Версия за печат

00081-2014-0038

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Стефан Манзурски, България 9000, Варна, Тел.: 052 820830, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.varna.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка, монтаж, инсталиция, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на: - мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор в комплект с верификационна, планираща и локална мрежа за обмен на лъчетерапевтична информация с технологично оборудване за въвеждане на системата в експлоатация; - компютърен томограф със софтуер за симулация на лъчелечението; - дозиметрична апаратура.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков – Варна” ЕООД
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж, предварително изпитване, калибровка, обучение за работа и гаранционна поддръжка на медицинска апаратура“ за нуждите на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков – Варна” ЕООД Предвижда се доставка, монтаж, инсталиция, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на: - мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор в комплект с верификационна, планираща и локална мрежа за обмен на лъчетерапевтична информация с технологично оборудване за въвеждане на системата в експлоатация- 1 бр. - компютърен томограф със софтуер за симулация на лъчелечението- 1 бр. - дозиметрична апаратура

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 31643100, 33115000, 33190000

Описание:

Медицинско оборудване
Линейни ускорители
Уреди за томография
Различни медицински уреди и изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация: - мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор в комплект с верификационна, планираща и локална мрежа за обмен на лъчетерапевтична информация с технологично оборудване за въвеждане на системата в експлоатация- 1 бр. - компютърен томограф със софтуер за симулация на лъчелечението- 1 бр. - дозиметрична апаратура

Стойност, без да се включва ДДС
3200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

240

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1) Гаранцията за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие е определена при спазване на изискванията на чл.59, ал.2 от ЗОП и следва да се представени като парична сума или банкова гаранция в размер на 30 000 лв. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.22,ал.2 от документацията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение всеки договор в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, която следва да се внесе от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранциите за участие и изпълнение с платежно нареждане към бюджет по международен IBAN BG63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – Община Варна в “Централна Кооперативна Банка” АД – Варна. Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна, Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5. (8) Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 60 дни след изтичане срока на договора за изпълнение. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се заплаща, както следва: 1. авансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора; 2. окончателно плащане – в размер на останалата част от цената, платима в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на приемо-предавателен протокол за доставка, изпълнение на монтажните работи и инсталация, проведено обучение за работа и оригинална фактура за дължимата сума. (2) Дължимите по този договора плащания се извършват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ въз основа на подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума. Във фактурата, издавана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ трябва да се съдържа текст, че плащането се извършва със средства, отпуснати по проект „Модернизиране на отделението по лъчелечение на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков – Варна” ЕООД”,финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.1-11/2011/020 от ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013 год., подписан от Кметът на Община Варна и Министерството на регионалното развитие и благоустройството чрез Главна дирекция “Програмиране на регионалното развитие”, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, съобразно който Община Варна е Бенефициент по проекта. (3) Плащането се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на действие на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността;който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекскъм държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък с документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – поставя се като начална страница; 2. Административни сведения за участника – попълнен и подписан образец. 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец,Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация/ ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация/ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 4. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „a-д“, ал.2, т.2 (без второ предл) и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3, т.4, и ал. 5, т.2 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 7. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен образец; 8. Декларация за приемане клаузите на проекто-договора.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка; 2. В случай, че участникът не е производител на предлаганата апаратура, той трябва да е оторизиран от производителя за участие в настоящата обществена поръчка. 3. Участникът следва да притежава валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от Закона за медицинските изделия или еквивалентен документ. 4. Участникът следва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения по чл. 15, ал. 3, т. 4 от ЗБИЯЕ с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги. 5. Производителят на предлаганата апаратура трябва да притежава валиден сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент. 6. Участникът трябва да притежава валиден ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия с медицински изделия.Забележка: Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 7. Списък на екип от квалифицирани сервизни инженери.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано към датата на подаване на офертата, най-малко един договор за доставка на линеен ускорител и най-малко един договор за доставка на компютърен томограф; 2. Участникът да осигури екип от най-малко двама квалифицирани сервизни инженера, преминали курс на обучение при производителя за монтаж, инсталация и гаранционно обслужване на доставените линеен ускорител и компютърен томограф.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 30
Показател: гаранционен срок; тежест: 10
Показател: технически характеристики на оборудването; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 243 - 422342 от 14.12.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

(1) Комплектът офертни документи може да се закупи всеки работен ден срещу заплащане на сумата в брой в отдел “Обществени Поръчки”, Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9.00ч. до 12.30ч. и от 13.30ч. до 17.00ч. (2) Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – гр.Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна. (3) Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки- профил на купувача" в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Общинско предприятие “Инвестиционна политика”-гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет. 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Доставката, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Модернизиране на отделението по лъчелечение на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания „д-р Марко А. Марков – Варна” ЕООД”,финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.1-11/2011/020 от ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013 год.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от IV.2.1. МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ОЦЕНКАТА. Относителна тежест на показателите. Показателите, формиращи комплексната оценка на офертите са: (П1) – предложена от участника цена в лева без ДДС (до 30т.); (П2) – гаранционен срок в месеци на доставеното оборудване (до 10 т.); (П3) – технически характеристики (до 60т.). (П1) Предлагана цена в лева по формулата: [Цмин (най-ниска предложена цена)/Цпредл(цена предл. от участ.)]х30.3.2. (П2) Гаранционен срок в месеци на доставеното оборудване по формулата: П2- [Gсъотв.(гар.ср. на оценяваната оферта)/Gmax(най-дългия гар срок)]х10.3.3. (П3) Технически характеристики на предлаганото от участника оборудване =П3.1.1 + П3.1.2 + П.3.1.3 + П3.2.1 + П3.2.2 + П.3.2.3, където П3.1.1 Размер на детектора на устройството за портално изобразяване – до 10 т (Предложението с най-голям размер на детектора на устройството за портално изобразяване в cm2 (получено като произведение от дължината и ширината на детектора) получава 10т., следващото по сила предложение получава 5 т., третото по сила получава 3 т.);П3.1.2 Максимална утечка между листовете – до 10 т. (Предложението с най-ниска стойност за максимална утечка между листовете получава 10т., следващото по сила предложение получава 5 т., третото по сила получава 3 т., останалите получават по 1 т. останалите получават по 1 т.);П3.1.3 Енергийна ефективност на линейния ускорител – до 10 т. (Оценява се консумираната мощност (kvA) на линейните ускорители при следните 3 състояния:Състояние при облъчване (с максимална енергия – MV),Състояние на готовност за облъчване,Състояние “Stand-by” в неработните часове от денонощието.Консумираната мощност е сумата на мощности при горните три състояния. Предложението с най-ниска стойност получава 10т, следващото по сила предложение получава 5 т., третото по сила получава 3 т., останалите получават по 1 т.). П3.2.1 Обхват на скениране (аксиално и спирално) на масата в см– до 10 т.(Предложението с най-голям обхват на сканиране (аксиално и спирално) на масата в см получава 10т., следващото по сила предложение получава 5 т., третото по сила получава 3 т., останалите получават по 1 т.).П3.2.2 Поле на визуализация – до 10 т.(Предложението с най-голямо поле на визуализация получава 10т., следващото по сила предложение получава 5 т., третото по сила получава 3 т., останалите получават по 1 т.).П3.2.3 Максимална консумирана мощност от компютърния томограф- 10 т.(Предложението с най-малка консумирана мощност (най-ниска стойност в kVa) получава 10т., следващото по сила предложение получава 5 т., третото по сила получава 3 т., останалите получават по 1 т.)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ