Версия за печат

00027-2014-0009

BG-Пазарджик: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. Болнична 15, За: Стоянка Михайлова, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 408603, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 408766

Място/места за контакт: Стоянка Михайлова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло, халати и одеяла на „МБАЛ ПАЗАРДЖИК” АД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Изпирането се извършва в база на - пералня, собственост на Изпълнителя на обществената поръчка.Изпълнителят извършва транспортиране на облеклото, бельото и одеялата – обект на обществената поръчка до своята пералня и обратно, със собствен транспорт и за своя сметка. Получаването на мръсното и предаването на изпраното болнично бельо става всеки работен ден в склад пералня на „МБАЛ ПАЗАРДЖИК” АД.
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпиране и гладене на спално болнично бельо и постелъчен инвентар собственост на Изпълнителя - 1700 спални комплекта /долен чаршаф/шалте, плик и калъфка/, хавлиени кърпи за ръце – 600бр., нощници за АГО- 100 броя и пелени за микропедиатрия и детско отделение - до 80000/ осемдесет хиляди / кг годишно. Изпиране и гладене на болнично бельо, постелъчен инвентар и работно облекло собственост на Възложителя – до 30000 / тридесет хиляди /кг годишно. Изпиране, дезинфекция и гладене на болнично бельо, работно облекло и постеловъчен инвентар, включително и инфектирани тъкани, със средства и материали на изпълнителя. Същият предоставя за ползване на възложителя необходимия брой единици бельо и постеловъчен инвентар без допълнително заплащане за срока на договора. При необходимост износените и повредени единици се закърпват или заменят с нови по искане на възложителя, без допълнително заплащане. Прането се получава от изпълнителя всеки работен ден, като в същия момент се предава готовото пране. Чистото бельо ,облекло и одеяла следва да се опаковат в полиетиленови пликове по начин, запазващ хигиенните качества, без рискове за увреждане. Всеки работен ден подготвеното и сортирано бельо от склад пералня на Възложителя се предава на Изпълнителя. Изпълнителят извършва услугата ежедневно, при петдневна /от понеделник до петък/ работна седмица, по изготвен от Възложителя график със собствени транспорт, материали и средства.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000, 98315000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене
Услуги по гладене

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Срок за изпълнение на обществената поръчка е 24/ двадесет и четири / месеца , като началната дата на влизане в сила на договора за възлагането на обществената поръчка ще бъде 30,01,2015г..Прогнозно количество :80000 - килограма болнично бельо собственост на Изпълнителя годишно ориентировъчно количество ;30000 - килограма болнично бельо собственост на Възложителя годишно ориентировъчно количество. Това количество е прогнозно и е в зависимост от потребностите на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
264000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

30.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в поръчката е в размер на 2500 /две хиляди и петстотин/ лева, а гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойноста на поръчката без ДДС. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в ОБЩИНСКА БАНКА ЦУ BIC : SOMBBGSF IBAN: BG05 SOMB 91301039228003 или на касата на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД - ГР. ПАЗАРДЖИК

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: Отложено плащане по банкова сметка на Изпълнителя - в български лева; в срок до 30, а при наличие на основание, предвидено в хипотезата на чл. 303а, ал. 2 от ТЗ не повече от 60 дни след представяне на предвидените документи /фактури, приемно-предавателни протоколи/ . Плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя. Начин на финансиране - от приходи по договор с РЗОК - Пазарджик, от собствени приохди

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно разпоредбата на чл.56, ал.3 от ЗОП когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Цената за изпълнение на услугата на килограм чисто сухо пране не може да надвишава 1,20 лева / един лев и двадесет стотинки/ без включен ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1 – документи за подбор На плика се поставя обозначение “Плик 1 –Документи за подбор”. В плика трябва да се поставят следните документи относно търговско-правния статут на кандидата и документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците : 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата. Списъкът трябва да указва номерата на страниците на документите. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено от АВ – ТР не по-рано от три месеца преди датата на подаване на офертата, или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство - легализиран превод, а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност 3. Документ, установяващ данъчна регистрация, както и регистрация по ЗДДС, ако кандидатът притежава такава; 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние: 5. Доказателства за технически възможности: 6. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай, че това не е законния представител на кандидата; 7. Декларация/Образец/ за приемане на условията в проекта на договор 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , т.1, б. „а”-„д”, т. 2 и 3 и ал. 5 ЗОП; 9. Данни за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда подизпълнители; Ако кандидатът не предвижда подизпълнители, трябва да представи Декларация за това обстоятелство. 10. Документ за гаранция за участие. 11. Документ за закупена документация за участие. Документите на чужд език се представят и в превод. Когато кандидатите или участниците са юридически лица, изискванията за Декларациите по т.8 се прилагат като се спазва изискването на чл.47 ал.4 ал. 8 от ЗОП Документите в офертата трябва да бъдат представени във вида, посочен от Възложителя. Документите в офертата /предложения, декларации, справки и др./, които се изготвят от участника, се представят задължително в оригинал, а останалите документи в офертата, чийто вид не е изрично указан от Възложителя, е достатъчно да бъдат представени като копия, заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала”, името на заверяващия, подпис и свеж печат на участника. Всички листи, съдържащи се в офертата се номерират последователно Плик № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” 1.Образец оферта-техническо предложение ПЛИК 3 На плика се поставя обозначение “Предлагана цена”. Офертата се изготвя съгласно приложения образец- Ценова оферта към настоящата документация. Не представянето на цитираните документи в подходящ вид и форма е основание за недопускане на кандидата до класиране на предложението. Трите плика от предложението се поставят в друг непрозрачен плик, върху който се отбелязва участника, предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Офертата се представя от кандидата или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)Декларация (Образец), съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: а) Участникът следва за има общ оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не по-малко от 260 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: a) Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет, предмета на настоящата обществена поръчка или сходни изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение b) Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – пералня за изпиране на болнично бельо , издадено от РЗИ (РИОКОЗ)- хигиенно заключение или Индивидуален регистрационен номер на обекта, валидно за срока на договора.В случай, че участникът участва като обединение(консорциум, достатъчно е един член на обединението)консорциумът да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридическо лице то следва да представи документ съобразно националното си законодателство c) Декларация, съдържаща списък на техническите лица /с посочване на имената и заеманата длъжност/, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на предмета на обществената поръчка, както и списък на техническите лица /с посочване на имената и заеманата длъжност/, отговарящи за контрола на качеството на изпълнението на възложената обществена поръчка - оригинал, изхождаща от законния представител на кандидата или от изрично упълномощено от него лице d) Декларация за наличие на собствени или договор за наем на помещенията в които изпълнява дейността по пране, гладене и сушене e) Декларация, съдържаща Списък на оборудването и транспортните средства, капацитет за изпълнение на технологичния процес за химио-термо дезинфекция на прането. Документ за собственост или договор за наем на транспортните средства и пералните машини и съоръжения, с които кандидатът разполага за изпълнението на обществената поръчка f) Декларация, съдържаща списък с перилните препарати и дезинфекционни средства, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, декларираща, че същите са разрешени от МЗ – подписана и подпечатана от кандидата g) Декларация, че по време на технологичния процес ще се спазват разпоредбите на Наредба № 37/1995 г. за хигиените изисквания към устройството и експлоатация на обществените перални h) Сертификат за внедрен ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството” или еквивалентни при изпълнение на услуги по пране на болнични дрехи и болнично постелъчно бельо , валиден към датата на подаване на офертата
Минимални изисквания: a) Минимум 3 броя препоръки за добро изпълнение по описаните договори в Декларацията, подписани от представляващите лица на Възложителите- оригинали или нотариално заверени копия. b) доказва се с копие от документа за регистрация. *Участниците чуждестранни лица представят еквивалентен документ вписан в съответен професионален регистър в страната в която са установени. c) не по-малко от 5 (пет) човека персонал – Доказва се с удостоверение от НАП. d)Декларация за наличие на собствени или договор за наем на помещенията в които изпълнява дейността по пране, гладене и сушене e) минимум 2 (два) броя автомобила, като за доказателство прилага копия от талоните на МПС. f) Прилагат се и копия на документите доказващи,че перилните препарати и дезинфекционни средства са разрешени от МЗ g) Декларация, че по време на технологичния процес ще се спазват разпоредбите на Наредба № 37/1995 г. за хигиените изисквания към устройството и експлоатация на обществените перални h) Сертификат за внедрен ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството” или еквивалентни при изпълнение на услуги по пране на болнични дрехи и болнично постелъчно бельо , валиден към датата на подаване на офертата
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00027-2014-0009

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.08.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 08: 00 до 15 : 30 часа ,съгласно чл. 28, ал.5 от ЗОП – 7/ седем / дни преди изтичането на срока за подаване на оферти определен от възложителя след заплащане на такса в размер на 12,00/ дванадесет/ лева с включен ДДС в касата на МБАЛ Пазарджик АД - Спешно отделение или по разплащателната сметка на лечебното заведение в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА,IBAN BG56UBBS82411017311317,BIC КОДА НА БАНКАТА Е :UBBS BGSF и представяне на платежния документ за внесената такса. При писмено поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето отправило искането. Документацията се получава в сградата на Управлението - ул. “Болнична” № 15 , Деканат,ет.1 всеки работен ден от 08: 00 до 15 : 30 часа

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.08.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.08.2014 г.  Час: 13:00
Място

"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15, Деканат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ