Версия за печат

00761-2014-0007

BG-Сапарева баня:

РЕШЕНИЕ

Номер: 355 от 30.06.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Сапарева баня, ул. "Германея" № 1, За: инж. Радка Георгиева, Р България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предмета на поръчката е: Упражняване на строителен надзор, по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня” мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”. Изпълнителят ще осъществява функциите по строителен надзор по време на изпълнението на строително-монтажни работи за изпълнение на проект „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня”, като е предвидено да извършва следните дейности: • Упражняване на непрекъснат строителен надзор; • Координиране на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора; • Осигуряване на качествено изпълнение на СМР, гарантиращо постигане на основните технологични параметри и нормалната експлоатация на обекта за гаранционните срокове на видовете СМР; • Осигуряване на законосъобразното започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация на обектите, с оглед избягване на бъдещи имуществени претенции, свързани с изпълнението на СМР по количество и качество, както и ясно дефиниране на отговорностите, свързани с бъдещи дефекти на обектите; • Контрол по спазване плана по безопасност и здраве (ПБЗ) и Наредба №2/ 22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • Упражняване на инвеститорски контрол по спазване на: количествата и качеството на изпълняваните СМР, единичните анализни цени на всички видове работи от КСС, спазване на Линейния календарен график; • Подписване на количествените и количествено-стойностните сметки, представени от изпълнителя за извършените СМР; • Осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 3 / 2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; • Изготвяне на ежемесечни доклади за хода на СМР, относно спазване изискванията по ЗЗБУТ, ЗУТ, ТС2009 на НАПИ, графиците и диаграмите и наличието на нередности, констатирани от него; • Участие в изготвянето на екзекутивната документация, необходима за предаване на органа, издал разрешението за строеж; • Съставяне на констативен акт обр.15 след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя, проектанта и строителя, удостоверяващ, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор; • Изготвяне на окончателен доклад до възложителя относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация, заедно с технически паспорт на обекта, съставен на основание чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн., ДВ, бр.7 от 23.01.2007 г.). • Внасяне в ДНСК на писмено искане от името на възложителя за назначаване на Държавна приемателна комисия, придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. • Участие в заседанията на Държавната приемателна комисия и запознаването й с изпълнения строеж съгласно съставения окончателен доклад и приложената документация към него. Услугата се извършва съгласно действащите в Република България нормативни актове в съответната област.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възлагането на поръчката чрез открита процедура гарантира свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация и е в съответствие с разпоредбата на чл. 14, ал.3, т. 2 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Открита с решение №: 334 от 25.06.2014 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00761-2014-0003

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

30.06.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Сашо Кирилов Иванов
Длъжност: Кмет на община Сапарева баня