Версия за печат

00022-2014-0013

BG-Асеновград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, За: Айтен Салим, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмет на обществената поръчка: „Избор на изпълнител за изработване на инвестиционни проекти на обекти на територията на община Асеновград по обособени позиции”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Асеновград
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Наименованието на обществената поръчка е: „Избор на изпълнител за изработване на инвестиционни проекти на обекти на територията на община Асеновград по обособени позиции”. Предмет на настоящата поръчка е изработване на проекти на отделни обекти на територията на Община Асеновград. Изпълнението на проектирането ще се възлага след осигуряване на финансиране. Обектите за проектиране са разделени в пет обособени позиции в град Асеновград и населени места в Община Асеновград. Основните дейности, включени в проектирането са описани в отделните технически задания, приложени към документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71315000

Описание:

Архитектурно проектиране
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническите задания към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
243803.32 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер както следва: За Обособена позиция №1 – 260.00 /двеста и шестдесет/ лева, За Обособена позиция №2 – 37.00 /тридесет и седем/ лева, За Обособена позиция №3 – 1120.00 /хиляда сто и двадесет/ лева, За Обособена позиция №4 – 550.00 /петстотин и петдесет/ лева, За Обособена позиция №5 – 190.00 /сто и деветдесет/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчката. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията. Гаранцията може да бъде внесена като парична сума в касата на Община Асеновград пл."Акад.Никоай Хайтов"9, или да бъде преведена по по сметка на Община Асеновград - „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF или да бъде представена под формата на банкова гаранция със същия размер и срок, равен на срока на валидност на офертата съответно срок за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на тази обществена поръчка е община Асеновград. Проектирането на отделните обекти ще стартират след възлагателно писмо и осигурени средства за обекта. Условията и начинът на плащане са съгласно Проекто-договора,приложен към документацията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или удостоверение за актуално състояние, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, за чуждестранно лице- документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Посочените документи да са издадени не по-късно от 6 месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност. 2. Документ за закупена документация за участие 3. Документ за внесена гаранция за участие 4. Списък на подизпълнителите 5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, както и дела ивида на тяхното участие Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители документите по т. 1, 5, 6,7 и 8. 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата 7. Доказателства за техническите възможности, опит и квалификация на кандидата 8. Декларации за обстоятелства по чл.47, ла.1, 2 и 5 от ЗОП- по образец приложен към документацията 9.Декларация за приемане условията на договора 10. Декларация по чл.56, ал., т.11- за спазване на изискванията за минимална цена труда 11. Оферта за участие - по образец, приложен към документацията 12. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, със съдържание описано в документацията 13. Предлагана цена за изпълнение на поръчката - по образец приложен към документацията 14.Деклрация за запознаване с обекта - по образец приложен към документацията 15. Административни сведения за участника - по образец приложен към документацията 16. Списък на документите съдържащи се в офертата - по образец приложен към документацията Когато участник в процедурата е обединение , което не е юридическо лице, документите по т.1, 6, 7 и 8 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединение Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т.1 се представят в официален превод, а документите по т.6, 7, 8 , които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участник е обединение, документите се представят за всяко лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец за общия оборот проектиране и оборота от сходни дейности за последните три години: 2011, 2012 и 2013г. 2. Копие от годишния баланс за 2011, 2012 и 2013г. 3. Копие от годишния финансов отчет за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013г. 4. Копие за валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от проектиране и оборот от сходни с предмета на поръчката за последните три години /2011, 2012, 2013г./ не по-малък от както следва: За Обособена позиция №1 - 30 000 /тридесет хиляди/ лева, За Обособена позиция №2 – 4 000 /четири хиляди/ лева, За Обособена позиция №3 - 100 000 /сто хиляди/ лева, За Обособена позиция №4 - 50 000 /петдесет хиляди/ лева, За Обособена позиция №5 - 20 000 /двадесет хиляди/ лева, в зависимост от датата на която са учредени или за започнали дейността си. *Сходни с предмета на поръчка са дейности, свързани с изготвяне и изработване на инвестиционни проекти. 2. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Така посочените изисквания, в случаите когато участник в процедурата не е юридическо лице, а обединение на правни субекти, се преценяват общо за обединението, а не поотделно за всеки от образуващите субекти.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.), придружени от препоръки, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник. 2. Списък-декларация на лицата, които са на разположение в проектантския екип - Приложение №18 и копие на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, и на лицата, предложени за изпълнение на поръчката /копия от трудови и осигурителни книжки, удостоверения за пълна проектантска правоспособност, референции от предишни възложители за изпълнени обекти с изрично посочване предмета на изпълнения договор, дата и място на изпълнение, дали изпълнението е приключило и е било в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 1 (един) договор с предмет сходен с предмета на поръчката, а именно с предмет: изготвяне на инвестиционни проекти /2011, 2012 и 2013г./ в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си. *Сходни с предмета на поръчка са дейности, свързани с изготвяне и изработване на инвестиционни проекти. 2.Участниците трябва да имат на разположение следните лица в проектантския екип: - ръководител екип - архитект, който да е с не по-малко от пет години професионален опит; - архитект, с най-малко три години професионален опит; - инженер-конструктор, с най-малко три години професионален опит; - инженер-геодезист, с най-малко три години професионален опит; - инженер ВиК, с най-малко три години професионален опит; - инженер-Електро, с най-малко три години професионален опит; - ландшафтен архитект, с най-малко три години професионален опит; ЗАБЕЛЕЖКА: В случай, че даден участник кандидатства за повече от една обособена позиция, то той следва да представи доказателства, че разполага с най-малко удвоен екип от отговорни специалисти /това изискване не се прилага за ръководител екип/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Лица, притежаващи удостоверения за пълна проектантска правоспособност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение-К1; тежест: 30
Показател: Срок на изпълнение-К2; тежест: 20
Показател: Предложена цена-К3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят копия от документацията за участие в деловодството на Община Асеновград на адрес: гр. Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов” № 9, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., срещу заплащане в касата на общината. Пълен достъп до документацията ще има на адрес на Възложителя: www.assenovgrad.com Участниците могат да закупят документацията по банков път като сумата бъде преведена по по сметка на Община Асеновград - „Инвестбанк” АД, IBAN: BG50IORT73758404020000, BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 10:30
Място

Сградата на община Асеновград, гр. Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, зала 305

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да се намери на адрес: www.assenovgrad.com, Раздел Обяви,търгове,конкурси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно гл. XI от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1
1) Кратко описание

Обектите в тази позиция са: -Преработка на проект за детска градина в кв.Д. Воден -Проект рампи за хора с увреждания -Проект за благоустрояване на парк на ул."Цар Освободител" Асеновград -Проект за благоустрояване на парк "Пере Тошев" /срещу гарата/ в Асеновград

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническите задания.

Прогнозна стойност, без ДДС
51666.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2
1) Кратко описание

Изготвяне на проект за ново улично и парково осветление в град Асеновград.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
3750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 3
1) Кратко описание

Обектите за проектиране са: -Проект на нов квартал - кв."Баделема" Асеновград -Проект на нов квартал - кв.36 /стар/ по плана на Асеновград -Проект на нов квартал "Св.Трифон" Асеновград

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническо задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
112499.99 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 4
1) Кратко описание

Обектите за проектиране са: -Проектиране на мост на ул. „Речна” с.Тополово -Проектиране изграждането на ул."Матей Преображенски" и инфраструктората й – Асеновград -Проектиране на път Мостово - Кръстова гора

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
55970 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позоция 5
1) Кратко описание

Изготвяне на проект за благоустрояване и отводняване на площад "Акад. Н. Хайтов" ІІ и ІІІ ниво

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
19916.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6