10) Оферта за изпълнение на предмета на обществ. пор. по образец; 11) Нот. зав. пълном. на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; 12) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.пор.Ако в дог.за създ.на обед.не е опр.предст.,то уч.предст. и документ, подп.от лицата в обед.,в к-то се пос.предст.;13) Декларация по чл. 3 т.8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 14) Декл-я за приемане на усл.в проекта на договор; 15) Декларация по чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП съгл. разд.VІ.3 от обявлението; 16) Плик№2 - Техн. предл. и срок за изпълн.на поръчката 17) Плик№3 - Ценово предл.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от валидна застрахователна полица „Професионална отговорност“ на основание чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, със срок на валидност не по-малко от два месеца след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите. Задължително в плик № 1 на офертата се прилага декларация/декларации в свободен текст, че лицето ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора, ако валидността на представената в офертата междувременно е изтекла – на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Застраховката следва да има минимална застрахователна сума съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 2. Декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за реализираните от участника обороти от сходни с предмета на поръчката услуги за последните три финансово приключени години (2011, 2012, 2013), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си - Приложение № 12.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да притежава сключена застраховка „Професионална отговорност“ на основание чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, със срок на валидност не по-малко от два месеца след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с проектирането. 2.Участниците трябва да имат минимален оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка общо за последните 3 /три/ финансово приключили години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко: Обособена позиция №1 „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих 330 000 лв. (триста и тридесет хиляди лева) Обособена позиция 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост 150 000,00 лв. (сто и петдесет хиляди лева) Обособена позиция 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост 320 000,00 лв.(триста и двадесет хиляди лева) Обособена позиция 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в две зони от ИПГВР - 90 000,00 лв.(деветдесет хиляди лева) * Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги свързани с: • За обособена позиция №1: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство, ремонт или рехабилитация на зони за спорт, отдих, спортни и рекреационни съоръжения. • За обособена позиция №2: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство, ремонт или рехабилитация на републиканска пътна мрежа, общинска пътна мрежа или улична мрежа и прилежащите им площи, изграждане или ремонт на улично осветление, изграждане или ремонт на пътни съоръжения. • За обособена позиция №3: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство и изграждане на сгради, ремонт или реконструкция на сгради на населените места. • За обособена позиция №4: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна –изграждане или ремонт на улично осветление. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да докаже реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за всяка от обособените позиции. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи, доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка по член 51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите - Приложение № 13 с приложени референции (препоръки) за добро изпълнение включват информация за възложителите, предмета на договора, стойността и обема на услугата, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Справка декларация за техническия екип по образец / Приложение № 16/, придружени от професионални автобиографии на експертите/ Приложение № 17/, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката /Приложение № 18/.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил успешно за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му за всяка обособена позиция 1 (един) изпълнен договор, *сходен с предмета на настоящата поръчка, със съответно относими към него препоръка/референция за добро изпълнение за изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа или работна;* Под договори, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира договори за услуги свързани с:За ОП №1: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство, ремонт или рехабилитация на зони за спорт, отдих, спортни и рекреационни съоръжения.За ОП №2: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново с-во, ремонт или рехабил. на реп. пътна мрежа, общ. път. мрежа или улична мрежа и прилежащите им площи, изграждане или ремонт на ул.. осветление, изграждане или ремонт на пътни съоръжения.За ОП №3: изготвяне на инвест.. проекти във фаза или технич.. или работна – за ново с-во и изграждане на сгради, ремонт или реконстр.. на сгради на нас.. места.За ОП №4: изготвяне на инвестиц.. проекти във фаза или техн. или работна –изграждане или ремонт на ул. осветление.Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. 2. Участникът следва да разполага мин. със следните техн. лица, притежаващи съотв. проф.квалиф.:За ОП 1 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект общо за всички обекти) включващ специалист проектант по съответната част; „Архитектурна“ ; „Конструктивна“; „Технологична“ ; „Пътна“; „ВиК“; „Електрическа“; „Геодезия“; „Паркоустр. и благоустр.“ ; „ВОД“ и „ОД“ ; „ПБЗ“ ;„Пож. безопасност“ ;Мин.изискв.за всеки проектант.Квалиф. и умения: Висше образование степен „магистър“ в съотв. област или еквивалентна; Валидна пълна проект. правосп. съгл. чл.230 от ЗУТ; Специф. проф. опит в проектирането на минимум 1 (един) обект от парк. инфра-ра, *сходен с предмета на ОП по съответната част на проектирането; за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и/или изготвяне на КС по съответната част на проектирането. * Под опит, сходен с предмета на ОП, да се разбира: изготвяне на инвест. проекти във фаза или технич. или работна – за ново с-во, ремонт или рехабил. на зони за спорт, отдих, спортни и рекреационни съоръжения. Ръководител на екипа следва да бъде: Ландшафтен архитект с образователно-квалиф. степен “Магистър”, спец. проф. опит (като проектант) минимум 3 години. Да притежава пълна проект.. правоспособност. За ОП 2 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект общо за всички обекти) включващ специалист проектант по съответната част: „Пътна“ , „Конструктивна“, „Инженерна геология и хидрогеология“, „ВиК“, „Електрическа“, „Геодезия“, „ВОД“ и „ОД“, „ПБЗ“. Мин. изисквания за всеки проектант:Квалиф. и умения: Висше образование степен „магистър“ в съотв. област или еквивалентна;Пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ;Специф. проф. опит; в проектирането на минимум 1 (един) обект от транспорт. техническа инфр-ра, *сходен с предмета на ОП по съответната част на проектирането;за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част от проектирането;* Под опит, сходен с предмета на ОП, да се разбира: изготвяне на инвестиц. проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство, ремонт или рехабилитация на републиканска пътна мрежа, общинска пътна мрежа или улична мрежа и прилежащите им площи, изграждане или ремонт на улично осветление, изграждане или ремонт на пътни съоръжения. Ръководител екип следва да бъде: Проектант със спец. „Пътна инфраструктура“ или еквивалентна с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специф. проф. опит (като проектант) минимум 5 години. Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ.Продължава в Раздел № VІ.3 Доп. информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - Сп; тежест: 10
Показател: Техническото предложение - Тп; тежест: 50
Показател: Финансовото предложение - Фп; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1А - Заседателна зала - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно, както и представители на представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021.

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата инф-я за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от НАП www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от МОСВ и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от МТСП на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБ, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. За ОП 3 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект общо за всички обекти) включващ специалист проектант по съответната част; „Архитектурна“; „Конструктивна“; „Технологична“ ; „ВиК“; „Електрическа“; „ОВК“; „Енергийна ефестивност“; „ПБЗ“ ; „Пожарна безопасност“. Мин. изискв. за всеки проектант: Квалификации и умения: Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна;Пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ;Специфичен професионален опит: опит в проектирането на минимум 1 (един) обект - сграда, *сходен с предмета на обособената позиция по съответната част на проектирането; за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част на проектирането. * Под опит, сходен с предмета на обособената позиция, да се разбира: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство и изграждане на сгради, ремонт или реконструкция на сгради на населените места. Ръководител екип следва да бъде: Проектант, инженер конструктор или еквивалентна с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специфичен професионален опит (като проектант) минимум 5 години. Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ. За ОП 4 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект общо за всички обекти) включващ специалист проектант по съответната част; „Електро“; „Геодезия“; „Пътна“; „ПБЗ“; „Пожарна безопасност“; Специалист „Управление на отпадъците“. Мин. изисквания за всеки проектант по ОП №4: Квалификации и умения: Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; Пълна проектантска правоспособ. съгл. чл.230 от ЗУТ; Специфичен професионален опит; опит в проектирането на мин. 1 (един) проект по съотв. част на обект, *сходен с предмета на обособената позиция по съответната част на проектирането; за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част на проектирането. * Под опит, сходен с предмета на обособената позиция, да се разбира: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – изграждане или ремонт на улично осветление. Ръководител екип следва да бъде: Проектант, ел.инженер със специалност „Ел. мрежи и системи” „Електроенергетика” или еквивалентна, с обр. –квалиф. степен “Магистър”, спец. проф. опит (като проектант) минимум 5 г. Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ. Участник, който кандидатства за повече от една ОП, трябва да предложи различни екипи от проектанти за всяка ОП по отделно. Един проектант, предложен от участник в процедурата може да участва в проектантски екип максимум за 1 ОП. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискванията за техн. възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за техн. възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители. Когато участникът е установен / регистриран извън РБ се представя списък на експертите и съотв. им специалности, съгл. закон. на държавата, където е установен / регистриран участника, а също и извадка от съответното зак-во в оригинал и задължително в превод на бълг. език, съобр. с чл. 10-11 от ЗКАИИП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от парковата инфраструктура“ – зони за отдих
1) Кратко описание

Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от парковата инфраструктура – зони за отдих: Обект 1 Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада (Конното) Обект 4 Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, кв. 6 – ІІ етап Обект 5 Благоустрояване на кв. „Тева” – изграждане на зони за социални контакти и отдих, алеи, тротоари и др. Обект 7 Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви (Войниковец)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71241000

Описание:

Архитектурно проектиране
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

3) Количество или обем

Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от парковата инфраструктура – зони за отдих: Обект 1 Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада (Конното);Обект 4 Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, кв. 6 – ІІ етап; Обект 5 Благоустрояване на кв. „Тева” – изграждане на зони за социални контакти и отдих, алеи, тротоари и др.; Обект 7 Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви (Войниковец) При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането, предмет на обществената поръчка. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържа следните части: Архитектура; Конструктивна; Технологична, Пътна, Паркоустройство и Благоустрояване; ВиК; Електрическа; Геодезия; Проект ВОД и ОД, ПБЗ; Пожарна безопасност;

Прогнозна стойност, без ДДС
112600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост
1) Кратко описание

Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от транспортната техническа инфраструктура: Обект 2 Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар” Обект 3 Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. „Струма”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71241000

Описание:

Архитектурно проектиране
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

3) Количество или обем

Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от транспортната техническа инфраструктура: Обект 2 Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар” Обект 3 Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. „Струма” . При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктноизискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането, предмет на обществената поръчка. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържа следните части: „Пътна“ ; „Конструктивна“ ;„Инженерна геология и хидрогеология“; „ВиК“ ; „Електрическа“ ; „Геодезия“;„ВОД“ и „ОД“; „ПБЗ“

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост
1) Кратко описание

Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от образователна, социална и културна инфраструктура: Обект 8 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура - 5 подобекти: 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, 8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”, 8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” Обект 9 Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал 9.2 ЦДГ №15 „Райна Княгиня” Обект 10 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом Обект 11 Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71241000

Описание:

Архитектурно проектиране
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

3) Количество или обем

Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от образователна, социална и културна инфраструктура: Обект 8 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура - 5 подобекти: 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, 8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”, 8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” Обект 9 Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал 9.2 ЦДГ №15 „Райна Княгиня” Обект 10 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом Обект 11 Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора. При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра за всеки обект в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържат следните части: „Архитектурна“; „Конструктивна“; „Технологична“; „ВиК“; „Електрическа“; „ОВК“; „Енергиййна ефестивност“; „ПБЗ“; „Пожарна безопасност“

Прогнозна стойност, без ДДС
108800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР (кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала) - Обект 6
1) Кратко описание

Изпълнителят следва да изготви работен проекти за следния обект: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР (кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала) - Обект 6

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

Изпълнителят следва да изготви работен проект за въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР - кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала. При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра за всеки обект в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържат следните части: 1. Част „ГЕОДЕЗЧЕСКА” 2. Част "АРХИТЕКТУРНА"; 3. Част “КОНСТРУКТИВНА” 4. Част “ЕЛЕКТРО” 5. Част “ПЪТНА” 6. Част “ТЕХНОЛОГИЧНА” 7. Част “ОРГАНИЗАЦИЯ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО” -проект за Временна организация и безопастност на движението, 8. Част „СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ”, съдържаща минимум: - Количествени сметки по отделните части - Количествено-стойностни сметки по отделните части - Спецификации на материалите и видовете СМР - Спецификациите не трябва да съдържат имена на фирми, конкретни модели и др. - Обобщени количествени сметки 9. План ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ И ПРОТИВОПАЖАРНА БЕЗОПАСТНОСТ Изпълнителят следва да изготви работен проект за въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР - кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала. При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра за всеки обект в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържат следните части: „Електро“; „Геодезия“; „Пътна“; „ПБЗ“; „Пожарна безопасност“; „Управление на отпадъците“

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180