Версия за печат

00049-2014-0009

BG-гр. Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Бургасбус"ЕООД гр.Бургас, ул."Индустриална" 1, За: Кета Янкова Петрова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 988240, E-mail: burgas_bus@b-trust.org, Факс: 056 846763

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgasbus.info..

Адрес на профила на купувача: www.burgasbus.info..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на елeктрическа енергия за нуждите на “БУРГАСБУС” ЕООД по свободно договорени цени

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Покупка на електрическа енергия на свободния пазар за период от 24 месеца за нуждите на "Бургасбус" ЕООД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По предварителен разчет на Възложителя общото количество на доставката е около 3 800 MWh ел.енергия

Прогнозна стойност без ДДС
586000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 2 600,00 лв. /две хиляди и шестстотин лева/,вносими по сметката на Възложителя Общинска банка АД , клон Бургас,международен № на разплащателна сметка IBAN BG BG69SOMB91301034381701, международен код на ОБ АД BIC SOMBBGSF или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение: банкова гаранция за срока на договора или парична сума в размер на 3% от стойността на договора, внесена на горепосочената сметка на Възложителя към момента на сключването на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със собствени средства на Взложителя

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените по чл. 47, ал. 2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Плик №1:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (Образец № 5). 2.1. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всички членове на обединението. 2.2. Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. 2.3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 2.4. Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в официален превод. 2.5. Когато не е представена декларация с ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите. 2.6. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 3. Кандидатът да има лиценз за търговия с електрическа енергия в Република България. 4.Кандидатът да притежава лиценз за координатор на балансираща група. 5. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата в размер на 2600 лв; 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника; 7. Доказателства за техническите възможности на участника. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “а”-“д”, ал. 2, т. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки съгласно Образец № 6. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 и ал. 5, т.2 от Закона за обществените поръчки съгласно Образец № 7. 10. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП съгласно Образец № 8. 11. Всеки подизпълнител трябва да отговаря на изискванията, на които отговаря и основния участник съобразно вида и дела на неговото участие при изпълнението на обществената поръчка, и да представи към офертата на участника документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 12. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за участие в обединение (Образец № 9); 13. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 12); 15. Декларация за валидност на офертата (Образец № 13); 16. Административни сведения (Образец № 14); 17. Участникът може да представи и други документи, доказващи икономическото и финансовото му състояние, и техническите и професионалните му възможности за изпълнение на обществената поръчка.Плик № 2: 1. Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка, съгласно образеца приложен към документацията за участие. Плик № 3: 1. Предлагана цена, съгласно образеца приложен към документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните три години- 2011, 2012, 2013 г. /в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си/, заверени от одитор - ако подлежат на одит. 2,Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните 3 години- 2011, 2012, 2013 г. /в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си/, подписана от представляващия участника, както и за оборота от доставка /продажба/ на електрическа енергия по свободно договорени цени за 2011 г., 2012 г. и 2013 г.,съгласно Образец № 10. Минимални изисквания: Участниците следва да имат общ оборот от доставка /продажба/ на електрическа енергия по свободно договорени цени, сходни с предмета на на поръчката, за последните три години 2011, 2012 и 2013 г., не по-малък от 2 000 000 лв. /два милиона лева/ без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за основните договори, изпълнени през последните три години- 2011, 2012, 2013 г /в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си/, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, срок на договорите и възложителите, придружени от минимум три препоръки за добро изпълнение /оригинали или нотариално заверени копия/ за конкретната дейност свързан с предмета на поръчката, съгласно Образец № 11; Препоръките за добро изпълнение посочват стойността, датата и мястото на доставена електрическа енергия по свободно договорени цени . 2 Списък на служителите, които пряко ще отговарят за извършването на доставката.3. Документ /оригинал или нотариално заверено копие/ от ЕСО ЕАД за количеството доставена електроенергия на свободния пазар по вътрешни графици на крайни клиенти в Република България за последните 12 месеца предхождащи дата на подаване на заявката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 594309 от 25.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС и се заплаща по банковата сметка на Възложителя - Банка: Общинска банка АД, IBAN: BG69SOMB91301034381701,BIС: SOMBBGSF или в брой в касата на "Бургасбус" ЕООД в Административната сграда, находяща се на ул."Индустриална" № 1, гр. Бургас.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2014 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

240

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на "Бургасбус" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68 ал.5 от ЗОП кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 на чл.68 от ЗОП Съгласно чл.68 ал.5 от ЗОП кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 на чл.68 от ЗОП Съгласно чл.68 ал.5 от ЗОП кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 на чл.68 от ЗОП Съгласно чл.68 ал.5 от ЗОП кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 на чл.68 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ