Версия за печат

01419-2014-0002

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 114597909

Басейнова дирекция за управление на водите в Дунавски район с център Плевен, гр. Плевен, ул. "Чаталджа" № 60, За: Румелия Петрова; Веселка Павлова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 885100, E-mail: dunavbd@bddr.org, Факс: 064 803342

Място/места за контакт: гр.Плевен, ул."Чаталджа" 60

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bd-dunav.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.bd-dunav.org/content/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.bd-dunav.org/content/profil-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ИЗГОТВЯНЕ НА ЦИФРОВ МОДЕЛ НА РЕЛЕФА ЧРЕЗ ВЪЗДУШНО ЛАЗЕРНО СКАНИРАНЕ (LIDAR) НА РАЙОНИТЕ СЪС ЗНАЧИТЕЛЕН ПОТЕНЦИАЛЕН РИСК ОТ НАВОДНЕНИЯ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на поръчката е да се изготви цифров модел на релефа чрез въздушно лазерно заснемане (LIDAR) за районите със значителен потенциален риск от наводнения в четирите района за басейново управление в България за нуждите на картиране на заплахата от наводнения като част от дейностите по проект „Разработване на планове за управление на риска от наводнения”, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/12/1.20/02/29 по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013. Изготвеният Цифров модел на релефа ще се използва като основа за дейностите по проекта за изготвяне на карти на заплаха и на риск от наводнения съгласно изискванията на Директивата за наводнения и Закона за водите. Минималният обхват на заснетата територия е 14 000 кв.км., а максималният обхват на заснетата територия е 19 170 кв.км., съгласно приложените към техническите спецификации от настоящата процедура шейп файлове, неразделна част от документацията за участие. Територията на заснемане включва райони, разположени по течението на главни и второстепенни реки в четирите района за басейново управление в България и по черноморското крайбрежие съгласно определените райони със значителен потенциален риск от наводнения (РЗПРН). Дейността на Изпълнителя обхваща, но няма да се ограничава до: 1.Планиране на заснемането 2.Калибриране и контрол на полета; изчистване на систематични грешки 3.Извършване на въздушно лазерно сканиране на определената територия и набиране на данни 4.Обработка на данните и оценка на качеството 5.Създаване на цифров модел на релефа и допълнителни цифрови продукти 6. Оценка на качеството на крайните продукти; представяне на резултатите

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71354200

Описание:

Услуги на въздушната фотограметрия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката предвижда изготвяне на цифров модел на релефа чрез въздушно лазерно заснемане (LIDAR) на райони със значителен потенциален риск в четирите района за басейново управление в България. Заснетата територия трябва да бъде не по-малко от 14000 кв.км. и не повече от 19 170 кв. км., съгласно приложените към техническите спецификации от настоящата процедура шейп файлове, неразделна част от документацията за участие, и включва райони със значителен потенциален риск от наводнения (РЗПРН), разположени по течението на главни и второстепенни реки в четирите района за басейново управление в България и по черноморското крайбрежие. Изпълнителят трябва да извърши всички необходими действия за съгласуване на дейностите по въздушното лазерно сканиране съгласно изискванията на Наредба No РД-02-20-16 от 5.08.2011г. на МРРБ и да предприеме необходимите действия за декласификация на материалите от заснемането. Изпълнителят следва да изпълни всички изисквания за гарантиране на индустриалната сигурност при изпълнение на поръчката, съгласно действащото законодателство. Основните дейности по изпълнение на поръчката включват: 1. Планиране на полета и на заснемането съобразно описаните в техническите спецификациии приложените шейп файлове параметри на заснемане 2. Създаване на мрежа от наземни опорни и контролни точки с разположение и гъстота, осигуряващи качественото изпълнение на задачата 3. Извършване на въздушно лазерно сканиране на определената територия и набиране на данни с необходимата плътност /гъстота на точките за цялата територия, предмет на заснемането. Не се допускат участъци с липсваща информация в крайния продукт. 4. Обработка на данните, в т.ч.: премахване на всички данни, които са резултат от систематични или случайни грешки и не формират физическия терен; премахване от крайния продукт на всички точки, които представляват класове обекти, различни от земната повърхност – сгради, дървета и др; обработка на линиите на прекъсване; георефериране и трансформация с цел представяне на крайните резултати в изискуемите референтни системи (ETRS89/ WGS84; вертикална система EVRS2007/Балтийска ) 5 Оценка на качеството и точността на данните - Данните, получени в резултат на заснемането трябва да отговарят на следните изисквания за позиционална точност: Вертикална точност - не по-лоша от 15 см ; Хоризонтална точност – не по-лоша от 50 см. Точността на заснетите данни се определя чрез средно-квадратичната грешка (RMSE). При констатирани неточности и отклонения, Изпълнителят следва да извърши за своя сметка всички необходими корекции и евентуални доработки 6. Създаване на крайни продукти : А. Задължително изискуеми - 1.LIDAR–облак от точки на релефа - формат ASCII и/или ESRI shape; 1. Цифров височинен модел на релефа (DEM)- формат ESRI grid ;размер на клетката 2 м; 3. Класифициран облак от точки - Формат - ASCII и/или ESRI shape Б. Допълнителни/опционални-1. Цифров модел на терена (DTM), формат - ESRI grid ; клетка 2 м; 2.TIN-модел на релефа 3.Речни участъци в територията на заснемане ,Формат – ESRI shape;4. Цифров модел на релефа - hillshade - ESRI raster ; 7. Представяне на резултатите - Всички цифрови данни, трябва да бъдат представени на магнитен/оптичен носител – HDD или DVD. Данните за отделните райони за басейново управление се представят на отделни физически носители. Пълният обхват на дейностите е описан в Техническите спецификации- неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.

Стойност, без да се включва ДДС
6119990 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

10

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - представя се в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя или б) банкова гаранция в полза на Възложителя съгласно образеца от документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 10 000 (десет хиляди) лева. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане, съответно в банковата гаранция, изрично се посочва наименованието на поръчката.При избор на гаранция за участие - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на БДУВДР: Банка: УниКредит Булбанк - клон Плевен; IBAN: BG26UNCR96603366268618; BIC: UNCRBGSF. Когато участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да е безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни, считано от крайния срок за представяне на оферти съгласно настоящото обявление. Условията по Банковата гаранция трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедурата. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни, считано от крайния срок за представяне на оферти съгласно настоящото обявление. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител на банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на БДУВДР: Банка: УниКредит Булбанк - клон Плевен,IBAN: BG26UNCR96603366268618, BIC: UNCRBGSF. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, и че срокът на същата изтича не по-малко от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименование на договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия на плащане Плащанията по договора се извършват по банков път, в български лева, при спазване на реда и условията на договора за изпълнение. Настоящата поръчка предвижда авансово плащане, две междинни плащания и окончателно плащане. 1.Авансово плащане Авансовото плащане е в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора. Изпълнителят представя на Възложителя фактура в оригинал за авансово плащане в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на получаване на писмо от Възложителя за приемане на Встъпителния доклад. Авансовото плащане е платимо до 30(тридесет) календарни дни от датата на получаване на фактурата за авансово плащане от Възложителя. 2. Междинни плащания Междинните плащане са две и са в размер на 25 /двадесет и пет/% от стойността на договора всяко. Изпълнителят представя на Възложителя фактура в оригинал за междинно плащане в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на получаване на писмо на Възложителя за приемане на съответния междинен доклад. Междинните плащания са платими до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на фактурата за междинно плащане от Възложителя. 3.Окончателно плащане Окончателното плащане е в размер на 30 (тридесет)% от стойността на договора. Изпълнителят представя на Възложителя фактура за окончателното плащане в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на получаване на писмо на Възложителя за приемане на финалния доклад. Окончателното плащане е платимо до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на фактурата за окончателно плащане от Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обществената поръчка е обект по реда на общите изисквания за гарантиране на индустриалната сигурност. Договорът за изпълнение на настоящата обществена поръчка ще бъде сключен и ще се изпълнява при условията на чл. 95, ал. 1 и ал. 4 от ЗЗКИ в съответствие с Наредбата за общите изисквания за гарантиране на индустриалната сигурност. Нивото на класификацията за сигурност на информацията, до която изпълнителят ще има достъп при изпълнение на договора е „Поверително” на основание т. 5 и т.18,раздел І от Приложение №1 към чл.25 от ЗЗКИ. Изпълнителят следва да е в състояние да изпълни изискването на чл.96 от ЗЗКИ във връзка с чл.178 от ППЗЗКИ. Декласификацията на материалите ще се извършва в съответствие със ЗЗКИ и Наредба №РД-02-20-16/05.08.2011 г. на МРРБ за планирането, изпълнението, контролирането и приемането на аерозоснемане и на резултатите от различни дистанционни методи за сканиране и интерпретиране на земната повърхност. Класифицирана информация между Възложителя и Изпълнителя няма да се обменя. Изискуемите документи по Закона за защита на класифицираната информация /ЗЗКИ/ са описани в настоящето обявление, а мерките за защита на класифицираната информация и приложимата законодателна рамка са посочени в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик №1 „Документи за подбор”- съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; 2.Писмо към офертата с име на участника и срок на валидност на офертата; 3.Административни сведения; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка; 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия за участие в процедурата и всички условия и действащи технически норми и стандарти, които се отнасят до изпълнението на поръчката, в случай, че същата му бъде възложена; 6.Регистрационни документи на участника: копие от документ за регистрация и актуално състояние или ЕИК съгл.чл. 23 от ЗТР-за участник юридическо лице или едноличен търговец, регистриран в Търговския регистър към Агенция по вписванията; копие на документ за регистрация на чуждестранното лице съобразно националното му законодателство, представен в официален превод-за юридическо лице, което не е регистрирано в България; копие на документ за самоличност-за участник физическо лице; 7.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал на вносна бележка или на банкова гаранция; 8.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д” и ал. 2, т. 2а (предложение първо), т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП и за липса на обстоятелства предвидени в чл. 106,ал. 1, чл. 107 ал.1 и чл.109 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Съвета на ЕС, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регл.(ЕО,Евратом)№1605/2002 на Съвета – Образец № 5б. При наличие на обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1, т. 2а (предложение първо), 3,4 и 5 и декларираните обстоятелства по чл. 47 ал. 1 т.1 б. „а-д” и чл. 47, ал. 5, участникът ще бъде отстранен.; 9.Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 10.Декларация от член на обединение- Не участва в друго обединение; всички членове са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, представляващият е упълномощен да задължава, да получава указания, няма да представя самостоятелна оферта; 11. Доказателства за икономически и финансови възможности, съгласно посоченото в поле III.2.2.на настоящото обявление; 12.Доказателства за технически възможност за изпълнение на поръчката, съгласно поле III.2.3 на настоящото Обявление; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 14. Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие; 15. Документ, подписан от лицата в обединението, с който се упълномощава едно лице да подаде офертата и да подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението за създаване на обединението); 16.Декларация за участието на подизпълнители, включително дела на тяхното участие и вида на работата им; 17.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 18. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 19. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 20.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.3.1. ЕИК или Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите (за юридически лица, които не са посочили ЕИК и за които данните не са налични в Търговския регистър) за последните 3 (три) финансови години: 2011, 2012 и 2013, в зависимост от датата, в която участникът е учреден или започнал дейността си, подписани и подпечатани (за лицата, които притежават печат) на всяка страница- ако публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; копие от годишни данъчни декларации и/или съответните документи, доказващи дохода на физическо лице (когато участникът е физическо лице). 1.3.2.Информация за общия оборот, оборот от сходни услуги и за годишния финансов резултат на участника за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, в която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец № 8;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.3.1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот от дейността си за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 9 000 000 (девет милиона) лева. 1.3.2. Участникът трябва да има оборот от изпълнени договори със сходен предмет* общо за предходните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева. Забележка: За целите на настоящата поръчка, под договори със сходен предмет следва да се разбират договори за изготвяне на цифров модел на релефа чрез въздушно лазерно сканиране (LIDAR) или чрез други дистанционни методи на заснемане. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно дела на участие на всеки подизпълнител, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с основни договори за сходни услуги, които участникът е изпълнил през последните 3 години считано от крайния срок за подаване на оферти, с посочени: предмет на договора, цена (стойност изпълнена от участника), място, срокове на изпълнение и клиенти. Към списъка се прилагат копия от препоръки за добро изпълнение за договори през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на оферти в настоящата процедура, с предмет сходен на предмета на настоящата процедура, с посочени лица за контакти, телефон и адрес. От препоръките трябва да е ясно: стойност на договора, срока на изпълнение, предмета и страните по него; 2. Копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 с обхват дистанционни изследвания; лазерно заснемане, създаване на цифрови модели и ГИС-приложения или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в посочените области. 3. Списък на ключовите експерти - Образец № 14; - Професионални автобиографии на ключовите експерти (Образец № 15) и доказателства към тях: За доказване на съответствие с изискванията участникът представя за всеки експерт документи, доказващи образование, квалификация и професионален опит – професионална автобиография, копия от дипломи, сертификати, трудови книжки, списък на изпълнени договори, съдържащ информация за предмета на договора и вида на извършената дейност, препоръки или еквивалентни документи удостоверяващи представената в списъка и професионалната биография информация. - Декларации за разположение на ключовите експерти и липса на конфликт на интереси с Възложителя (Образец № 16); 4. Не се изискват списък с имена и доказателства за квалификацията на други експерти, които участникът ще използва. 5. Документи доказващи правото на участника да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката – в случаите, когато е приложимо. 6. Валидно свидетелство за авиационен оператор съгл. чл. 2 от раздел I от Наредба № РД-02-20-16 от 5 август 2011г. на МРРБ или договор с авиационен оператор. В случай че се представя чуждестранно свидетелство за авиационен оператор, то същото трябва да бъде потвърдено от Главна Дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация” съгл. чл.2 ал.3 на Наредбата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за обединението като цяло; 7. Валиден сертификат за сигурност на автоматизираните информационни системи и мрежи съгласно изискванията на глава шеста, раздел V от ЗЗКИ. Сертификатът се представя за обединението като цяло. Участниците, регистрирани в държава, с която РБългария има сключено споразумение в областта на защита на класифицираната информация може да представят еквивалентен сертификат съгласно действащото законодателство; 8. Валиден сертификат на Регистратура за класифицирана информация /РКИ/ с уникален ИН. Представения сертификат да удостоверява, че участникът има оборудвана, сертифицирана и работеща регистратура за класифицирана информация с минимално ниво „поверително". Сертификатът се представя за обединението като цяло. Участниците – чуждестранни лица, регистрирани в страни с които РБългария има сключен международен договор за защита на класифицираната информация представят сертификат, издаден съгласно националните закони и подзаконови актове на съответната страна и приложими, съгласно българското законодателство. 9.Валидно Удостоверение за сигурност /УС/ с ниво на достъп до класифицирана информация „поверително” или по-високо. Участниците - чуждестранни лица трябва да представят и потвърждение на Удостоверението за сигурност по реда на чл. 177 от ППЗЗКИ. В случай, че участникът е обединение Удостоверения и потвърждения се представят за всеки от членовете на обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил успешно през последните три години, считано от крайния срок за подаване на оферти, минимум един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. За успешно изпълнен се счита договор, по който има одобрен финален доклад или друг равностоен документ. 2. Участникът трябва да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството (ISO 9001 или екв.) с обхват дистанционни изследвания; лазерно заснемане, създаване на цифрови модели и ГИС-приложения или еквивалентен. 3. Участникът следва да разполага с екип от експерти включващ минимум следните ключови експерти: а) 1.Ръководител на проекта,който -притежава висше икономическо или техническо образование, степен „магистър”; -притежава най-малко 10г. професионален опит, от които минимум 5г. опит в областта на аерозаснемане или други дистанционни методи на сканиране и интерпретиране на земната повърхност; -е участвал в минимум два успешно завършени проекта,със сходен предмет на дейност. б) 2.Експерт по планиране и изпълнение на полетите,който -притежава висше авиационно или техническо образование, степен „магистър”; -има общ професионален опит по специалността не по-малко от 5г.; -е участвал като в екип за изпълнение на минимум един проект, с предмет въздушно лазерно сканиране или аерозаснемане. г) Експерт по геодезия, който -притежава висше геодезическо образование, степен „магистър”; -притежава общ професионален опит по специалността не по-малко от 5 г; -притежава практически опит по създаване и поддържане на геодезични мрежи и определяне на координати чрез GNSS; геодезични измервания и трансформации -е участвал в минимум един проект, свързан със създаване на цифров модел на релефа д) Експерт по Географски информационни системи (ГИС), който -притежава висше образование и квалификация по ГИС; -има общ професионален опит по специалността не по-малко от 5 г. -притежава практически опит по прилагане на географски софтуер; по поддържане и обработка на данни в ГИС; създаване на цифров модел на релефа(ЦМР); създаване в ГИС-среда на производни продукти от наличен ЦМР -е участвал в минимум един проект, свързан със създаване на ЦМР е) Експерт по контрол на качеството, който -притежава висше техническо, математическо или еквивалентно образование, степен „магистър”; -притежава минимум 2 год. практически опит по обработка и оценка на качеството на данни от дистанционни измервания -е участвал като експерт по обработка на данни или по контрол на качеството на данните в не по-малко от два проекта със сходен предмет; Забележка: За успешно завършен се счита проект, по който има одобрен финален доклад или друг равностоен документ 4. Участникът може да използва и други експерти за изпълнението на поръчката, с образование и професионален опит, съответстващи на предмета на поръчката. Не се поставя изисквание за включване на имената на тези експерти в офертата. 5. Участник може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица, като представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. 6. Участникът трябва да притежава валидно свидетелство за авиационен оператор съгл.чл. 2 от раздел I от Наредба No РД-02-20-16/5.08.2011г. на МРРБ, или да има сключен договор с авиационен оператор. Чуждестранно свидетелство за авиационен оператор трябва да бъде потвърдено от Главна Дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация” съгл. чл.2 ал.3 на Наредбата. 7. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за сигурност на автоматизираните информационни системи и мрежи, предназначени за създаване, обработка, съхраняване и пренасяне на класифицирана информация съгласно изискванията на глава шеста, раздел пет от ЗЗКИ. 8. Участникът трябва да притежава валиден сертификат на Регистратура за класифицирана информация /РКИ/ с уникален ИН. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка Кi с максимално възможни 100 точки; Ki = (Аi/Аmax )*50 + (Vmax/Vi)*15 + D1i + D2i +D3i +D4i ; където: Аi е обща площ на заснемане, предложена от даден участник(i); Аmax е най-голямата площ на заснемане, предложена от участниците; Vmax е най-висока вертикална точност, предложена от участниците; Vi е вертикална точност, предложена от дадения участник; D1-D4 са предложени от участника допълнителни/опционални продукти съгласно техническото задание : D1- Класифициран облак от точки с тежест 12 т.; D2 - TIN-модел на релефа на земната повърхност с тежест 8т; D3 - Речни участъци в територията на заснемане с тежест 12 т; D4- Цифров модел на релефа - hillshade (Shaded DEM) с тежест 3 т. ; тежест: 50
Показател: Ценова оценка Ц i = (Ц min / (Цпi ) *100; където:Ц min - най-ниска предложена цена от всички оферти; Цпi - предложената от участникa цена; тежест: 30
Показател: Тi = (Т min/ТПi )*100, където: Т min - най-кратък предложен срок от всички оферти (в месеци); ТПi – предложен от участникa срок ; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Плевен, ул."Чаталджа" 60; зала 7 /седми/ етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/12/1.20/02/29 по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г." .

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3 Изисквано минимално/ни ниво/а: 9. Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за индустриална сигурност /УС/ с ниво на достъп до класифицирана информация „поверително” или по-високо. УС на чуждестранни лица трябва да е потвърдено по реда на чл. 177 от ППЗЗКИ в случай че е издадено от компетентен орган в страната, в която чуждестранното лице е регистрирано. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители се прилага чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Всички документи, които са на език, различен от български, се представят в превод, а регистрационните документи по чл. 56, ал. 1,т.1 от ЗОП, които са на език, различен от български, се представят в официален превод по смисъла на §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техническа оферта, изготвена по Образец№ 17 с посочен срок за изпълнение и Приложение 1 към него. Плик №3 „Предлагана цена” съдържа Ценова оферта – Образец№ 18. Не се приемат варианти на офертите. Офертата следва да бъде номерирана на всяка страница. Номерирането е самостоятелно за всеки от пликовете – Плик №1, Плик №2 и Плик №3. Офертата се представя на хартиен носител, а техническата оферта (Образец№ 17 и Приложение 1 към него) се представя и на електронен носител (CD),поставен в Плик №2 заедно с хартиения екземпляр.Трите плика се запечатват в един общ непрозрачен плик, който се надписва по следния начин: ОФЕРТА До Басейнова дирекция за управление на водите в Дунавски район гр. Плевен 5800,ул. "Чаталджа" № 60,За участие в открита процедура с предмет: "Изготвяне на цифров модел на релефа чрез въздушно лазерно сканиране (LIDAR) на районите със значителен потенциален риск от наводнения". (име на участника )(пълен адрес за кореспонденция)(лице за контакт, телефон, факс и електронен адрес). Върху плика не се поставят никакви други обозначения и не се полагат никакви други фирмени печати и знаци. В случай, че участникът участва в настоящата обществена поръчка като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие и следва задължително да съдържа посочване на Възложителя и на процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; е определен представляващ обединението за целите на поръчката, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаването на офертите. Възложителят не изисква създаване на юридическо лице при избран изпълнител обединение. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора (споразумението) за създаване на обединението. Общата оценка (Оi) на даден участник i се определя от техническата оценка (К), ценовата оценка (Ц) и оценката за срок на изпълнение (T) на предложението и се изчислява по формулата: Оi = 0.5Кi+ 0.3.Цi + 0.2Тi Срокът за получаване на оферти е съобразен с чл. 64, ал. 3 от ЗОП и пълната документация по поръчката е достъпна в електронен вид от датата на публикуване на настоящото обявление по електронен път на интернет страницата на възложителя в профила на купувача на интернет адрес: http://www.bd-dunav.org/content/profil-na-kupuvacha/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ