Версия за печат

03279-2014-0001

BG-СОФИЯ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ № 39 "ПРОЛЕТ", Ж.К. "ОВЧА КУПЕЛ" 1 (ДО БЛОК № 513), За: Олга Сотева, БЪЛГАРИЯ 1632, СОФИЯ, Тел.: 02 9560069, E-mail: odz_prolet@abv.bg, Факс: 02 9560069

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.39odz.com..

Адрес на профила на купувача: www.39odz.com..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, район "Овча купел"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”,

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка, подробно описани в утвърдената конкурсна документация за открита процедура. Количеството и обема на доставката е подробно описано в Техническата спесификация и утвърдената документация на интернет адреса на Възложителя- :www.39odz.com

Прогнозна стойност без ДДС
75000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатът представя гаранция за участие в откритата процедура, представена като банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на ОДЗ № 39 „Пролет” или по банковата сметка на Възложителя: в „Общинска банка“ АД Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 76 SOMB 9130 3343 1392 00, определена като абсолютна сума ( чл.59, ал 2 от ЗОП). Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за участие, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по сметката на възложителя - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранцията за участие в обществена поръчка за “Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община , адрес гр. София -1632, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513) е в размер на 750 лв. /седемстотин и петдесет лева/. На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора – 3% от стойността на обществената поръчка. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по сметката на възложителя - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на съответната доставка. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят освобождава гаранцията за участие по реда на чл.62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се урежда в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява по собствен план, сметки и делегиран бюджет на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община , адрес гр. София -1632, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513) Изплащането ще се извършва след представяне на фактура за съответните доставки. От датата на издаване на фактурата започва да тече срок за плащане, който е 30 /тридесет/ дни след представяне на фактурата, съгласно изискванията ан ТЗ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. -В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, като документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. -В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; че един е водещ член от членовете на обединението/консорциума и е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в заявлението не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си; -Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отстъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1(без буква „е” на т. 1), 2 и 3, ал.2, т. 1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП, наличието на които водят до отстраняване, с декларации по приложените към настоящата документация образци. Наличието на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП, водят до отсраняване При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс имат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, които отговарят на предварително обявените условия в утвърдената документация и предвидените императивни изисквания на ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП: – Участникът трябва да има минимален (специализиран) оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните три години 2011г., 2012г. и 2013г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 220 000 лв. /двеста и двадесет хиляди лева/ без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с осъществяване на доставка на хранителни продукти - доказва се с попълнени данни в Образец № 5 .
Минимални изисквания: – Участникът трябва да има минимален (специализиран) оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните три години 2011г., 2012г. и 2013г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 220 000 лв. /двеста и двадесет хиляди лева/ без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с осъществяване на доставка на хранителни продукти - доказва се с попълнени данни в Образец № 5 .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка, извършени през последните три години, сходни с обекта на доставката, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение (подписана, датирана и подпечатана). Кандидатите следва да представят валидни сертификати към датата на провеждане на процедурата: - Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентно и сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните, съгласно стандарт ISO 22000:2006 или еквивалентно, с област на приложение, съхранение, транспорт и търговия на едро с хранителни продукти, обхващащ предмета на поръчката. Представят се заверени копия от сертификатите и акредитацията на сертифициращата организация. Към представения сертификат се прилага и копие от документа (ако документът е на чужд език същия се представя на възложителя в превод, заверен за вярност от кандидата) доказващ, че издателя на сертификата е акредитиран от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация” или че е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). - Сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните или анализ на опасностите и критични контролни точки, а когато цялостното внедряване на системата е неприложимо – процедури в съответствие с принципите на системата за анализ на опасностите и критични контролни точки (НАССР); Валидни към датата на издаване на сертификатите удостоврения по чл.12 от ЗХ, издадени от РВМС и РИОКОЗ или ОДБХ при удостоверения, и включващи всички артикули от предмета на поръчката в обхвата на сертифицираната дейност. Списък на техническите лица отговарящи за контрола на качеството съгласно стандартите на БДС EN ISO 9001:2008 и БДС EN ISO 22000:2006 /HACCP/ с приложени документи за преминато обучение по функциониране на интегрираната система. Доказателства за наличието на складово помещение, на територията на гр. София, с хладилна техника или хладилно помещение, поддържащи постоянна температура, необходими за съхраняване на хранителните продукти за срока на поръчката. Представят се валидни санитарни разрешителни съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ – “Удостоверение за регистрация” на името на участника и документи удостоверяващи собствеността на съответния обект за регион София. В случай, че складовите помещение с хладилна техника и хладилните помещение, не са собственост се прилага договор за наем в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката. Всеки кандидат следва да представи, че има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти (представя се списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора; към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ) от неживотински произход и животиннски произход. Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ДВСК (за превоз на всички хранителни продукти от животински произход). Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РИОКОЗ. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има през последните три години (считани от датата на подаване на офертата) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение/ изпълнени минимум 3 договора сходни с предмета на поръчката /доставка на хранителни продукти/, придружени с 3бр. референции от възложителите за добро изпълнение (подписани, датирани и подпечатани)./образец № 6/. Референциите да съдържат данни за: срока на изпълнение на договора/начална и крайна дата/, предмета на поръчката и че същия е изпълнен без забележки.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най – кратък срок за изпълнение на допълнителни заявки ; тежест: 20
Показател: Най – кратък срок за отстраняване на рекламации ; тежест: 20
Показател: финансов показател; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община , адрес гр. София -1632, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513) – заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

юли-август 2015г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

юли-август 2015г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят осигурява пълен досъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.39odz.com. до изтичане на срока за получаване на документацията. Сроковете по чл.64, ал.1 от ЗОП на основание чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ