Версия за печат

00589-2014-0012

BG-Перник: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.иван Рилски" №1А, За: инж. Росен Йорданов; Йоана Донкова, България 2300, Перник, Тел.: 076 684298; 076 684324, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на независим одит на проект: „Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” по проект “Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионална развитие чрез Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013”. В съответствие с насоките за кандидатстване на УО по приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4.. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012/021: „Зелена и достъпна градска среда” по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: Община Перник и офиса на изпълнителя
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Извършване на независим одит на проект: „Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” по проект “Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионална развитие чрез Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013”. В съответствие с насоките за кандидатстване на УО по приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4.. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012/021: „Зелена и достъпна градска среда” по 7 обособени позиции. Офертите на участниците и изпълнението на договорите следва да са съобразени с Насоките за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 - 2013 г.", които участие могат да се намерят на адрес www.bgregio.eu. Във връзка с изпълнението на дейностите включени в предмета на обществената поръчка ще се прилагат "Насоки за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013 г." и съдържанието на Доклад за фактически констатации със съдържанието на които могат да се запознаят на www.bgregio.eu.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Извършване на одит на проект: „Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” по проект “Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионална развитие чрез Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013”. В съответствие с насоките за кандидатстване на УО по приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4.. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012/021: „Зелена и достъпна градска среда” В рамките на поръчката ще бъде извършен одит на един основен обект за интервенция и 6 допълнителни обекти: - Основен обект на интервенция: УПИ I за ОбНС и озеленяване, кв. 208; УПИ I за озеленяване , кв.206, УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260, УПИ I за озеленяване и трафопост, кв.215, ул.Търговска /между ул. Райко Даскалов и ул.Кракра” - Трети допълнителен обект: Реконструкция и модернизация на парк "Митко Соколов", кв. Драгановец, кв.6, гр. Перник” - Пети допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Селото, гр.Перник - УПИ I, кв. 248; УПИ I, кв. 249; УПИ I, кв. 259; УПИ I, кв. 260; УПИ I, кв. 262; УПИ I, кв. 263; УПИ V, кв. 281” - Шести допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Иван Вазов, гр.Перник – УПИ VII, кв. 236; УПИ IX, кв.236; УПИ V, кв.243; УПИ I, кв.245; УПИ I, кв. 250; УПИ I, кв. 251; УПИ I, кв. 252; УПИ I, кв. 256; УПИ V, кв. 256; УПИ I, кв. 257; УПИ I, кв. 258; УПИ I, кв. 283” - Седми допълнителен обект: Обновяване на вътрешно квартални пространства и паркоустрояване - кв. 233 УПИ I; кв. 253 УПИ I и УПИ II; УПИ I, кв. 233” - Осми допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Рено, гр. Перник - кв. 231-първи етап; кв. 232-първи етап; УПИ I, кв. 234; УПИ I, кв. 235; кв. 246-първи етап” - Девети допълнителен обект: Благоустрояване и паркоустройствено решение на Част от Централен градски парк, гр. Перник” Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и следва да включва минимум: • Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проектите от страна на Възложителя; • Проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013; • Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите; • Предназначението на одита е да направи обективна проверка на законосъобразността и допустимостта на разходваните средства при изпълнение на дейностите по отношение на съответния обект на интервенция. За всеки обект на интервенция ще бъде изготвен отделен одитен доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност без ДДС
34500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на: за Обособена позиция 1: 160 лв.; за Обособена позиция 2: 40 лв.; за Обособена позиция 3: 30 лв.; за Обособена позиция 4: 35 лв.; за Обособена позиция 5: 20 лв.; за Обособена позиция 6: 40 лв; за Обособена позиция 7: 20лв; Участникът сам избира формата на гаранцията - банкова гаранция или парична сума. Гаранция за участие, когато е парична сума се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник:IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност 190 календарни дни считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). Във всички случаи от банковата гаранция, респективно платежното нареждане следва да са видни предмета на поръчката или уникалния номер на поръчката и обособената позиция, за която участникът подава оферта. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, следва да представи отделна гаранция за участие/изпълнение за всяка отделна обособена позиция. Участникът, избран за изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора по обособена позиция №1 и 1 % от стойността на договора по обособени позиции № 2 -7. Тя се представя в една от посочените по- горе форми. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане - За обособена позиция № 1 - Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора, дължимо в 10 дневен от получаване на уведомлението за начало на изпълнението и след представяне на фактура от страна на изпълнителя. - Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на настоящия договор и авансовото плащане, извършено от Възложителя на Изпълнителя, в срок от 30 работни дни след подписване от представител на възложителя и изпълнителя протокол за приемане на работата, доклад за фактически констатации и фактура, и в зависимост от условията и начина на финансиране, уговорени в настоящия договор. Схема на плащане - за Обособена позиция № 2-7 - Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора, дължимо в 10 - дневен от получаване на уведомлението за наличие на финансиране и начало на изпълнението и след представяне на фактура от страна на изпълнителя. - Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на настоящия договор и авансовото плащане, извършено от Възложителя на Изпълнителя, в срок от 30 работни дни след подписване от представител на възложителя и изпълнителя протокол за приемане на работата, доклад за фактически констатации и фактура, и в зависимост от условията и начина на финансиране, уговорени в настоящия договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

За обособена позиция № 2- 7 няма осигурено финансиране. В случай че финансиране не бъде осигурено, възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по съответната обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5 , пр. 2, чл. 40 от ЗОП, респ. на основание чл. 43 или 45 от ЗОП“; Документацията за участие в настоящата поръчка е безплатна и достъпна за всички заинтересовани лица на сайта на Община Перник www.pernik.bg Раздел Общиствени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата не могат да участват лица, за коите е изпълнено някое от условията на чл. 47, ал. 1, б "а" - "д", т. 2 и 3, ал. 2 , т. 1 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП, както и лице, което е регистрирано или е свързано лице с лице, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, съгл. чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, с изключение на случаите по чл. 4 от същия закон.Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1 и 3 от ЗОП, както и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР води до отстраняване на участника от процедурата. Офертите на участниците в процедурата се комплектоват по следния начин: Плик № 1 :Административни сведения (Образец № 1);Споразумение / Договор за създаване на обединение/консорциум (ако Участникът е обединение/консорциум;Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), ако е приложимо;Документи за правосубектност на Участника - копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в Р България). Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – ЮЛ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в превод). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.; Декларация, че участникът е запознат и приема условията на проекта на договор (Образец № 11); Декларации по чл. 47 от ЗОП (Образци приложения № 2, № 3, № 4); Декларация за участието на подизпълнител/и (Образец № 5); Декларация за съгласие за участие от подизпълнител (Образец № 6); Информация за оборота от подобни дейности на участника за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012, 2013), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец №7); Заверено копие от валидна застрахователна полица "Професионална отговорност ”, съгласно изискванията на чл. 33, ал. 1, т. 14 от ЗНФО или еквивалентна, респ. съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; Списък на сходните договори, изпълнение през последните 3 години до датата на подаване на офертата (Образец №8), включително препоръки за добро изпълнение;Удостоверение от ИДЕС (по чл. 24 от ЗНФО), че е регистриран одитор, респ. удостоверение от компетентния орган на държавата, в която е установен участника чуждестранно лице; Списък на ключовите експерти (Образец № 13);Автобиография ( Образец №12) попълнена от всеки един от ключовите експерти, придружена от доказателства за образование и професионален опит; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по Образец №14; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 15. Плик № 2: Техническо предложение по Образец № 9, съдържащо срок за изпълнение на поръчката, както и приложена парафирана техническа спецификация.Плик № 3:Ценово предложение по Образец №10.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от подобни дейности на участника за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012, 2013). 2. Заверено копие на валидна застрахователна полица “Професионална отговорност ”, съгласно изискванията на чл. 33, ал. 1, т. 14 от ЗНФО или еквивалентна, респ. съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, в размер: - не по-малко от 40 000 (четиридесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция 1; - не по-малко от 12 000 (дванадесет хиляди) лева без ДДС за всяка от обособени позиции 2 и 6; - не по-малко от 9 000 (девет хиляди) лева без ДДС за обособени позиции 3 и 4; - не по-малко от 6 000 (шест хиляди) лева без ДДС за всяка от обособени позиции 5 и 7; Забележка: Под услуги „сходни с предмета на поръчката", следва да се разбират услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни. Забележка: При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите в изпълнение на поръчката. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция и декларираният оборот/доход от сходни с предмета на поръчката услуги не покрива обявеното изискване за този случай (т.е. най-високата стойност), той ще бъде отстранен, след прилагане на чл. 68, ал. 7-9 от ЗОП, от участие само за тези позиции, за които не е доказал изпълнение на изискването за оборот/доход. 2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност ”, съгласно изискванията на чл. 33, ал. 1, т. 14 от ЗНФО или еквивалентна, респ. съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискването по т. 2 се прилага към членовете на обединението/консорциума съобразно разпределението на дейностите между тях, които ще изпълняват при реализиране предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка и изпълнени през последните три години считано до крайния срок за подаване на оферти - попълва се Образец № 8. Към списъка се прилагат препоръки за добро изпълнение на договорите, с които се покриват минималните изисквания на възложителя, от съответните възложители. Тези препоръки следва да съдържат информация за стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и данни за предмета на договора и описание на основните дейности, изпълнени по същия. Препоръките трябва да са приложени за посочени договори от списъка на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години считано до крайния срок за подаване на оферти - копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала; Забележки: В случай, че посочените по-горе данни не се съдържат в референциите, участниците могат да представят допълнително към референциите копия от сключени договори, протоколи за констатиране и приемане на изпълнението и други относими документи подписани от възложител на съответен договор, от които може да се извлече информация за обстоятелствата, които следва да съдържат референциите; 2. Удостоверение от ИДЕС (по чл. 24 от ЗНФО), че е регистриран одитор, респ. удостоверение от компетентния орган на държавата, в която е установен участника чуждестранно лице. 3.Списък на Екип от експерти, притежаващи компетентност, необходима за изпълнението на поръчката. Към списъка се прилагат Автобиография попълнена от всеки от експертите посочени в списък, придружена от документи доказващи професионалната квалификация и опита на ключовите експерти: Автобиография – по образец на участника, придружена от документи, доказващи обстоятелствата, посочени в нея: • Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; • Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки, длъжностни характеристики, референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на професионалния опит на експерта;
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил най-малко 1 договор, сходен с предмета на поръчката, изпълнен през последните три години считано до крайния срок за подаване на оферти.Забележка: Под договори „сходни с предмета на поръчката", следва да се разбират договори за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни. 2. Участникът следва да бъде регистриран одитор по смисъла на §1, т.1 на ЗНФО.За участници чуждестранни лица-по смисъла на законодателството на държавата, в която са установени. 3. Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти: Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа: регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори, поддържан от Института на дипломираните експерт-счетоводители или еквивалентен регистър в държавата, в която участникът е установен, който му разрешава да изпълни настоящата обществена поръчка, съгласно действащото българско законодателство – копиe заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала. Лицето следва да има опит минимум 3 години в областта на счетоводството, финансите или прилагането на Международните одиторски стандарти Ключов експерт 2 – Регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори, притежаващ най-малко 3 години опит в областта на счетоводството, финансите или прилагането на Международните одиторски стандарти. В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той не е длъжен да предлага различни експерти за всяка обособена позиция.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за независимия финансов одит

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Перник

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъсътват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: “Зелена и достъпна градска среда, гр. Перник” съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионална развитие чрез Оперативна програма „ Регионално развитие 2007 – 2013”. В съответствие с насоките за кандидатстване на УО по приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.4. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012/021: „Зелена и достъпна градска среда” .

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за : • задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg • опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg • закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Получаването на документация за участие в процедурата не е обвързано с плащане и пълен достъп до нея е предоставен на интернет адреса на община Перник - www.pernik.bg, раздел "Обществени поръчки". На интернет адреса ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания и съобщения по настоящата обществена поръчка. Датата и часът за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявен на сайта на Община Перник - http://pernik.bg/obshhestveni-porchki - чрез изрично съобщение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел Правен и обществени поръчки при Община Перник, пл. Свети Иван Рилски № 1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Основен обект на интервенция: УПИ I за ОбНС и озеленяване, кв. 208; УПИ I за озеленяване , кв.206, УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260, УПИ I за озеленяване и трафопост, кв.215, ул.Търговска /между ул. Райко Даскалов и ул.Кракра”
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Основен обект на интервенция: УПИ I за ОбНС и озеленяване, кв. 208; УПИ I за озеленяване , кв.206, УПИ ІІ за пешеходна зона, озеленяване и търговия, кв. 211; УПИ VII за кино, жил.стр. и обществено обслужващи дейности, кв. 1; Част от УПИ I Дворец на културата, кафе, аперитив, озеленяване и пешеходна зона , кв. 1; улица от ос.т.9261 до ос.т.1255; улица от ос.т.1190 до ос.т.1260, УПИ I за озеленяване и трафопост, кв.215, ул.Търговска /между ул. Райко Даскалов и ул.Кракра”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
16000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Трети допълнителен обект: Реконструкция и модернизация на парк "Митко Соколов", кв. Драгановец, кв.6, гр. Перник”
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Трети допълнителен обект: Реконструкция и модернизация на парк "Митко Соколов", кв. Драгановец, кв.6, гр. Перник”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
4000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

За изпълнението на тази обособена позиция няма осигурено финансиране. Изпълнението на договора, сключен с избрания изпълнител ще започне при условие, че се осигури финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по настоящата обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5, пр. 2 или чл. 40 от ЗОП.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Пети допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Селото, гр.Перник - УПИ I, кв. 248; УПИ I, кв. 249; УПИ I, кв. 259; УПИ I, кв. 260; УПИ I, кв. 262; УПИ I, кв. 263; УПИ V, кв. 281”
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Пети допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Селото, гр.Перник - УПИ I, кв. 248; УПИ I, кв. 249; УПИ I, кв. 259; УПИ I, кв. 260; УПИ I, кв. 262; УПИ I, кв. 263; УПИ V, кв. 281”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

„Извършване на независим одит на Пети допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Селото, гр.Перник - УПИ I, кв. 248; УПИ I, кв. 249; УПИ I, кв. 259; УПИ I, кв. 260; УПИ I, кв. 262; УПИ I, кв. 263; УПИ V, кв. 281”. Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
3000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

За изпълнението на тази обособена позиция няма осигурено финансиране. Изпълнението на договора, сключен с избрания изпълнител ще започне при условие, че се осигури финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по настоящата обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5, пр. 2 или чл. 40 от ЗОП.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Шести допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Иван Вазов, гр.Перник – УПИ VII, кв. 236; УПИ IX, кв.236; УПИ V, кв.243; УПИ I, кв.245; УПИ I, кв. 250; УПИ I, кв. 251; УПИ I, кв. 252; УПИ I, кв. 256; УПИ V, кв. 256; УПИ I, кв. 257; УПИ I, кв. 258; УПИ I, кв. 283”
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Шести допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Иван Вазов, гр.Перник – УПИ VII, кв. 236; УПИ IX, кв.236; УПИ V, кв.243; УПИ I, кв.245; УПИ I, кв. 250; УПИ I, кв. 251; УПИ I, кв. 252; УПИ I, кв. 256; УПИ V, кв. 256; УПИ I, кв. 257; УПИ I, кв. 258; УПИ I, кв. 283”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

„Извършване на независим одит на Шести допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Иван Вазов, гр.Перник – УПИ VII, кв. 236; УПИ IX, кв.236; УПИ V, кв.243; УПИ I, кв.245; УПИ I, кв. 250; УПИ I, кв. 251; УПИ I, кв. 252; УПИ I, кв. 256; УПИ V, кв. 256; УПИ I, кв. 257; УПИ I, кв. 258; УПИ I, кв. 283”. Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
3500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

За изпълнението на тази обособена позиция няма осигурено финансиране. Изпълнението на договора, сключен с избрания изпълнител ще започне при условие, че се осигури финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по настоящата обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5, пр. 2 или чл. 40 от ЗОП.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Седми допълнителен обект: Обновяване на вътрешно квартални пространства и паркоустрояване - кв. 233 УПИ I; кв. 253 УПИ I и УПИ II;
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Седми допълнителен обект: Обновяване на вътрешно квартални пространства и паркоустрояване - кв. 233 УПИ I; кв. 253 УПИ I и УПИ II; УПИ I, кв. 233”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

„Извършване на независим одит на Седми допълнителен обект: Обновяване на вътрешно квартални пространства и паркоустрояване - кв. 233 УПИ I; кв. 253 УПИ I и УПИ II; УПИ I, кв. 233”. Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
2000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

За изпълнението на тази обособена позиция няма осигурено финансиране. Изпълнението на договора, сключен с избрания изпълнител ще започне при условие, че се осигури финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по настоящата обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5, пр. 2 или чл. 40 от ЗОП.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Осми допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Рено, гр. Перник - кв. 231-първи етап; кв. 232-първи етап; УПИ I, кв. 234; УПИ I, кв. 235; кв. 246-първи етап”
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Осми допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Рено, гр. Перник - кв. 231-първи етап; кв. 232-първи етап; УПИ I, кв. 234; УПИ I, кв. 235; кв. 246-първи етап”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

„Извършване на независим одит на Осми допълнителен обект: Благоустрояване на обществени пространства в кв. Рено, гр. Перник - кв. 231-първи етап; кв. 232-първи етап; УПИ I, кв. 234; УПИ I, кв. 235; кв. 246-първи етап”. Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
4000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

За изпълнението на тази обособена позиция няма осигурено финансиране. Изпълнението на договора, сключен с избрания изпълнител ще започне при условие, че се осигури финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по настоящата обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5, пр. 2 или чл. 40 от ЗОП.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на независим одит на Девети допълнителен обект: Благоустрояване и паркоустройствено решение на Част от Централен градски парк, гр. Перник”
1) Кратко описание

„Извършване на независим одит на Девети допълнителен обект: Благоустрояване и паркоустройствено решение на Част от Централен градски парк, гр. Перник”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

„Извършване на независим одит на Девети допълнителен обект: Благоустрояване и паркоустройствено решение на Част от Централен градски парк, гр. Перник”. Одита на проекта по обекта на интервенция включва:Проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и отчетността, проверка достоверността на декларираните разходи по проекта по съответния обект на интервенция и съответствието им с нормативната база в страната.Основната цел на извършения одит е да се формират констатации/потвърждения/, че отчетените от Възложителя разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Възложителя доклад за фактически констатации.

Прогнозна стойност, без ДДС
2000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

За изпълнението на тази обособена позиция няма осигурено финансиране. Изпълнението на договора, сключен с избрания изпълнител ще започне при условие, че се осигури финансиране. В случай, че не бъде осигурено финансиране възложителят ще прекрати процедурата, респ. договора по настоящата обособена позиция на основание чл. 39, ал. 5, пр. 2 или чл. 40 от ЗОП.