Версия за печат

00516-2014-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" № 3, За: Цветелина Сарандева, началник на отдел "ОП", Република България 1000, София, Тел.: 02 8101737, E-mail: tsarandeva@gli.government.bg, Факс: 02 8101760

Място/места за контакт: дирекция "'ОПУС"' отдел "ОП''

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gli.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на копирна хартия, канцеларски материали и оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" с 3 обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е еднократна или периодични доставки на хартия - не рециклирана, подходяща за двустранно и цветно копиране при работа с високоскоростни копирни машини и лазерни принтери; доставка на нови канцеларски материали, и нови и неупотребявани консумативи за разпечатваща техника, за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Обществената поръчка е с 3 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; Обособена позиция № 2: „Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; Обособена позиция № 3: „Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30192000, 30125100

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89711.07 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 583576 от 31.01.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 592237 от 17.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-78 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос"ООД ЕИК:831176328, бул. Ал.Стамболийски №84, ет.7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893134, E-mail: d.miteva@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

URL: www.officemarket.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 24000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19550 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-77 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда"
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кооперация "Панда"" ЕИК:000885099, бул."Цариградско шосе" №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hp.office1.bg, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 15000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11550.32 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-79 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда"
V.1) Дата на сключване договора
30.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98"ООД ЕИК:121798467, Бул."Христо Смирненски" №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 81000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 58610.75 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор