Версия за печат

00447-2014-0009

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул."Елисавета Багряна" № 20, За: г-н Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Място/места за контакт: ул."Елисавета Багряна" № 20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: regystryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Анализ на нормативната база и организационната среда на Агенция по вписванията, във връзка с развитието на информационната система на имотния регистър и въвеждането на електронни услуги”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За реализирането на настоящата поръчка е необходимо изпълнителят да осъществи следните основни задачи: Задача 1: Анализ на нормативната база, регламентираща воденето и използването на имотния регистър - - задачата следва да обхване идентифициране, преглед и анализ на законови и подзаконови нормативни актове. Следва да се идентифицират всички услуги, предоставяни във връзка с дейността на имотния регистър, както и съществуващите взаимовръзки между Агенция по вписванията и други държавни органи. Резултатът от анализа ще бъде основа за извършването на анализ на организационната среда на Агенция по вписванията и за идентифициране на евентуални области за подобрение в тази среда, с оглед постигане целите на проекта. Задача 2: Анализ на организационната среда на Агенция по вписванията - задачата ще обхване на първо място оценка за съответствие на вътрешните документи (методики, инструкции, заповеди, вътрешни правила за работа и др.) с законовите и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи воденето и използването на имотния регистър. На второ място, в рамките на задачата ще бъде анализирана ефективността и адекватността на вътрешните документи, с оглед мигриране към електронни услуги, ускоряване на процесите, повишаване на качеството и разнообразяване на каналите на предоставяне и заплащане на услугите, повишаване качеството и надеждността на информацията, съхранявана в базите данни на имотния регистър.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максимално допустимата стойност на настоящата обществена поръчка е 191 666.67 лв. (сто деветдесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
191666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

7. Гаранции 7.1. Гаранция за участие не се изисква. 7.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка е финансирана по проект „Развитие на системите на имотния регистър, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията, с оглед подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № А-13-31-5/17.04.2014 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-09. Плащането на дължимите възнаграждения по договора се извършва в срок от 10 /десет/ дни след предаване на изпълнението. Плащането се извършва въз основа на представени: - доклад за извършената работа; - подписан приемо-предавателен протокол и - фактура, издадена от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в поръчката могат да бъдат български или чуждестранни физически и юридически лица или техни обединения. За обединенията не се изисква създаване на юридическо лице. Предвижда се възможност за участие и на подизпълнители. Изискумите документи са оферта, съдържаща документи, доказващи квалификацията на изпълнителя, техническо и ценово предложение. а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. е) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: които са свързани лица по смисъла на §1, т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки (ЗОП) с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Не могат да участват в процедурата лица, за които са налице обстоятелства по смисъла на чл. чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток, одитно становище, ако е приложимо за 2011, 2012 и 2013 г. o Документът се представя в копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Декларация - справка за оборота от сходни услуги за последните три приключили финансови години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: - Участникът да е реализирал минимален оборот от сходни услуги за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.) или от датата, на която е учреден в размер на не по-малко от 400 000 лв. - „Сходни с предмета на поръчката” са договори и дейности по анализи, проучвания и подобряване на дейността в областта на институционалното изграждане на административни структури или на функционирането на административните структури и предоставянето на публични услуги.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на сертификата, отговарящ на предмета на настоящата поръка. - Списък с изпълнени договори през предходните три години преди датата за подаване на оферти с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. За всеки описан договор се прилага препоръка/референция за добро изпълнение от предишни възложители, посочваща наименованието, стойността и оценка на изпълнението, заверено от участника копие. - Списък на експертите, придружен с оригинали или заверени от участника копия от документите, удостоверяващи квалификацията и професионалния опит на предложените експерти – дипломи за завършено образование, сертификати, удостоверения, удостоверения за правоспособност, трудови и служебни книжки, граждански и трудови договори, препоръки, длъжностни характеристики, както и с други документи по преценка на участника. Участникът трябва да приложи подробни автобиографии на предложените експерти, включени в основния екип за изпълнение на проекта. Квалификацията и професионалният опит на предложените експерти се доказват с приложени оригинали или заверени от участника копия от документите, удостоверяващи квалификацията и професионалния опит на предложените експерти – дипломи за завършено образование, сертификати, удостоверения, удостоверения за правоспособност, трудови и служебни книжки, граждански и трудови договори, препоръки, длъжностни характеристики, както и с други документи по преценка на участника. Участникът доказва възможността да ползва посочените ключови експерти с подписана от тях декларация по образец.
Минимални изисквания: o Участникът да има внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват на сертификата, отговарящ на предмета на настоящата поръка. o Участникът трябва да е изпълнил поне три договора, сходни с предмета на обществената поръчка, през последните 3 години предхождащи датата за подаване на оферти. o Участникът трябва да разполага с екип от експерти, съгласно изискванията, описани в Техническата спецификация o ЕКИП ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА Участникът трябва да предложи основен екип от най – малко най-малко 5 (пет) експерти, които отговарят на следните минимални изисквания: Ръководител екип a) образователно-квалификационна степен „магистър“; б) професионален опит: най-малко 10 години общ професионален опит в публичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 5 години опит на ръководна позиция в публичния, частния или неправителствения сектор. г) участие като ръководител в най-малко 3 национални и/или международни проекта и/или дейности, свързани с извършване на правни анализи и/или анализи и/или планиране и провеждане на проучвания и/или изследвания на структури и/или процеси в публичния сектор. Под „анализи” се има предвид дейности по събиране и обективно оценяване на информация и доказателства, с цел формиране на независимо мнение или изводи относно организация, функции, процеси, системи и други, в това число дейности по оценки, одити и др. Водещи експерти 2 и 3: Експерт „Анализ на нормативната база” a) образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност „право”; б) професионален опит: най-малко 7 години общ професионален опит в публичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 3 години специфичен опит в извършване на правни анализи и/или анализи и/или планиране и провеждане на проучвания и/или изследвания на структури и/или процеси в публичния сектор и/или опит като преподавател по публичноправни науки във висше учебно заведение или участие в най-малко 3 национални и/или международни проекта и/или дейности, свързани с извършване на правни анализи, оценки на законодателството, подготовка на предложения/препоръки за промяна в нормативната уредба и/или на проекти на нормативни актове. Под „анализи” се има предвид дейности по събиране и обективно оценяване на информация и доказателства, с цел формиране на независимо мнение или изводи относно организация, функции, процеси, системи и други, в това число дейности по оценки, одити и др. Водещи експерти 4 и 5: Експерт „Анализ на организационната среда” a) образователно-квалификационна степен „магистър“ в областта на социалните, стопански и правни науки; б) професионален опит: най-малко 7 години общ професионален опит в публичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 3 години специфичен опит в извършване на анализи и/или планиране и провеждане на проучвания и/или изследвания на структури и/или процеси в публичния сектор или участие в най-малко 3 национални и/или международни проекта и/или дейности, свързани с извършване на анализи и подобряване на дейността и организацията на структури и/или процеси в публичния сектор. Под „анализи” се има предвид дейности по събиране и обективно оценяване на информация и доказателства, с цел формиране на независимо мнение или изводи относно организация, функции, процеси, системи и други, в това число дейности по оценки, одити и др. Всеки участник, в зависимост от предложената организация за изпълнение на поръчката може да предложи и допълнителни експерти за изпълнение на конкретни задачи, като посочи техния брой, квалификация, както и в изпълнението на кои задачи ще участват и за какъв период от време. За допълнителните експерти не се прилагат автобиографии.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 30
Показател: Техническа оценка; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 15:00
Място

гр.София,1111 ж.к."Гео Милев", ул."Елисавета Багряна" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка е финансирана по проект „Развитие на системите на имотния регистър, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията, с оглед подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № А-13-31-5/17.04.2014 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-09.

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията ще бъде осигурен по електронен път след публикуване на обявлението в регистъра за обществени поръчки в профила на купувача на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ