Версия за печат

00233-2014-0044

BG-гр. София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Савчо Танчев, РБългария 1233, гр. София, Тел.: 02 9326147, E-mail: s.tanchev@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Надя Кръстева /Иванка Димитрова-02 9322749, РБългария 1233, София, Тел.: 02 9323141, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Евгения Русимова, РБългария 1233, гр. София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив-Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Съществуващите площадки на ТПС Бургас, ТПС Карнобат и ТПС Ямбол.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Железопътната линия Пловдив – Бургас е част от TINA мрежата и Пан-европейски транспортен коридор VІІІ. Съществуващата железопътна линия Пловдив – Бургас е електрифицирана с обща дължина 292 км, от които 139 км – единична и 153 км – двойна линия. Проектната скорост по железопътната линия варира между 100 – 160 км/ч. Основната цел на настоящата обществена поръчка е след извършване на рехабилитация на железопътните участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас да се възстановят, ремонтират и модернизират три тягови подстанции от общо пет, които захранват участъка.Захранването с номинално напрежение 25 kV на въздушната контактна мрежа в железопътния участък от Михайлово до Бургас се осигурява от пет тягови подстанции, а именно: ТПС Стара Загора, Нова Загора, Ямбол, Карнобат и Бургас. Проектът ще допринесе за изпълнение на поетите ангажименти на Република България за развитие на железопътната инфраструктура, достигане на европейските стандарти в съответствие с политиката на ЕС и стабилното развитие на транс-европейските транспортни мрежи. С изпълнението му ще се осигури връзка с проекта „Модернизацията на железопътната линия София-Пловдив” и проекта „Удвояване и електрификация на железопътната линия Пловдив-Свиленград турска, гръцка граници”, които са в процес на изпълнение. Проектът ще допринесе също и за изпълнението на следните международни споразумения и инициативи: • Трансевропейска мрежа (TEN); • Европейско споразумение за международни железопътни линии (AGC); • Европейско споразумение за международни железопътни линии за комбиниран транспорт (AGTC); • Транс-европейски железници (TER). Настоящата обществена поръчка предвижда работно проектиране и изпълнение на строителни, монтажни, пусково-настроечни работи на тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол, задължително в пълния им обем. Проектирането (във фаза „работен” проект), доставката и изграждането следва да се изпълни съгласно Техническите спецификации на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45234170, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тягови подстанции
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обекта са включени следните видове дейности:• Изготвяне на работен проект за цялостно възстановяване, ремонт и модернизация на три ТПС – Бургас, Карнобат и Ямбол, съгласно Техническите спецификации на Възложителя;• Проектиране и премахване/реконструкция на фундаменти, носещи конструкции и елементи от ОРУ 110 кV и 25 кV, сгради и всякакви други инфраструктури и съоръжения на комуналното стопанство, които се засягат по какъвто и да е начин от строителството;• Демонтаж, складиране и транспортиране на съоръжения и оборудване от съществуващата тягова подстанция и предаването им на възложителя;• Премахване на съществуващи съоръжения и оборудване, където е приложимо, и почистване на работната площадка;• Земни работи, оздравителни мероприятия, оформяне на земното платно на площадката и постигане на проектната носимоспособност, съгласно Техническите спецификации за изграждане на контейнер и фундаменти на съоръженията;• Изграждане/рехабилитация/възстановяване на дренажните системи;• Изграждане/рехабилитация/възстановяване на ОРУ 110 кV - конвенционални или интегрирани модулни системи; КРУ 25 кV; сгради/контейнер; динамична компенсация на реактивната енергия и всякакви други инфраструктури, съгласно Техническите спецификации;• Заводски тестове, доставка, инсталация, функционални изпитания, обучение, комисии и въвеждане в експлоатация;• Проектиране и изпълнение на мерките за противопожарна осигуреност, чрез проучване на съществуващото положение, проектиране и изграждане/ремонт на необходимите противопожарни съоръжения;•Изпълнение на мерки по опазване на околната среда.•Съставяне на строителни книжа; изготвяне на екзекутивната документация на строежа; •Подготовка на данните от изпълнените дейности по модернизация на железопътната инфраструктура за въвеждането им в Географската информационна система на ДП НКЖИ;Дейности съпътстващи изпълнението на поръчката:Съгласуване на проекти с Национална електрическа компания (НЕК);съгласуване на проекти с „Пожарна и аварийна безопасност”;съгласуване на проекти за присъединяване с водни, канализационни и електроснабдителни, местни дружества;получаване на разрешения за преминаване по републиканската пътна мрежа или прекъсване на такава;получаване на разрешение за депониране на строителни отпадъци и тяхното извозване;извозване на демонтирано оборудване;получаване на разрешения за работа при изключено токозахранване в контактната мрежа и спряно движението на влаковете, ако е необходимо;осигуряване на складови площи за съхраняване на доставено, но не инсталирано оборудване;осигуряване на строително-битови офиси и офис за технически срещи и работа на надзора по строежа и на възложителя;размножаване, превеждане и предаване на документация;предаване на демонтираното оборудване на площадки, посочени от възложителя;охрана на активите, предмет на договора, до предаването им на възложителя с Акт № 15; въвеждането му в експлоатация;отстраняване на дефектите, установени при предаването на обектите (строежа) и въвеждането им в експлоатация;гаранционно обслужване съгласно договорните гаранционни условия и срокове; изпълнение на мерките за публичност по ОП „Транспорт”;всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на ОП и гаранционното поддържане на строежа, освен ако договорът или българското з-во не ги възлагат изрично в задължение на възложителя, консултанта или трето лице.Всички изготвени проекти, доставената апаратура и оборудване, както и изградените подсистеми трябва да отговарят на изискванията за оперативна съвместимост и ще бъдат оценени по условията на Наредба № 57 от 09.06.2004 г. за постигане на оперативна съвместимост на нац. железопътна с-ма с железопътната система в рамките на ЕС, издадена от министъра на транспорта и съобщенията. Дейностите по изпълнението на поръчката: демонтаж на оборудване, изграждане и монтаж на съоръжения на три подстанции, изграждане на приблизително 6000 м2 вертикална планировка на работни площадки, изпълнение на огради с приблизителна дължина 780 м.

Стойност, без да се включва ДДС
16000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

14

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие: участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 60 000 лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП „НКЖИ”,IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36, BIC: TTBB BG22, банка: „Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверена с платежното нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив-Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол”. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. Гаранция за изпълнение: при сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорната стойност без ДДС. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 12 (дванадесет) месеца или парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ",IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36, BIC: TTBB BG22, банка: „Сосиете Женерал Експресбанк” АД,удостоверена с платежно нареждане . В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив-Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол”. 3. За предоставяне на аванс, изпълнителят по договора за възлагане на обществената поръчка представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% размера на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. 4. Когато участникът или избраният е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 5. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. 6. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

В него се поставя ценовото предложение на участника. Цената се представя в лева без ДДС, закръглена до втория знак след десетичната запетая, съгласно ценова оферта по образец, определена съгласно условията, посочени в документацията. Участникът трябва да представи разбивка на общата цена в лева без ДДС съгласно образец . Участникът в процедурата не може да определя за ЦР за проектирането стойност, надхвърляща 3,5% от стойността на договора. Валутата на офертата трябва да бъде български лева (BGN). Всички суми включени в разбивката на общата цена, въпросникът и другите документи, трябва да бъдат в лева. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, съгласно условията на договора както следва: Авансово плащане в размер до 20% (двадесет процента) от стойността на договора без ДДС и без непредвидени разходи - в срок до 30 дни (тридесет дни) след влизане на договора в сила и представяне на данъчна фактура за авансово плащане, както и безусловна неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% размера на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Изплатеният аванс се приспада пропорционално по 20% от всяко следващо междинно плащане. Междинни плащания - минимум 5 (пет) и е съобразно графика на плащанията представен като неразделна част от офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на акт за междинно плащане, одобрен от Възложителя, в срок от 30 календарни дни. Сумата от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора без ДДС и непредвидени разходи. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя искане за междинно плащане на КОНСУЛТАНТА, което трябва да съдържа най-малко: - Подробен отчет за извършените дейности през периода, за който се иска плащане; - Подробен списък на изцяло изпълнените дейности по ЦР, за които се иска одобрение за плащане, както са показани в ценовата разбивка;- Актуализация на графика за плащанията, когато се налага актуализиране, но само в рамките на предвидения срок за изпълнение по договора;-Всякакви допълнителни доказателствени документи, счетени за необходими от КОНСУЛТАНТА. Кратък доклад за извършените дейности и снимков материал. Междинно плащане се извършва след представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от КОНСУЛТАНТА на Акт за междинно плащане по утвърден и съгласуван с Възложителя формат. Срокът за извършване на плащането по който и да е Акт за междинно плащане е 30 (тридесет) календарни дни и започва да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е издал протокол за одобрение на плащането, след като е направил проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности. Окончателно плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя искане за окончателно плащане на КОНСУЛТАНТА, след приключване на всички предвидени в договора дейности. Това искане трябва да съдържа най-малко:- Подробен отчет за извършените дейности през периода, за който се иска плащане; - Подробен списък с дейностите по ЦР, за които се иска одобрение за плащане, както са показани в ценовата разбивка;- Всякакви допълнителни доказателствени документи, счетени за необходими от КОНСУЛТАНТА. Окончателното плащане се извършва след представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от КОНСУЛТАНТА на Акт за окончателно плащане по утвърден и съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ формат. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извърши Окончателното плащане в срок от 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на разрешение от ДНСК за ползване на обекта и след успешното въвеждане в експлоатация съгласно изискванията на Закона за железопътния транспорт и НАРЕДБА № 57 от 9.06.2004 г. за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система в рамките на Европейския съюз.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал, или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Декларация, с която се гарантира, че доставените материали и/или подсистеми, подлежащи на оценка съгласно съответната техническа спецификация за оперативна съвместимост, ще бъдат оценени от независим оценител или имат оценка за съответствие от производител, ако към дата на започване изпълнението на договора не е установена друга нормативна възможност, съгласно изискванията на Наредба № 57 от 09.06.2004 г. за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система в рамките на Европейския съюз, а изготвените проекти ще са в съответствие с изискванията на същата Наредба. 2. Декларация, с която гарантират отстраняване на появилите се неизправности на извършените строително-монтажни работи, в 12 месечния период за отстраняване на неизправности и гаранционния период посочен в договора за извършените СМР в определен от тях срок, но не по-голям от: 24 часа за неизправности, водещи до спиране на движението на влаковете; 72 часа за неизправности, водещи до намаление на скоростта на движение на влаковете, до 15 календарни дни за неизправности, водещи до влошаване на техническото състояние на железопътната инфраструктура, но не влияещи върху безопасността и движението на влаковете след писмено уведомление от страна на възложителя. 3. Декларация, в която гарантират, че при сключване на договор изпълнителят е задължен да осигури охрана на строителните обекти и демонтираните и доставени материали за своя сметка, до предаването на възложителя. 6. Декларация, че участникът предварително се е запознал с особеностите на обекта, ако се е възползвал от възможността, предложена им от Възложителя. В случай че, участникът не се е възползвал от предоставената му възможност, същият попълва декларация, че не е извършил оглед.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата може да бъде всяко бълг. или чуждестранно ФЛ или ЮЛ,както и техни обединения.На отстраняване подлежат лицата за които са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1,б. а-д,т.2 ,т.3 и ал.5 от ЗОП,както и обстоятелства по чл.47, ал.2,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно ЮЛ или ФЛ, за което в държавата в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. а-д,т.2 ,т.3 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл.47, ал.2,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП.При подаване на офертата липсата на гореописаните обстоятелства се удостоверява със собственоръчно подписани,с трите имена и подпис декларации.Участниците представят:1.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документ за самоличност,когато участникът е ФЛ.Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР,участниците ЮЛ или ЕТ, прилагат към офертите и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2.Удостоверение за вписване в ЦПР към Камарата на строителите в България,където задължително са вписани за трета група–строежи от транспортната инфраструктура,съгласно чл. 5,ал. 1,т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи,съгласно чл.5,ал.6 от ПРВВЦПРС. В случай,че участникът е обединение,което не е ЮЛ, изискването се отнася само за членовете на обединението, които ще извършват строителните дейности, свързани с предмета на поръчката.Ако участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се отнася за тези,които ще извършват строителните дейности свързани с предмета на поръчката.За чуждестранни лица се прилагат разпоредбите на чл.49, ал.1 от ЗОП.3.Сертификат за внедрена СУК по стандарт БДС EN IEC ISO 9001:2008 или еквивалентен,с обхват предмета на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице документът се представят за всяко от лицата, включени в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях, съобразно вида на тяхното участие.Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, доказващи съответствие с поставените изисквания, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.4.Сертификат за внедрена система за управление на околна среда по стандарт БДС EN IEC ISO 14001:2005 или еквивалентен. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице документът се представят за всяко от лицата, включени в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях, съобразно вида на тяхното участие.Възложителят приема еквивалентни мерки за опазване на околна среда, доказващи съответствие с поставените изисквания, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 5.Декларация, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с „Техническите спецификации” и изискванията на Възложителя, и действащата нормативна уредба в Р. България. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно изискванията на чл. 50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: 1. копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектиране и строителство или еквивалент. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно разпределението на участие при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се прилага и за тях. 2. удостоверение от банка за свободни средства по кредитна линия или извлечения от собствени банкови сметки доказващи минимално изискуемите средства; 3. информация за специализирания оборота от дейност, с предмет сходен на настоящата обществена поръчката, за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.2 и т.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.2 и т.3. се представят и за тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектиране и строителство или еквивалент; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно разпределението на участие при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се прилага и за тях. 2. Участникът трябва да докаже, че разполага със свободни финансови ресурси (собствени средства или свободни средства по кредитна линия) в размер на 2,8 млн. лв. /два милиона и осемстотин хиляди лева/.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. 3. Специализираният оборот на участника от дейност, с предмет сходен на настоящата обществена поръчката, за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) следва да е минимум 9 млн. лв. без ДДС. Под оборот от дейност с предмет сходен на настоящатата обществена поръчка следва да се разбира оборот от проектиране и/или изграждане/ ремонт/ възстановяване/ разширяване на тягова подстанция /ТП/ или разпределителна подстанция /РП/ или възлова станция /ВС/; трафопост /ТрП/; електропроводи и кабелни линии средно и ниско напрежение /ЕП и КЛ Ср. и НН/.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно чл.51, ал.1, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 7 от ЗОП: 1. Списък на договорите за проектиране, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение. В тези препоръки се посочват: обект, стойност, дата и място на строителството и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Списък на ръководния екип и технически лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, пусково-наладъчните работи и тестовите изпитания, за съответствие на влаганите материали със съществените изисквания за безопасност и контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд, придружен с професионални автобиографии, включително разпределението им по сфери, покриващи дейностите по поръчката. Всеки член на ръководния екип и техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, декларира ангажираност към поръчката. 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните служители, на техническите лица, на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчка, както и на проектантския състав за изпълнение на поръчката по всички части на проекта. Документ за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на териториите (ЗУТ) и чл. 7-9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгласно чл. 10 от ЗКАИИП. Удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група, съгласно „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрически и топлофикационни централи и разпределителни мрежи” от 2005 г., или еквивалент, и „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрическите съоръжения до 1000 V от 2005 г., или еквивалент за лицата „технически ръководител”; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил поне един подобен договор през последни 5 (пет) години (считано до датата за представяне на оферти). Под подобен договор следва да се разбира изпълнение на проектиране и/или изграждане/ремонт/възстановяване/разширяване на тягова подстанция /ТП/ или разпределителна подстанция /РП/ или възлова станция /ВС/; трафопост /ТрП/; електропроводи и кабелни линии средно и ниско напрежение /ЕП и КЛ Ср.и НН/. Не е задължително всички описани дейности да са включени само в един договор. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. 2. Минимални изисквания към екипа на участника: 2.1. Ръководител проект: трябва да бъде дипломиран електро инженер или еквивалент и да притежава минимум 8 г. общ професионален опит, от които 6 г. на подобна длъжност – да има опит в ръководене на изпълнение на подобни инфраструктурни проекти. Признава се опит в изпълнението на проекти за изграждане на нови или разширяване на съществуващи тягови подстанции и/или подобни енергосъоръжения - – ВС, ТрП, ЕП и КЛ Ср. и НН. Участникът може да посочи за отделните дейности за възстановяване, ремонт и модернизация на всяка една от тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол за длъжност „Ръководител проект” отделно лице. 2.2. Ръководител на проектантски екип: Ръководителят на проектантски екип трябва да притежава пълна проектантска правоспособност, да бъде дипломиран електро инженер или строителен инженер – конструктор или еквивалент с минимум 8 г. общ професионален опит, от които 6 г. на подобна длъжност. Да има опит като ръководител на проектантски екип за проектиране на ТП или РП или ВС, ТрП, ЕП и КЛ Ср. и НН. Участникът може да посочи за отделните дейности за възстановяване, ремонт и модернизация на всяка една от тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол за длъжност „Ръководител проектантски екип” отделно лице. 2.3. Отговорник за строителство и ремонт на тягови подстанции: трябва да бъде дипломиран електро инженер или еквивалент и да притежава минимум 8 г. общ професионален опит, от които 6 г. на подобна длъжност – да има опит като ръководител на строителството за изграждане, обновяване, реконструиране, разширяване на нови или съществуващи ТП, РП или ВС, ТрП, ЕП и КЛ Ср. и НН или разпределителна и трансформираща част на електрически централи. Участникът може да посочи за отделните дейности за възстановяване, ремонт и модернизация на всяка една от тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол за длъжност „Отговорник за строителство и ремонт на тягови подстанции” отделно лице. 2.4. Технически ръководител: трябва да притежава придобита ІІІ квалификационна група, съгласно „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрически и топлофикационни централи и разпределителни мрежи” от 2005 г., или еквивалент, и „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрическите съоръжения до 1000 V от 2005 г., или еквивалент. Участникът може да посочи за отделните дейности за възстановяване, ремонт и модернизация на всяка една от тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол за длъжност „Технически ръководител” отделно лице. 2.5. Отговорник за контрола на качеството: трябва да има висше инженерно образование и минимум 5г. общ трудов стаж, от които през последните 3 г. с практика на подобна длъжност и професионален опит, свързан с контрола на качеството в сферата на проектиране и/или строителство на железопътната инфраструктура и/или изграждане на нови или разширяване на съществуващи ТП, РП и/или подобни енергосъоръжения – ВС, ТрП, ЕП и КЛ Ср. и НН. Участникът може да посочи за отделните дейности за възстановяване, ремонт и модернизация на всяка една от тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол за длъжност „Отговорник за контрола на качеството” отделно лице. Продължава в поле VI.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Техническа оценка, в т.ч. "Предложение за проектиране на системата" - 20 точки и "Технология и методология за изпълнение на строителството" - 30 точки; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 043 - 070635 от 01.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.08.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 4 BGN
Условия и начин на плащане

ДП НКЖИ гр. София 1233, бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, ет. 3, стая 312, всеки работен ден от 08:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 до 16:45 ч., срещу сума в размер на 4,00 лева с ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване на заинтересовонано лице документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36, BIC: TTBB BG22, банка: „Сосиете Женерал Експресбанк” АД. По възможност се посочва куриерска служба и клиентски номер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ, гр. София 1233, бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, заседателна зала, партер.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните в оригинал или нотариално заверени копия се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3). 2.6. Отговорник по ЗБУТ (за предотвратяване на инциденти): трябва да има висше инженерно образование и минимум 5 г. общ трудов стаж, от които през последните 3 г. с практика на подобна длъжност. Участникът следва да предложи минимум по един проектант за следните части на проекта: Част геодезическа; Част вертикална планировка; Част В и К; Част архитектурна; Част конструктивна; Част електрическа - силнотокови и слаботокови ел. монтажни работи; Предложените от участника проектанти, трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по гореизброените части на проекта. Всеки един от тях през последните 5 г. следва да е проектирал по съответната проектна част, поне 1 (един) подобен проект. Едно лице може да отговаря за повече от една проектна част. Под подобен проект следва да се разбира: проектиране на тягова подстанция /ТП/ и/или разпределителна подстанция /РП/ и/или възлова станция /ВС/; трафопост /ТрП/; електропроводи и кабелни линии средно и ниско напрежение /ЕП и КЛ Ср. и НН/.За чуждестранните участници се прилагат разпоредбите на чл.10 от ЗКАИИП.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят общо за участниците в обединението.Участниците в процедурата задължително представят техническо предложение, което включва "Предложение за проектиране" и "Технология и методология за изпълнение на строителството". Възложителят предоставя достъп до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-по ОПТ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", Юлиана Миронова - главен юрисконсулт в поделение "Електроразпределение", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, Р. България 1233, гр. София, Тел.: 02 9323389, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ