Версия за печат

00010-2014-0010

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159450, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД,Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.uhsek.com/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на инженеринг - проектиране, допроектиране, препроектиране и строителство, съгласно изискванията на Договорните условия на FIDIC, на обект: „Преустройство и разширение на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД-Хирургичен блок”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението на проекта започва от фаза "груб строеж" на изградения Корпус Б /площ от 1,490.6 кв. м, РЗП от 12,746.6 кв. м и застроен обем от 36,746.5 куб. м./. Проектът предвижда доизграждане на нов хирургичен блок с диагностични кабинети и спешна операционна зала, 4 напълно обзаведени операционни помещения, стационар; временен паркинг със съответната инфраструктура,изграждане на топла връзка между сградите. Предвидено е доизграждането на хеликоптерна площадка на покрива. В задълженията на Изпълнителя се включва и извършването на авторски надзор.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45100000, 45200000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектът представлява разширение на УСБАЛССЗ “СВЕТА ЕКАТЕРИНА”, а именно сграда - Хирургически блок „Б“ разположен в югозападна посока спрямо сградата на “Първа хирургия” на Александровска болница, който ще бъде свързан с нея посредством „топли” връзки. Централното пешеходно влизане в блока ще се осъществява чрез вътреболнична улица. Достъпът за превозни средства ще е от централният вход на бул. “Пенчо Славейков”. Строежът на конкретния обект е започнал на база одобрен технически проект за РЕКОНСТРУКЦИЯ И РАЗШИРЕНИЕ НА УСБАЛССЗ “СВ. ЕКАТЕРИНА” – Хирургически блок “Б” бул. “Пенчо Славейков” №52. Строежът на обекта е спрян на фаза “груб строеж” с изградена стоманобетонова конструкция за всички нива на сградата и приет Акт Образец №14. Обектът ще представлява болница за активно лечение на 5 + 1 етажа (нива: ±0,50; +4,06; +8,40; +11,60; +14,80; +18.00), с хеликоптерна площадка на покрива (ниво +21.80) и два сутерена (нива: -2,90; -5.90). Заданието за проектиране на обекта стъпва на базата на вече изградената строителна конструкция. Последващите задания по различните части на проектната документация са в тясна връзка с действащите нормативни и специфични изисквания.

Стойност, без да се включва ДДС
19412000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

01.09.2014 г. 

Завършване

31.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 194 000 лева. /сто деветдесет и четири хиляди/ лева. 1.2. Гаранцията за участие в откритата процедура трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по банкова сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина - В случай на представяне на гаранция под форма на парична сума,същата се превежда чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF; - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя по указания образец и със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване. Участникът може да представи банкова гаранция и по образец на банката, стига тя да съдържа цялата информация от образеца. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора а)Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността на обществената поръчка без ДДС. б)Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по банкова сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина”-“РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF; оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец и със срок на валидност - срока за съобщаване на дефекти (365 календарни дни), считано от датата на Сертификата за окончателно завършване. Участникът може да представи банкова гаранция и по образец на банката, стига тя да съдържа цялата информация от образеца. 2.3. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проектодоговора. 2.4. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на инженеринговите дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършва по следната схема, съгласно Договорните условия на FIDIC: - 20% авансово плащане след представяне на гаранция за авансовото плащане от Изпълнителя, в срок от 56 (петдесет и шест) дни от издаване на акта за междинно плащане от Инженера. Авансовото плащане ще бъде приспаднато пропорционално от междинните плащания; - До 90% от стойността на договора се заплащане след издаване от Инженера на Актове за междинни плащания, заедно с докладите към тях и всички необходими документи съгласно изискванията на ЗУТ и клауза 14.3 от Договорните условия на ФИДИК - Жълта книга, с приспаднати пропорционално намалени суми от авансовото плащане; - 10% остатък от сумите по междинните сертификати и по сертификата за съществено завършване се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 56 /петдесет и шест /дневен срок, считано от датата на Сертификата за съществено завършване. - Окончателното плащане се извършва в срок от 56 дни от издаването на Сертификат за изпълнение, съгласно клауза 11.9. от Общите условия на ФИДИК – Жълта книга. Размерът на окончателното плащане е сумата, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай че процедурата е проведена и Възложителят е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, ЗОП, и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие. Не може да участва в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата: по чл. 47, ал. 1, т. 1 буква а), б), в), г), д) и ал. 2, т. 2(относно дейности за инвестиционно проектиране и строителство), без да се отнася за т.2 - второ предложение и т. 2а - второ предложение и т. 5 от (ЗОП); по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал. 2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Наличието на обстоятелствата по чл.47,ал.2 ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено валидно удостоверение от Камарата на строителите за първа група строежи от трета категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.3.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи. Срокът на валидност на удостоверението по вписването в ЦПРС да е не по-малък от срока на валидност на офертата и/или Участникът да декларира, че при спечелване на поръчката този срок ще бъде продължен до изпълнението на Договора. В случай на участие на чуждестранните лица възложителят ще приеме за участие в процедурата и еквивалентен документ, издаден от съответния компетентен орган от държавата, в която е установен или представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгл. националния му закон.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с икономическите и финансовите изисквания, участникът следва да попълни справка-декларация по Образец /където да посочи специфичен оборот и да представи копие от отчетите за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013 г., ако същите не са обявени в Търговския регистър или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи, заверени от счетоводителя на участника, като копията следва да са заверени от управителя на фирмата с гриф „Вярно с оригинала”. Участникът следва да представи удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 2 000 000 (два милиона) лева. Копие на застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на поръчката. В случай, че участникът участва като обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението,а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите (освен ако същия не е обявен в Търговския регистър към Агенция по вписванията и участникът не е посочил ЕИК), както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) на участника за последните 3 /три/ години ( 2011, 2012 и 2013 г.) оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; (заверено от участника копие). Участникът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ, съгл. чл.50,ал.2 от ЗОП.За чуждестранни участници,документите по чл.50, ал.1,т.2 от ЗОП изискват само когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник трябва да има минимален оборот от проектиране и/или строителство за предходните 3 /три/ години /2011, 2012 и 2013/, на стойност не по-малка от 59 945 000 /петдесет и девет милиона деветстотин четиридесет и пет хиляди / лева. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът следва да има достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 2 000 000 (два милиона) лева. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Участниците трябва да имат застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на поръчката. Застрахователната полица трябва да е със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата и/или Участникът да декларира, че при спечелване на поръчката този срок ще бъде продължен до изпълнението на Договора Когато участникът предвижда подизпълнители изискванията по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.При чуждестранни участници същите представят еквивалентен документ,съгласно националното законодателство по установяване на участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът трябва да има доказан опит в проектирането и строителството на обществени сгради,за което попълва Справка по чл. 51 ЗОП (по образец).Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания.Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката с проектантски и инженерен персонал,за което попълва Справка за експертния състав, предложен от участника за изпълнението на обществената поръчка (по образец). За доказване на наличието на минималните изисквания към експертния състав, участникът следва съобразно изискванията за всеки експерт да представи копия от: дипломи за завършено образование, трудови и/или осигурителни книжки, сертификати за квалификация, референции/препоръки, професионална автобиография, валидна професионална застраховка, както и всички документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, съгл. чл.51, ал.1 т.7 от ЗОП. Участниците трябва да представят заверени от тях копия на сертификати по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен, и по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен; Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Съгласно чл. 56, ал. 3 ЗОП когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите, с които се доказват техническите възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да имат изпълнен минимум 1 (един) договор за проектиране през последните 3 (три) години /2011, 2012 и 2013/, който да включва проектиране заедно с Електро, ВиК и ОВиК инсталации на обществени сгради от първа група, трета категория, съгласно Прав. за реда за вписване и водене на ЦПРС. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (един) договор за строителство, сходен с обекта на поръчката, като договорът за строителство следва да е на стойност минимум 15 000 000 лв. без ДДС. Договорът следва да е изпълнен през последните 5 (пет) години /2009, 2010, 2011, 2012 и 2013/. Под обект, сходен с обекта на поръчката, се разбира строителство заедно с Електро, ВиК и ОВиК инсталации на обществени сгради от първа група, трета категория, съгласно Прав. за реда за вписване и водене на ЦПРС; Участниците следва да разполагат със следния експертен екип:Ръководител проект - висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалиф. строителен инженер и минимален трудов стаж по специалността 10 г. и минимум 1 (един) завършен обект- обществена сграда първа група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС;Технически ръководител по част “АС” с висше образование, степен. „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, минимален трудов стаж по специалността 5 години;Технически ръководител по част “ОВиК” с висше образование, степен. „магистър” или еквивалентна, квалификация инженер, минимален трудов стаж по специалността 3 години;Технически ръководител по част “Електро” с висше образование, степен „магистър” или еквивалентна,квалификация електроинженер, минимален трудов стаж по специалността 3 години;Технически ръководител по част “ВиК” с висше образование, степен. „магистър” или еквивалентна, квалификация инженер, минимален трудов стаж по специалността 3 години;Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, с висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнението на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ. Минимален специфичен професионален опит – 5 години опит в строителството като специалист по контрол на качеството;Квалифициран специалист, който да отговаря за здравословните и безопасни условия на труд по време на изпълнение на поръчката - с висше образование, степен. „магистър” или еквивалентна, и поне 3 г. професионален. стаж на длъжност КБЗ, ТБОУТ или друга аналогична, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; Всички гореизброени следва да отговарят на изискв. на чл.163а ЗУТ или за чужд. лица – еквивалентно, съгл. Законодателството на държавата, в която са установени; Ръководител на проектантски екип - да има завършено висше образование, степен „магистър”, с квалификация „архитект“ или „строителен инженер” или еквивалентна (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност); да притежава пълна проектантска правоспособност за текущата година; да има минимум 5-годишен професионален опит в проектирането,да е участвал в проектирането на минимум една обществена сграда първа група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС; -Проектански екип с пълна проектантска правоспособностза текущата година:1.Архитект;2.Проектант Конструкции;3.Проектант Електро;4.Проектант ВиК;5.Проектант ОВКИ;6.Проектант Геодезия и Вертикална планировка;7.ПБЗ; Участниците трябва да притежават сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен, и сертификат по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оферта с два подпоказателя; тежест: 45
Показател: Подпоказател 1:Работна програма по видове СМР, тяхната последователност и етапи на изпълнение; тежест: 50
Показател: Подпоказател 2.1:Обяснителна записка относно Разпределение на ресурсите на изпълнение, съгласно посоченото в офертата и етапите на изпълнение; тежест: 30
Показател: Подпоказател 2.2:Обяснителна записка относно Модели за управление на възможни рискове:; тежест: 20
Показател: Финансова оферта; тежест: 51
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 4
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 074460 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. СОФИЯ, бул. "Пенчо Славейков" №52А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проектът се финансира чрез програма JESSICA, която се осъществява посредством Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, в рамките на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“.

VI.3) Допълнителна информация

ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай че процедурата е проведена и Възложителят е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ