Версия за печат

01558-2014-0017

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов"№3, За: инж. Красимира Иванова, инж. Братан Братанов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 363025; 0884 754685, E-mail: bdz@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", отдел "Ремонт на локомотиви"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 665 броя оловни стартерни акумулаторни батерии 12V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 55, 51, 52, електрически локомотиви серии 40,61 и 36 броя оловни тягови акумулаторни батерии 12V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46 от локомотивния парк на „БДЖ – Товарни превози”ЕООД за едногодишен период.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Локомотивно депо Дупница, гр. Дупница и Локомотивно депо Бургас, гр. Бургас
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 665 броя оловни стартерни акумулаторни батерии 12V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 55, 51, 52, електрически локомотиви серии 40,61 и 36 броя оловни тягови акумулаторни батерии 12V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46 от локомотивния парк на „БДЖ – Товарни превози”ЕООД за едногодишен период.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

665 броя - оловни стартерни акумулаторни батерии 12V/165 Ah 36 броя - оловни тягови акумулаторни батерии 12V/100 Ah

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в определения от Възложителя размер 1000 лв., със срок на валидност 150 календарни дни след изтичане крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал в полза на Възложителя, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение № 8 или парична сума – внесена по сметка на “БДЖ - Товарни превози” ЕООД в лева в Банка „Уни Кредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на обществената поръчка в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя по преценка на участника избран за изпълнител на обществената поръчка, в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след изпълнението на договора, или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са посочени в проекта на договор - Приложение № 10 от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и /или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник в процедурата следва да представи оферта за участие в процедурата, отговаряща на реквизитите по чл.56 от ЗОП и изготвена съобразно изискванията на възложителя, посочени в документация за участие в процедурата. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице. В последния случай следва да се представи пълномощно на лицето, подписващо офертата - оригинал, с нотариална заверка на подписа. Пълномощното следва да съдържа всички данни за лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 2. Заверено копие от документа за регистрация на участника или посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или копие на документ за самоличност, когато е физическо лице, заверено от него с „Вярно с оригинала” и подпис. Когато Участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, представя съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, в официален превод, съгласно §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 3. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация по ЗДДС, следва да представи декларация за липса на регистрация, в оригинал. 4. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и ал.5 от ЗОП: 5.1. Декларация по чл.47, ал.1, т.1, б.”а-д”, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП. Представя се от лицата по чл. 47, ал.4 от ЗОП, в оригинал, съгласно приложения образец – Приложение №1 към документацията за участие. 5.2. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП– представя се в оригинал, съгласно приложения образец Приложение №2 към документацията за участие от представляващия участника по съдебна/търговска регистрация 6. Декларация по чл.56, ал. 1, т.12 – в оригинал, съгласно приложения образец Приложение № 3 към документацията за участие. 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители в оригинал, съгласно приложения образец Приложение № 4 към документацията за участие. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 8. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - в оригинал, съгласно приложения образец Приложение № 5 към документацията за участие. 9. Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника). 10. Документ за внесена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Годишен финансов отчет - части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” за последната счетоводно приключила година /2013 г./ - копия заверени с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е обединение, следва да бъдат представени копия от годишен финансов отчет - части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” за последната счетоводно приключила година /2013 г./- на всички субекти, включени в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите – в оригинал, придружен от поне една препоръка за добро изпълнение – копие, заверено с подпис и печат на участника. 2. Когато участникът не е производител, да представи оригинален документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014 год. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./. 3. Образец на сертификат за качество или друг еквивалентен документ, какъвто ще бъде издаван от производителя на предлаганите акумулаторни батерии, заверен от него с оригинален подпис и печат /допуска се и копие, заверено от участника/. 4. Сертификат по ISO 9001:2008 /или друг еквивалент/ за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – копие заверено от участника. 5. Образец на протокол от изпитания на предлаганите акумулаторни батерии в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя – копие, заверено от участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с включен ДДС. Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, стая 129 или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ – Товарни превози" ЕООД - „Уни Кредит Булбанк” АД, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, и се получава срещу представен платежен документ, в Деловодството на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. Иван Вазов № 3, всеки работен ден от 08:00 часа до 16:30 часа./В нареждането да бъде записано "Документация за участие в обществена поръчка с предмет:" ...."

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45а, ал.2, т.6, б."б" от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ