Версия за печат

00085-2014-0012

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3, За: инж. Анна Тотева, България 1606, София, Тел.: 02 9225235, E-mail: a.toteva@vma.bg, Факс: 02 9520120

Място/места за контакт: ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3, ет. 2, стая № 18

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Абонаментна поддръжка с ежедневно изпълнение на ремонтни и аварийни работи на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации, почистване и хигиенизиране на БДПЛР Банкя към ВМА –София, съгласно техническо задание–Приложение№1 /неразделна част от Документацията/.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на БДПЛР- Банкя, към ВМА -София
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментна поддръжка с ежедневно изпълнение на ремонтни и аварийни работи на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации, почистване и хигиенизиране на БДПЛР Банкя към ВМА –София, съгласно техническо задание–Приложение№1 /неразделна част от Документацията/.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническо задание, /Приложение №1/ от конкурсната документация.

Стойност, без да се включва ДДС
432000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 4 300.00 лв./четири хиляди и триста лв./ с валидност и условия за освобождаване съгласно ЗОП. Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на сключения договор без ДДС със срок и валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението се извършва след представяне на оригинална фактура и протокол за извършени дейности до 60 /шестдесет/ календарни дни от представянето им на Възложителя, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Без авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците трябва да представят: Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК (съгласно чл. 23 от ЗТР /Закона за търговския регистър /) – за българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Представят се заверени копия на указаните документи,издадени от компетентен орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП – Приложение № 5/от документацията/ . Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП– Приложение №4/от документацията/.Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - Приложение №6/от документацията.Документ за закупена документация.Документ за гаранция за участие.Декларации за приемане на условията в проекта на договорa. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения - Приложение №11/от документацията/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица, за които са налице пречките по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и пречките по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП, а именно: а) наличие на открито производство по несъстоятелност, или сключено извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а за чуждестранни лица – наличие на подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато тяхната дейност е под разпореждане на съда, или са преустановили дейността си; б) наличие парични задължения към държавата и към общината по седалището на участника по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, за които не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, и парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване и на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите,отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011г., 2012г. и 2013г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството-заверено от участника копие, или еквивалентен документ(за участниците кото не са регистрирани съгласно българското законодателство). 2.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. Участникът, който е новорегистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последните три години, представя информация за общия оборот за периода, в който реално е осъществявал такава дейност (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има положителен финансов резултат за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените или действащи договори за последните три години за услуга, считано от датата на подаване на офертата, с предмет, стойност, срок, име на възложителя, телефон и адрес за контакт и приложени препоръки към тях за добро изпълнение /референции/. 2.Списък – декларация на складовите бази по местоположение, описание на складовата наличност, техническо оборудване и транспортни средства (собствени или наети) и друга техника, с които участника разполага за изпълнение на поръчката. 3.1.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката . 3.2.Сертификат OHSAS 108001:2007 за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката. Сертификатите да са издадени от сертификациони организации за страната и да се доказват със знака на съответната акредитационна организация. 4.Декларация – списък за средногодишния брой на работниците и служителите за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 5.Декларация - списък съдържащ състава на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка - образец от конкурсната документация /Приложение 10/. 6.Копия от застраховка за професионална отговорност. 7.Декларация за направен оглед – /Приложение № 8/ от конкурсната документация, заверена от техническо лице на БДПЛР Банкя. 8.Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП – образец от конкурсната документация /Приложение 7./ В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за доказване на техническите възможности трябва да бъдат изпълнение от обединението или партньор от него. Всички документи на участника да се представят в оригинал или заверени копия„Вярнo с оригинала” и печат на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има минимум 3/три/ сключени договора за последните три години за услуга, считано от датата на подаване на офертата, с предмет сходен с предмета на поръчката. 2.Участникът да разполага със минимум 1/една/ складова база, складова наличност, съобразена с /минималното количество резервни части необходими за поддръжка по всички части за един месец, описани във Финансовото предложение/, техническо оборудване, транспортна или друга техника необходима за изпълнението на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството и система за управление на здравето и безопасността . 4.Участникът да разполага с възможности за извършване на абонаментната поддръжка, изпълнение на ремонтни и аварийни работи, почистване и хигиенизиране на сграден фонд като обслужващия екип е минимум 14 души. 5. Обслужващия екип трябва да включва: -минимум 1/един/ технически ръководител на екипа /обекта/ - строителен техник по АС-част с правоспособност за координатор по безопасност и здраве по време на изпълнението на поръчката -минимум 2/двама/ специалисти с техническа компетентност по електроснабдяване и електрообзавеждане с минимум IV квалификационна група, -минимум 4/четирима/ работника със средно образование, огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл.247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. -минимум 1/един/ ВиК специалист. -минимум 1/един/ строителен работник с професионална квалификация /строител, бояджия, гипсаждия и др./ -минимум 1/един /дърводелец с професионална квалификация по дървообработване - минимум 4/четири/ хигиениста , един от които изпълнява ролята на ръководител 6.Участникът да има застраховка за професионална отговорност , свързана с предмета на поръчката и със срок на валидност на офертите. 7.Участникът да посети БДПЛР-Банкя, на територията на която ще се извършва абонаментната поддръжка в посочения срок в офертата. 8.Участникът да е спазил изискването за минимална цена на труда, определена съгласно §1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.08.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

1. Документацията се заплаща в касата на ВМА - стая №25, ІІетаж, бул. ,,Св. Георги Софийски" №3, гр. София, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 15.00 ч. 2. Документацията се получава на адрес: гр. София бул. “Св. Георги Софийски” № 3, ВМА - стая № 11, ІІ етаж, , телефон за справки – (02) 92 25983, 02) 92 25235, всеки работен ден от 8:00 до 12:00ч. и от 13:00 до 16:00 ч., срещу представен документ за платена документация. 3.Пълната документация за участие е качена в сайта на Възложителя с интернет адрес www.vma.bg “Обществени поръчки".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала №10, ет.І на ВМА

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поддръжката на газовия тракт по т. ІІI.B. Топлоенергийни уредби и съоръжения от Техническото задание /Приложение 1/ се извършва от лицензирана фирма и е задължение на Възложителя! Ценовото предложение на участника не трябва да надвишава заложената от Възложителя максимална прогнозна стойност, посочена в обявлението за поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ