00589-2014-0013
Технически редакции | ||
30.06.2014 17:16 ч. : | 30/06/2014 17:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.06.2014 17:16 ч. : | 30/06/2014 17:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Перник, пл.”Св.Иван Рилски” №1А, За: инж. Иван Искренов, ст.ю.к. Йоана Донкова, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684234; 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 603890; 076 684308
Място/места за контакт: Община ПерникИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Изготвяне на 16 броя технически/работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти, съгласно проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период” Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021“ по обособени позиции
Възлагане на обществена поръчка
Касае се за изготвяне на 16 броя технически/работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти, съгласно проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”,Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021“. Услугата за изпълнение на обществената поръчка обхваща изработването на всички работни проекти, както следва: Обособена позиция 1:„Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих – 4 обекта Обект 1: Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада (Конното) Обект 4: Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, кв. 6 – ІІ етап Обект 5: Благоустрояване на кв. „Тева” – изграждане на зони за социални контакти и отдих, алеи, тротоари и др. Обект 7: Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви (Войниковец) Обособена позиция 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост Обект 2: Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар” Обект 3: Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. Искър /ул. „Струма”/ Обособена позиция 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост Обект 8: Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура - 5 подобекти: 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, 8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”, 8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” Обект 9: Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал 9.2 ЦДГ №15 „Райна Княгиня” Обект 10: Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом Обект 11: Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора Обособена позиция 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР (кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала) - Обект 6
71220000, 71241000
Описание:
ДА
НЕ
Изготвяне на Изготвяне на 16 броя технически/работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти, Максимален финансов ресурс – 301 400 лв. без ДДС. ОП №1 „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих 112 600,00 без ДДС, в т.ч.: Обект 1 Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада 22 600,00 лв.;Обект 4 Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, ІІ етап 30 000,00 лв.; Обект 5 Благоустрояване на кв. „Тева”. 30 000,00 лв.;Обект 7 Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви - 30 000,00 лв.; ОП 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост - 50 000,00 без ДДС, в т.ч.: Обект 2 Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар”-25 000,00 лв.; Обект 3 Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. Искър /ул. „Струма”/ 25 000,00 лв; ОП 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост - 108 800,00 без ДДС, :Обект 8. Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура: подобекти - 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 15 000,00 лв.;8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 13 000,00 лв.; 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда -5 500,00 лв.;8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”,7 800,00 лв.;8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” -4 000,00 лв. Обект 9. Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал -7 500,00 лв.;9.2. ЦДГ №15 „Райна Княгиня”6 000,00 лв.;Обект 10 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом 20 000,00 лв.;Обект 11 Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора “-30 000,00 лв.ОП 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР - Обект 6 - 30 000,00 без ДДС:Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет като цяло за обособената позиция и по отделни обекти и подобекти. Ценовото предложение включва пълния обем дейности по ТС, като при формиране на общата цена и съответно цената по отделните обекти не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс и/или по някое от обекти и подобекти, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата. Срокове за изпълнение по обособени позиции: За ОП № 1: не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо, в т. ч. и срок за приемане на работата и издаване на всички придружаващи документи по ЗУТ Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 3 етапа За ОП № 2: Срокът за изпълнение е не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на от датата на получаване на известие от Възложителя за започване на работа. Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 2 етапа. За ОП № 3: Срокът за изпълнение е не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на получаване на известие от Възложителя за започване на работа. Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 3 етапа. ОП № 4: Срокът за изпълнение е не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от датата на получаване на известие от Възложителя за започване на работа. Изпълнителят предава изработените инвестиционни проекти на 2 етапа.
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Размер на гаранцията за участие: Обособена позиция №1 :„Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от паркова инфраструктура“ – зони за отдих – 4 обекта 1126,00 лв. (хиляда сто двадесет и шест лева) Обособена позиция 2: „Реконструкция и рехабилитация на обекти от транспортната техническа инфраструктура – улична мрежа, мост – 2 обекта 500,00 лв. (петстотин лева) Обособена позиция 3: Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост - 4 обекта с общо 7 подобекта 1088,00 лв.(хиляда осемдесет и осем лева) Обособена позиция 4: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР 300,00 лв.(триста лева) Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG49CECB97908460879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. В случай че участник кандидатства за повече от една обособена позиция, гаранцията за участие се представя за всяка обособена позиция поотделно.В гаранцията за участие следва да бъде посочена обособената позиция, за която участникът кандидатства. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG49CECB97908460879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника.
Финансирането е съгласно Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013.Плащанията се извършват по следната схема, в зависимост от етапите на изпълнение по обособени позиции: За обособена позиция 1,2,3, както следва: •Авансово плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента/ в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. •1-во междинно плащане – в размер на 15% /петнадесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работните проекти по Етап 1 и представане на фактура. •2-ро междинно плащане – в размер на 15% /петнадесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работните проекти по Етап 2 и представане на фактура. •Окончателно плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след издаване на разрешение за строеж на всички обекти, включени в обхвата на договора и представяне на фактура. За обособена позиция 4: •Авансово плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента/ в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. •междинно плащане – в размер на 30% /тридесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работния проект по Етап 1 и представане на фактура. •Окончателно плащане - в размер на 35% /тридесет и пет процента в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след издаване на разрешение за строеж за представяне на фактура. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложените образци на Договора за услуга за всяка обособена позиция– Приложение №№ 14а, 14б, 14в, 14г.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://pernik.bg/obshhestveni-porchki. от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Участниците, които желаят, могат да я изтеглят безплатно от посочения интернет адрес. Датата и часът за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявен на сайта на Община Перник http://pernik.bg/obshhestveni-porchki - чрез изрично съобщение.До 10 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите всяко лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен срок от постъпване на искането, като изпраща своя отговор до лицето задало въпроса и едновременно с това публикува отговорите на следния адрес http://pernik.bg/obshhestveni-porchki, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, публикувана на горния адрес.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1А - Заседателна зала - ет.1
Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно, както и представители на представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021.
Участниците могат да получат необходимата инф-я за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от НАП www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от МОСВ и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от МТСП на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБ, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. За ОП 3 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект общо за всички обекти) включващ специалист проектант по съответната част; „Архитектурна“; „Конструктивна“; „Технологична“ ; „ВиК“; „Електрическа“; „ОВК“; „Енергийна ефестивност“; „ПБЗ“ ; „Пожарна безопасност“. Мин. изискв. за всеки проектант: Квалификации и умения: Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна;Пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ;Специфичен професионален опит: опит в проектирането на минимум 1 (един) обект - сграда, *сходен с предмета на обособената позиция по съответната част на проектирането; за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част на проектирането. * Под опит, сходен с предмета на обособената позиция, да се разбира: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство и изграждане на сгради, ремонт или реконструкция на сгради на населените места. Ръководител екип следва да бъде: Проектант, инженер конструктор или еквивалентна с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специфичен професионален опит (като проектант) минимум 5 години. Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ. За ОП 4 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект общо за всички обекти) включващ специалист проектант по съответната част; „Електро“; „Геодезия“; „Пътна“; „ПБЗ“; „Пожарна безопасност“; Специалист „Управление на отпадъците“. Мин. изисквания за всеки проектант по ОП №4: Квалификации и умения: Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; Пълна проектантска правоспособ. съгл. чл.230 от ЗУТ; Специфичен професионален опит; опит в проектирането на мин. 1 (един) проект по съотв. част на обект, *сходен с предмета на обособената позиция по съответната част на проектирането; за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част на проектирането. * Под опит, сходен с предмета на обособената позиция, да се разбира: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – изграждане или ремонт на улично осветление. Ръководител екип следва да бъде: Проектант, ел.инженер със специалност „Ел. мрежи и системи” „Електроенергетика” или еквивалентна, с обр. –квалиф. степен “Магистър”, спец. проф. опит (като проектант) минимум 5 г. Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ. Участник, който кандидатства за повече от една ОП, трябва да предложи различни екипи от проектанти за всяка ОП по отделно. Един проектант, предложен от участник в процедурата може да участва в проектантски екип максимум за 1 ОП. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискванията за техн. възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за техн. възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители. Когато участникът е установен / регистриран извън РБ се представя списък на експертите и съотв. им специалности, съгл. закон. на държавата, където е установен / регистриран участника, а също и извадка от съответното зак-во в оригинал и задължително в превод на бълг. език, съобр. с чл. 10-11 от ЗКАИИП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.
30.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от парковата инфраструктура – зони за отдих: Обект 1 Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада (Конното) Обект 4 Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, кв. 6 – ІІ етап Обект 5 Благоустрояване на кв. „Тева” – изграждане на зони за социални контакти и отдих, алеи, тротоари и др. Обект 7 Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви (Войниковец)
71220000, 71241000
Описание:
Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от парковата инфраструктура – зони за отдих: Обект 1 Рехабилитация на зона за отдих в ЦГП – английска ливада (Конното);Обект 4 Рехабилитация на Парк „Митко Соколов” - Кв. „Драгановец”, кв. 6 – ІІ етап; Обект 5 Благоустрояване на кв. „Тева” – изграждане на зони за социални контакти и отдих, алеи, тротоари и др.; Обект 7 Парк на предизвикателствата – алтернативни занимания и забавления за деца и младежи, културни изяви (Войниковец) При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането, предмет на обществената поръчка. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържа следните части: Архитектура; Конструктивна; Технологична, Пътна, Паркоустройство и Благоустрояване; ВиК; Електрическа; Геодезия; Проект ВОД и ОД, ПБЗ; Пожарна безопасност;
Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от транспортната техническа инфраструктура: Обект 2 Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар” Обект 3 Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. „Струма”
71220000, 71241000
Описание:
Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от транспортната техническа инфраструктура: Обект 2 Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в кв. „Рудничар” Обект 3 Реконструкция и рехабилитация на мост над р. Струма при ул. „Струма” . При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктноизискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането, предмет на обществената поръчка. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържа следните части: „Пътна“ ; „Конструктивна“ ;„Инженерна геология и хидрогеология“; „ВиК“ ; „Електрическа“ ; „Геодезия“;„ВОД“ и „ОД“; „ПБЗ“
Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от образователна, социална и културна инфраструктура: Обект 8 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура - 5 подобекти: 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, 8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”, 8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” Обект 9 Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал 9.2 ЦДГ №15 „Райна Княгиня” Обект 10 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом Обект 11 Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора
71220000, 71241000
Описание:
Изпълнителят следва да изготви работни проекти за следните обекти от образователна, социална и културна инфраструктура: Обект 8 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност на сгради от образователната инфраструктура - 5 подобекти: 8.1. VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, 8.2. VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” – кв. Клепало, 8.3. ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, 8.4.ОДЗ №1 „Миньорче”, 8.5. ЦДГ № 8 „Изворче” Обект 9 Основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки на сгради от образователната инфраструктура -2 подобекта: 9.1 ОДЗ №9 „Калина Малина” – филиал 9.2 ЦДГ №15 „Райна Княгиня” Обект 10 Обследване на енергийна ефективност и прилагане на мерки за енергийна ефективност (основен ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки) на сграда от културната инфраструктура - Общински младежки дом Обект 11 Реконструкция и рехабилитация на сграда от социалната инфраструктура - Дентален център и на прилежащите пространства и изграждане на център от семеен тип на лица с увреждания и център за настаняване на възрастни хора. При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра за всеки обект в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържат следните части: „Архитектурна“; „Конструктивна“; „Технологична“; „ВиК“; „Електрическа“; „ОВК“; „Енергиййна ефестивност“; „ПБЗ“; „Пожарна безопасност“
Изпълнителят следва да изготви работен проекти за следния обект: Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР (кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала) - Обект 6
71000000
Описание:
Изпълнителят следва да изготви работен проект за въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР - кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала. При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра за всеки обект в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържат следните части: 1. Част „ГЕОДЕЗЧЕСКА” 2. Част "АРХИТЕКТУРНА"; 3. Част “КОНСТРУКТИВНА” 4. Част “ЕЛЕКТРО” 5. Част “ПЪТНА” 6. Част “ТЕХНОЛОГИЧНА” 7. Част “ОРГАНИЗАЦИЯ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО” -проект за Временна организация и безопастност на движението, 8. Част „СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ”, съдържаща минимум: - Количествени сметки по отделните части - Количествено-стойностни сметки по отделните части - Спецификации на материалите и видовете СМР - Спецификациите не трябва да съдържат имена на фирми, конкретни модели и др. - Обобщени количествени сметки 9. План ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ И ПРОТИВОПАЖАРНА БЕЗОПАСТНОСТ Изпълнителят следва да изготви работен проект за въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в квартали в две зони на ИПГВР - кв. Варош, кв. Драгановец, кв. Клепало, кв. Проучване, кв. Байкушева махала, кв. Твърди ливади, кв. Стара тева, кв. Тева, кв. Красно село, кв. Селото, кв. Рено, кв. Монте Карло, кв. Христо Смирненски, кв. Димова махала. При изготвянето на проектните разработки трябва да се спазват стриктно изискванията на всички нормативни документи свързани с проектирането. Проектите трябва да са в пет оригинални екземпляра за всеки обект в отделни папки и един на CD. Съдържанието на цифровия вид трябва напълно да отговаря на информацията на хартиения носител в пълен обем и да съдържат следните части: „Електро“; „Геодезия“; „Пътна“; „ПБЗ“; „Пожарна безопасност“; „Управление на отпадъците“