Версия за печат

00087-2014-0102

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, партер, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, гр. София, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване на пакет документи в съответствие с изискванията на чл. 100 и чл. 101 от Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета, насочен към модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. София – II фаза.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящото възлагане е основна част от подготовката за изпълнение на проект за интегриран столичен градски транспорт – II фаза, чиято реализация ще бъде финансирана с подкрепата на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. Основната цел на настоящата обществена поръчка е подготовката на качествено проектно предложение насочено към надграждане и модернизация на градския транспорт в гр. София, което да бъде подадено към Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, приоритетна ос 1: Устойчиво и интегрирано градско развитие. В обхвата на поръчката се включва и изготвянето на Апликационен формуляр в съответствие с изискванията на чл. 100 и чл. 101 от Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета. Специфични и междинни цели в хода на изпълнение на дейностите са: одобрение на обоснован Вариант за финансиране от ОПРР 2014-2020, включително съпътстващите го Анализ разходи–ползи и Оценка за съответствие на околната среда. С оглед по- голяма яснота с предмета на обществената поръчка, участниците следва да отчетат, че на предходен етап е изпълнен проект с предмет „Актуализиране на Прединвестиционно проучване и финансов анализ/анализ разходи-ползи за системата на градския транспорт на град София”, в съответствие с изискванията на ДБФП: BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.” За целите на настоящата процедура, дейностите, предвидени за изпълнение чрез финансиране от ОПРР 2014-2020 се обхващат от понятието «проект». Обемът на дейности по проекта е предвиден да съответства на изискванията на чл. 100 от Регламент 1303/2013. Прогнозна стойност на проекта за подкрепа от ОПРР 2014-2020 Проектът се предвижда да бъде структуриран като «голям проект» по смисъла на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета. Прогнозната стойност ще се установи с дефинирането на Вариант вследствие осъществяването на Дейности 1 и 2 на настоящата процедура, като 85% ще се финансират чрез безвъзмездна финансова помощ от ЕФРР, в зависимост от резултата от изчисленията на Анализ разходи-ползи, доколкото проектът генерира приходи. Проектът ще се финансира със средства на ЕФРР по ОПРР 2014-2020, приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”. Столична община ще бъде бенефициент на безвъзмездната финансова помощ. Компаниите за градски транспорт в общината, като „Център за градска мобилност” ЕАД, оператори на автобусни, тролейбусни и/или трамвайни линии и др. имат съществена роля като заинтересовани страни в разработването и последващото изпълнение на проекта.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79131000, 72512000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги по управление на документи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Разработване на пакет документи в съответствие с изискванията на чл. 100 и чл. 101 от Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета, насочен към модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. София – II фаза. 1.1. Встъпителен доклад 1.2. Междинен доклад. 1.3. Окончателен доклад. 1.4. Специфични доклади и справки (2). Поръчката включва следните дейности: 1.5. Преглед и контрол за съответствие с нормативна уредба на ЕС на актуализирани ПИП и финансов анализ/анализ разходи-ползи. 1.6. Оформяне на Варианти за надграждане на политиките за интегриран градски транспорт, избор на целесъобразен и ефективен Вариант за финансиране от ОПРР 2014-2020 в съответствие с политиките за градско развитие, тематична цел 6 на Общата стратегическа референтна рамка и целите на Споразумението за партньорство; 1.7. Оформяне на институционална рамка за изпълнението на проекта в съответствие с дейност 2; 1.8. Изготвяне на Апликационен формуляр в съответствие с Регламент 1303/2013; 1.9. Преглед и провеждане на процедура за съответствие с изискванията за опазване на околната среда; 1.10. Оформяне на техническа документация по основните компоненти за реализация на проекта; 1.11. Подготовка и изготвяне на набор документи за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма „Региони в Растеж 2014-2020“, приоритетна ос 1: Устойчиво и интегрирано градско развитие, в т.ч. включващ Апликационен формуляр в съответствие с чл. 101 на Регламент 1303/2013.

Стойност, без да се включва ДДС
354166.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

10

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 3541 /три хиляди петстотин четиредесет и един/ лева. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20% (двадесет на сто) или .......................лв., от стойността на договорените видове работи по чл.2, в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на договора и осигуряване на финансиране. 2.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда междинно плащане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер на 60% (шестдесет на сто) от цената по чл.2 или .............. (словом ...) лева без ДДС или ............... (словом....) лева с ДДС, в 30 (тридесет) дневен срок от представяне на одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ междинен доклад и фактура. 3.Останалите 20% от договорената в чл. 2 сума, възлизаща на .............. (словом ...) лева без ДДС или ............... (словом....) лева с ДДС, се изплащат в срок до 30 (тридесет) дни след окончателното изпълнение и след представяне на одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ окончателен доклад. 4. Всички разходи за техническо оборудване и обезпечаване изпълнението, офис и поддръжка, административни, секретарски, организационни и преводачески услуги, експертен и технически персонал са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят следва да предвижда необходимите средства за финансово обезпечаване на договорните си дейности и да осигурява редовното и навременно заплащане на възнагражденията на неговите служители.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Участниците представят заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум документа за създаване на обединение задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Участниците могат да посочат упълномощеното лице и в друг документ, който приемат за подходящ. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; От участие се отстранява лице, за което са установени обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5, ал.5 т. 1 и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, , т. 3 и ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

2. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 2.1.Информация за оборота от услуги, съгласно Приложение №.6, сходни на предмета на настоящата процедура за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т. 4.2, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 4.2 документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда на Раздел IХ.5.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.1. реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 350 000 лв. без ДДС. Забележка: Под дейности, сходни с предмета на поръчката следва да се разбират: Изготвяне на предпроектни проучвания, изготвяне на анализи разходи/ползи за инфраструктурни проекти, изготвяне на финансови анализи в сферата на градския транспорт, анализи за съответствие с нормативната уредба за държавни помощи, оценки за въздействие на околната среда, изготвяне на документация за процедури за възлагане по ЗОП в т.ч. технически спецификации, изготвяне на идейни/технически и работни проекти свързани със системата на градския транспорт и с предмета на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец 7. с не по- малко от 1 /един/ договор, изпълнен в последните три години, включително до датата на подаване на оферта за участие. Договорът трябва да бъде придружен от референция за добро изпълнение. 1.2. За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват поръчката- списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец 8, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 10); - Заверени копия на документи, доказващи образованието и придобитата професионална квалификация на експерта; - Заверени копия на документи, доказващи трудовия стаж и опита на експерта (копие от трудова книжка, референции, или др. ) - Заверени копия на документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (справка НАП, декларация за съгласие и др.)ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация по Образец 9, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка- през последните 3г., считано от крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнявал или участвал в изпълнението на минимум 1 договор за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. 2. Всеки участник трябва да разполага с подходящ екип за изпълнение на настоящата обществена поръчка. които да бъдат ангажирани с изпълнението й, вкл. мин. следните позиции: 2.1. Ръководител на екип: -висше образование, степен на квалификация „магистър по икономика”, специалност – „финанси“, „международно-икономически отношения“, „икономика на транспорта“, „счетоводство и контрол“, „стопанско управление“ или друга еквивалентна специалност, -мин 5 г. опит в управлението (подготовка, договаряне, мониторинг, контрол - вкл. финансов, изпълнение и отчитане) на проекти и програми финансирани със средства от ЕС и/или нац. бюджет. Експертът следва да докаже специфичен управленски опит от минимум 3 години, вкл. упр. на екипи или експерти при подготовката и изпълнението на програми/проекти, както и опит в управлението на проектния цикъл за изпълнение на мерки свързани с „Интегриран градски транспорт“. Експертът следва да притежава опит и задълбочени познания в нормативната уредба на ЕС, както и националните правила за подготовка/изпълнение на проекти/мерки финансирани от ЕС, вкл. нормативната уредба уреждаща регистрирането, отчитането и докладването на нередности. 2.2. Експерт Транспортна политика: -висше техническо образование, професионална квалификация степен „магистър“, специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалентна специалност;-да притежава стаж по специалността не по-малко от 5 г.; да има специфичен опит като експерт в най-малко 2 проекта от подобен характер, и/или прогнози на трафика и/или анализи „разходи-ползи“ в сферата на градския транспорт. 2.3. Експерт Проектиране и СМР (пътно/релсово строителство):-висше техническо образование, професионална квалификация степен „магистър“, специалност “Транспортно строителство“ или екв.специалност;- минимум 5 г. опит в подготовката/изготвянето и изпълнението на инвестиционни, работни/технически проекти, както и провеждането на оценка за съответствието им; специфичен опит и да е участвал в изготвянето на поне 1 идейни, инвестиционни, работни/технически проекти проект, свързан с сферата на релсовия транспорт. 2.4. Експерт подвижен състав:-висше образование, професионална квалификация степен „магистър“, специалност „Машинен инженер” или еквивалетна специалност;-мин. 5 г. опит в изготвяне на технически спецификации и/или оценка на състоянието на подвижен състав в градския транспорт. 2.5. Експерт Финансов и икономически анализ: -Висше образование по икономическа специалност, професионална квалификация степен „магистър“; -мин. 5 г. общ професионален стаж по специалността; специфичен професионален опит - като експерт в най - малко 2 инфраструктурни проекта, свързани с извършване на АРП съгласно указанията на ЕС за изготвяне на анализ по разходи и ползи, опит в подготовката на проекти за финансиране със средства от Структурните и Кохезионния фондове или предприсъединителните инструменти на ЕС. 2.6. Експерт Оценка на въздействието върху околната среда:-висше техническо/ икономическо образование, степен на квалификация „магистър“;-минимум 3 г. опит, задълбочени познания и опит в прилагането на нормативната уредба на ЕС за опазване на околната среда, опит в проследяването и изпълнението на етапите по процедурите за провеждане ОВОС при инфраструктурни проекти. 2.7. Експерт – държавни помощи: -висше юридическо, икономическо или в областта на хуманитарните науки образование;-минимум 5 г. опит в сферата на прилагане на норматвната уредба за държавни помощи. Изпълнителят има право да наема неограничен бр. неключови експ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническото предложение на участника, в това число: - Критерий 1 - Детайлна обосновка съответстваща на естеството на дейностите за изпълнение съгласно изискванията на Възложителя-50т., - Критерий 2 – Предложение от участника за допълнителни дейности, които счита за целесъобразни за изпълнение на поръчката – 5 т.;- Критерий 3 – Времеви график за изпълнение на дейностите по реализиране на проекта – 15 т.; тежест: 70
Показател: Цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Париж №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ